שאלה שאלתית

In Red

New member
שאלה שאלתית../images/Emo132.gif

לכל אלו שהיו בתוכנית ולכל אלו ששוקלים ללכת לאודישנים. מה גרם/גורם לכם לרצות להיות שם? הרי לכל החוויות הטובות והחדשות יש גם הצדדים הרעים. הויתור על הפרטיות מול המצלמות שתוקעים לכם לפרצוף מבוקר עד הערב, משימות משונות עד משפילות/לא נעימות, ריחוק מכל האהובים, מריבות(שלפי הנראה ההפקה מנפחת בעריכה), העריכה המגמתית ועוד.
 

DDN

New member
תשובה תשובתית

אחת הסיבות העיקריות היא כדי לעשות דברים שלא עשיתי בעבר, והייתי נגד. אני אנטי ריאלטי, אבל החברים פה מדברים על החוויה. דבר שני, במאמץ הגדול שלי למצוא זוגיות, החלטתי בשנת 2011 לשנות מההרגלים שלי. פתחתי פייסבוק (אחרי שהטפתי נגדו שנים, ואפילו עיצבתי חולצה שלא ראתה עדיין דפוס נגדו) אני מנסה לעשות דברים אחרת, כי אולי, בן אדם צריך להשתנות ולגוון. בדיוק אתמול בארוחת צהריים, אמרה לי מישהי על החדירה לפרטיות. ניחא, אז אחרי כמה שבועות ישכחו ממני. אני לא חושב שהיו משימות משפילות לבנים, הרוב נראה כיף. ריחוק מכל האהובים - סוג של חופשה מריבות - אני אוהב להתווכח (לא היה כזה סעיף בשרשור הסטריאוטיפים?) העריכה המגמתית - מה אור כתב? לא יכולים להוציא אותך כך וכך אם אתה לא נותן להם את החומר לעשות את זה?
 

In Red

New member
../images/Emo45.gifלשנות ולגוון

אני אחזיק לך אצבעות במידה ותיגש לאודישנים.
 

Thumpers

New member
נורא רציתי ללכת.

באמת, אבל על הפרטיות שלי אני לא מוותרת. הפירסום באמת לא עושה לי את זה, ויותר גורם לי לדפיקות לב מחרדה, מאשר לאושר צרוף. משימות משפילות? ניחא, הייתי בששטוס, בכיתה ו', זה לא היה פחות משפיל (הייתי היחידה שזיהתה את ביל גייטס, וזה העלה את הכיתה שלי לחצי גמר... אבל בכל זאת - משפיל). ריחוק מהמשפחה? אני מניחה שחלק מהם גם ככה לא גרים כבר בבית. מריבות? יש גם בחיים. עריכה מגמתית? לא באמת משנה לאף אחד. הם לא יכולים להוציא מהקשרם דברים שמעולם לא נאמרו. אח, אם רק לא היה את כל הפרסום מסביב, הייתי הולכת בכיף.
 

In Red

New member
כמישהי שלא אוהבת פרסום וקנאית לפרטיותה

אני מבינה אותך. =]
 

Light18m

New member
את המריבות דווקא לא מנפחים

לא הראו את הדברים הגרועים באמת. לא הראו את הקללות והכוסות שנשפכו על אנשים... בגדול הבנות הולכות כדי להתפרסם והבנים בשביל להשיג בחורות. אישית הלכתי משתי סיבות: חוויה, וקבלת כלים שיעזרו לי עם בחורות. אני מאוד תחרותי וניצחון במשחק זה חלק מהחוויה. גם ריחוק מהבית. המשימות הלא נעימות זה דברים שהייתי צריך להתמודד איתם. היו גם משימות שהיה ממש כיף (לעשות סטנדאפ, משימת האומנות ועוד). גם ההתמודדות עם המצלמות זה משהו שתרם לי. בהתחלה בניתי על זה שאנשים רציניים לא רואים את התכנית הזאת. אבל מסתבר שאנשים מכל הסוגים רואים את זה, ובינתיים גם הבנתי שאפשר להנות מהפרסום (לפחות לזמן מוגבל). בסה"כ החוויות הטובות עולות בהרבה על הרעות, ובתחום ההתפתחות שלי אני חושב שהתכנית חסכה לי משהו כמו שנתיים לפחות.
 

In Red

New member
מאוד אהבתי את התשובה שלך

להגיד את האמת דיי כאב לי בשבילך ובשביל רם במשימת הצילומים החושפניים. הוכחת את עצמך בן אדם נחוש בדעתו ולפעמים פשוט עשית שמיניות באוויר כדי להצליח(ראו את זה). אני שמחה שהרגשת שסה"כ התוכנית גרמה לך להתפתחות אישית(ולא רק) ומאחלת לך הרבה הצלחות בחיים האמיתיים. תמשיך להיות כזה נחוש =]
 
../images/Emo13.gifהי אור

האמת אהבתי את דרך ההתמודדות שלך עם פחדים בתוכנית כל הכבוד לך על שאתה מתעמת עם הפחדים שלך להרבה אנשים אין את האומץ הזה. אני יכול לספר לך שגם לי היו בעיות בעברי עם בנות אבל אני כמוך חיפשתי להתמודד עם הנושא קודם באמצעות קריאת ספרים בנושא ואח"כ ישום על זה בשטח. אני מאוד ממליץ לך לקרוא את הספרים של ד"ר ג'ון גריי על גברים ממאדים נשים מנוגה(את כל הסדרה במיוחד את מאדים ונוגה יוצאים לפגישה) אני יכול להעיד אישית שישום הכללים בספרים האלה עזר לי מאוד עם נשים, זה יכול להשלים גם לך ידע. למרות שנראה לי שלמדת לא רע בעצמך
בהצלחה שיהיה לך עם נלה או כל בחורה אחרת.
 

Light18m

New member
קראתי את הספר גברים ממאדים נשים מנוגה

כשעבדתי בתור מאבטח בחברת חשמל. בגלל הספר הזה נרדמתי באמצע המשמרת והשעו אותי לשבוע מהעבודה!
 
LMAO!

לא נורא, אם האקדוחן למד את מה שהוא יודע על יחסים בין המינים דרך הספר הזה, אולי עדיף שיקראו אותו כמה שפחות אנשים
 
תצחק תצחק אבל אתה במיעוט חביבי../images/Emo13.gif

תחשוב כמה בחורות נתקלת שכעסו עליך שלא שילמת עליהם וכמה כאלה באמת הסכימו לעמדתך..מקבץ הבנות שהתנגדו לעמדתי כאן הן מיעוט מאוד לא מייצג כי רוב מוחלט של הבנות שאני מכיר בכלל לא גולשות בפורומים באינטרנט ומחשבים זה לא העיסוק העיקרי שלהם בחיים .בכל פגישותיי אי פעם לא נתקלתי בבחורות שלא אהבו את זה ששילמתי עליהן בהתחלה כדי לתת להם הרגשת פינוק וכשהיחסים התהדקו כן התחלקנו.אני תוהה עד כמה גם אלה שאומרות שהן לא רוצות שישלמו עליהן באמת מבצעות את זה בפועל... בסופו של דבר זה עניין של היצע וביקוש בכך שאתה עיקש מדי בעקרונותיך אתה מגביל מאוד את היצע הבנות איתן תוכל לצאת.קצת גמישות מחשבתית לא תזיק לך זה לא כזה ראה וכזה קדש.
 
רוב האנשים

רוב האנשים חושבים שקובי פרץ זמר מעולה. רוב האנשים חושבים שדת זה דבר מאוד חשוב. רוב האנשים חושבים שלהרוג מישהו כי הוא שונה ממך זה בסדר. רוב האנשים חושבים שנשים נחותות מגברים. רוב האנשים חושבים שהומיאופתיה עובדת. רוב האנשים חושבים שבאסטרולוגיה דווקא יש משהו. רוב האנשים חושבים שטלנובלות זה אחלה דבר. רוב האנשים חושבים שלקלל ולנהוג באלימות זה בסדר גמור. רוב האנשים חושבים שללמוד זה מטומטם. רוב האנשים לא חושבים.
 

Thumpers

New member
../images/Emo45.gif

לצערי, אני לעיתים מקללת. (אבל זה בד"כ באוטו. כשאף אחד לא שומע.)
 

קרקלה

New member
אני אומרת זרג וקוטי וטוטה ופונה לגברים כפאלוס

(אבל זה בד"כ בשיחות חולין).
 

Thumpers

New member
חחח

אני נוטה להתייחס למקצוע של אימא של אותו אדם שעיצבן אותי. לעיתים במספר שפות שונות. זו מחרוזת די חביבה.
 

In Red

New member
נותנת את נקודת מבטי

עניין התשלום בדייט זה מאוד בעייתי. אני תמיד משתדלת לשלם עבור עצמי או חצי חצי(אם הזמנו עוגה לקפה ואכלנו יחד למשל). הבעיה מתחילה כשגם אני אני וגם הבחור מתחילים להתעקש על עמדותינו. הרוב הגדול של הבחורים איתם יצאתי משום מה התעקשו לראות בעצמם את המשלם. וכך יצא שלעיתים נאלצתי לוותר כדי לא להפוך את כל העניין לריב כי לא היה לי כבר נעים מכל הסיפור..וגם אז תמיד הצעתי להזמין אותם לגלידה/בירה אחרי זה. אני ממש לא רוצה שישלמו עליי כי זה נותן לי תחושה שהיא כאילו קונה זמן איתי/אותי. ואני לא אוהבת להרגיש חייבת.
 
למעלה