שאלה שאלתית

אני גם כזאת. מאוד. הבעיה אצל גברים שהם רואים

את זה כמן התנשאות... כאילו תפסת להם את המקום ברגע שאת מציעה לשלם... והיו כמה גברים שלא ראיתי מיד אחר כך בגלל זה. דייט ראשון שני אני תמיד מוציאה את הארנק... אבל לא הגעתי למצב של ויכוח עם אף אחד... דייט שלישי מבחינתי זה וטו שאני משלמת בגלל שהוא שילם עלי בשניים הקודמים. ואז מה שקורה שאם הוא לא מסכים לזה... פה מתחיל ויכוח... או שאני משלמת שהוא בשירותים או שניה יוצא לדבר בטלפון. ואת ז-ה גברים לא אוהבים. צר לי אלון שאני מכלילה ככה... אבל בוא נגיד שחוץ ממשהו אחד שמרגע הראשון התחלקנו... כל השאר לקחו את זה בתור איום.
 
לדעתי את לוקחת את זה לא נכון

למה את לוקחת את זה בגישה מלחמתית ושאת חייבת לו? אולי הוא פשוט רוצה לפנק אותך ולגרום לך להרגיש טוב? למה את לוקחת את זה בצורה שלילית,תקבלי את זה כמחווה שהוא רוצה לגרום לך להרגיש טוב ואל תלחמי על זה, זה סתם מסבך את העניינים.אני לא יודע להעיד על גברים אחרים אבל המטרה שלי באקט התשלום הוא לתת הרגשה של פינוק לאישה לעשות לה הרגשה טובה,לא לקנות אותה או משהו כזה.אני כשאני בא לעשות מחווה לבחורה אני מרגיש טוב עם עצמי ביכולת שלי לגרום לה אושר כל מה שאת צריכה לעשות זה לקבל את המחווה ולהנות ממנה.שתדעי שבזה שאת מקבלת את המחווה ונותנת לגבר להרגיש שהוא פינק אותך את גורמת לו להנות מעצם העזרה לך.אם את לוקחת את זה כמלחמה זה יהיה מלחמה את צריכה לבוא בגישה רגועה יותר ולהנות מהמחווה הגברית זה לא אומר שאת חייבת לתת לו תמורה מינית מיידית אם הוא חכם מספיק הוא ידע לכבד אותך ולתת לך להתקדם בקצב שלך .
 

In Red

New member
אני לא באה בגישה מלחמתית

ואני מאוד רגועה. פשוט זה חלק מהעקרונות שלי. אני מעדיפה שגבר יביא לי פרח או מחמאה יפה בתור פינוק של הדייט ולא ישלם עליי. אבל סוג הפינוקים האלה משום מה לא מקובל בין גברי ישראל. וחבל.
 
../images/Emo45.gif נשלח באמצע. גם אני תמיד מעדיפה את המחוות

יש דרכים אחרות להראות שאתה מעוניין. וזה ממש לא חייב בלשלם לי על הקפה והעוגה בדייט.
 

Thumpers

New member
פרח אחד>זר פרחים.

ד"א. כל כך הרבה יותר רומנטי. (וקיטשי, אבל עדיין.) אגב, פרזיות מריחות הרבה יותר טוב מורדים. וחרציות אדומות גם יותר יפות מורדים. נו, שויין - לא כל אחד שאני אצא איתו יהיה בוטנאי. :p
 
ואני בכל מעדיפה עציץ

למה להביא למישהי גדם של צמח שינבול תוך חמישה ימים? תביא את כל הצמח. ואם כבר, עדיף צמח שימושי כלשהו. שתחווה את אהבתך בכל כס תה עם נענע שהיא מכינה.
 
מזכיר לי, לא זוכר מאיפה

שמישהו נתן למישהי תפוח אדמה - כי הוא חי לנצח, שימושי וורסטילי, בניגוד לורד, שנובל מהר, אין לו שימוש ויש לו רק יופי שיטחי. הוא היה מאוד חנון, אבל אני לא זוכר מאיפה הקטע הזה!
 

elcool

New member
אני סיפרתי לך את זה!

אני חושב שתפוח אדמה זה מחווה מאד רומנטית. הבעיה היא שאני היחיד שחושב ככה.
 

Thumpers

New member
היה את זה באיזה סרט!

ולא, אתה לא היחיד - זה מחווה רומנטית+חוש הומור. שלמות?
 

devilz

New member
בתור בחורה

שממש לא אוהבת פרחים כי זה מעליב אותי שנותנים לי משהו שינבול אחרי 5 ימים... ושיש לה סלק מצמיח עלים בדירה... אם מישהו היה נותן לי תפו"א... בתור מחווה רומנטית.. הוא היה צריך להתכופף ולקוות שאני אפספס... מחווה יותר חמודה הייתה קקטוס... קשה להרוג אותו... ניסיתי...
 

Thumpers

New member
פעם טענתי, שאני אתחתן

עם הגבר שיביא לי עציץ. מאז עברו הרבה שנים, אבל האהבה לצמחים נשארה :) את צודקת, הכי שווה עציץ - אבל בואי נהיה פרקטיות, איזה גבר יחשוב בצורה כזו? :p אם כבר להתפשר, אני מתפשר על פרח, ולא על זר. זר זה פיכסה. פרח הוא יכול לקטוף בעצמו. לבחור בעצמו. להריח בעצמו...
 

Slow Cheetah

New member
צמח חי<צמח מלאכותי.

אני מעדיפה שמישהו לא יהרוג משהו (אפילו אם זה צמח) בשבילי, בייחוד אם יש סיכוי שאני לא אצליח לשמר את המתנה P:
 

Thumpers

New member
שונאת דברים מלאכותיים!!

פרחים, פירות, שדיים, שפתיים, כריסט.... טוב, הבנתם את הפואנטה. אבל באמת, לא אוהבת דברים לא אמיתיים.
 

Slow Cheetah

New member
גם אני לא (בדר"כ ../images/Emo3.gif), אבל אני מעדיפה את זה

על פני "רצח" של צמחים.
 
למעלה