שאלה ראשונה לפורום..

טל קארי

New member
שאלה ראשונה לפורום..../images/Emo9.gif

אז ככה.. קוראים לי טל ואני לוןמדת בכיתה י' במגמת קולנוע ותקשורת, זוהי שנתי הראשונה ככל שהזמן חולף, יש בי רצון עז להצטרף לחוג ריקוד אבל אני לא מעיזה בגלל שכולם שם כבר מקצוענים והיו בחוג שנים הייתי בחוג ג'אז ביסודי כשנתיים-שלוש, אך עזבתי, אין לי מושג למה אפילו אבל זו הייתה טעות.. אני מרגישה שיש בי עדיין את הכח הזה שרוצה להמשיך לרקוד, יש בי מן כח שרוצה לזוז, מוזיקה מקפיצה אותי.. אבל העניין הוא כזה: אם אני אצטורף שנה הבאה לחוג זה ייצור הרבה בעיות-בעיקר בזמן... יהיו לי המון בגרויות, ויש לי גם מגמה על הראש שזה כולל סרטים וצילומים והרבה הרבה ע ב ו ד ה .. השנה הייתי בחוג אירובי ואחרי מס' חודשים יצאתי כי לא היה לי זמן... אני מפחדת שהריקוד יגזול לי מהזמן, ואני לא יודעת איך אני אשלב אותו, ואני מפחדת שאפרוש בלית ברירה.., אני ממש ממש ממממש רוצה להצטרף...ממש אבל. מה אני עושה...?
 
מצטרפת

לדעתי זה הכל עניין של תכנון זמן. ההצטרפות תעשה אותך מאושרת, למה שלא תעשי את זה? אם יורשה לי להעיד על עצמי, אני תלמיד די מצטיין (אמנם לא ציונים בשמיים, אבל 5 יח"ל במתמטיקה, אנגלית, פיזיקה ו-10 במחשבים, כיתת מצוינות), המגמות שלי דורשות הרבה השקעה, כמו כן השנה גם עברתי מבחן פסיכומטרי והיה לי זמן לבצע את כל תחביבי וגם לבלות עם האנשים שאני אוהב. אני לא חלילה רוצה לזלזל בך, אבל אני חושב שאת נותנת לעצמך תירוצים ואת לא באמת עד כדי כך עסוקה. אם תרצי, תמצאי את הדרך. מקווה שעזרתי.
 

טל קארי

New member
אז זהו ש..

אני לא כל כך תלמידה מצטיינת...אני לא גרועה, אבל אני חייבת להשקיע המון כדי להגיע לציון 80, זו הבעייה שלי.. וגם כל ההתעסקות במגמת קולנוע לוקחת לי המון זמן, כי זה נושא מעשי, זתומרת הרבה צילומים, פגישות וכו'... אני כנראה אצטרף ואראה איך הולך לי... תודה רבה!
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
הלחצות

נראה שהריקוד בשבילך הוא משהו חשוב שאת רוצה בו מאוד. נשמע שאם תרקדי יהיה לך יותר מרץ ואנרגיה לדברים אחרים. יש קולות בתוכך שמלחיצים אותך -
כולם שם מקצועניים וגם
לא יהיה לי זמן לכל הלימודים האחרים. אבל את יודעת שיש גם תשובות לכל הקולות האלה - למשל סביר להניח שישבצו בריקוד לפי רמות, אז תהיי עם אנשים ברמה שלך, או שהמורה תעזור לך להשלים את הפער. אם זה עדיין מטריד אותך, נסי לחשוב על תשובות לקולות האלו. מה את עונה להם?
 

טל קארי

New member
תודה..

יש בי גם קרול שאומר שלא אכפת לי עם מי אני אהיה, עם אילו בנות, ומה הן יחשבו עליי [לא שיהיה משו כזה], אני רק רוצה לרקוד, אפילו אם אהיה לבד או בחברת אנשים לא מוכרים.
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
ווליום ../images/Emo124.gif

את יכולה לנסות להגביר את הווליום של הקול הזה בכל פעם שהקולות האחרים מתחילים לדבר.
 
טל..

מדוע הצורך שלך לרקוד חייב למצוא את הביטוי שלו במגמה או בכלל לא? האם יש אפשרויות אחרות לרקוד עליהם לא חשבת עדיין? האם את חייבת לרקוד בלהקה או אולי אפשר לבד? האם את חייבת מסגרת מקצועית או אולי אפשר חובבנית? לרקוד אפשר בהרבה מסגרות ואפשרויות.. חישבי על כך.. אור ואהבה
 

טל קארי

New member
חובבני, אבל..

אני יכולה לרקוד לבד בבית, אבל אני מרגישה שאני רוצה שמישו ידריך אותי אני רוצה לעבוד קשה, ולראות תוצאות אני רוצה הופעות, שקהל יראה אותי אחרי שנים של עבודה ואני רוצה לעבוד גם עם אנשים, ולא רק לבד..
 
הי טל

בהמשך להגברת הווליום של ענבל הנה כמה תרגילי משחק שתוכלי להשתמש בהם ואולי דרכם יגבר הווליום 1. חיזרי אחרי בקול רם כמה פעמים ואחר כך עני לעצמך מה אומר לך הקול הבא ?
) - "
אני אוהבת לרקוד
אני ממש ממש אבל ממש אוהבת לרקוד" - רישמי על דף מה זה בישבילך לרקוד. 2. משחק חביב נוסף - משחק האסוסיאציות - חישבי על הריקודים שאת אוהבת, מה שמדליק אותך בריקודים, מה את מרגישה בזמן ריקוד או אחרי ריקוד וכיתבי רשימה של מילים שעולות לך בראש יכול להיות שיעלו מילים שלא בהכרח קשורות לריקוד, רישמי גם אותם, תמשיכי עד שיהיו לך 15-20 מילים אם לא עולות מילים חיזרי על מילה או ביטוי שמאוד מתקשר לך ריקוד - "ריקוד", "אני אוהבת לרקוד", "ג'אז" מה שמדליק אותך אל תחפשי פואנטה בתרגילים הללו , אם תהני מהם הפואנטה כבר תמצא אותך
בהצלחה והעיקר בהנאה ואל תפסיקי לרקוד
 

האלי

New member
טל

בתיכון השתתפתי בחוג ג'אז. כמו שאת יכולה לראות אני כבר די רחוק מימי התיכון שלי ועדיין זוכר בהנאה את אותם שיעורי ג'אז. עוד בתיכון רקדתי כמו גמל. היה ברור לי, למורה ולכל מי שלקח חוג שרקדן לא יצא ממני. אבל כולם קיבלו אותי כמו שאני. ואולי זו הסיבה שאני זוכר את החוג הזה כל כך לטובה. כי שם הייתי משוחרר מהצורך להצטיין יכולתי להיות שם רק בשביל ההנאה. את תוהה למה אני מספר לך את הסיפור הזה? כי אני חושב שזו הדרך הכי טובה להגיד לך: לכי עם הרצונות שלך. את לא חייבת להצטיין, את רק חייבת - לעצמך ולעצמך בלבד! - להפיק את המקסימום מהחיים שלך. ולהפיק את המקסימום מתחיל מזה שתקשיבי לעצמך ותעשי מה שאת מרגישה שנכון לך. YOU'R JUST, A KID!!!! ENJOY IT!!!!!
 

טל קארי

New member
כן...צודק

אני רק מקווה שזה לא ידרוש ממני מצויינות ומקצוענות.. תודה רבה!
 
למעלה