Itsik Cohen
New member
שאלה שמקורה בפורום צרכנות
שלום אנשים,
לפני כחודש (20 במאי ליתר דיוק) רכשתי מכונת כביסה 7 ק"ג פתח קדמי של בלומברג, דגם WNF7406.
מיום ההתקנה של המכונה בביתי, ישנה בעיה של ריח.
ריח המרכך חלש מאוד עד בלתי מורגש.
חברת מרום-קריסטל, נותנת השירות, שלחה טכנאי כבר 3 פעמים, כאשר האחרון שבהם הוגדר על ידם כבכיר.
הפתרונות שהציגו לי הטכנאים כללו אלתורים שונים שסירבתי לקבל (הוספת מרכך בשלב האחרון של הכביסה, הוספת מרכך לתא האבקה, שימוש במרכך מהסוג המרוכז וכו'.)
בעת הביקור של הטכנאי האחרון (ה"בכיר"), הגשתי לו בגדים שרציתי לכבס, שקית אבקת כביסה, ומיכל מרכך, וביקשתי שיפעיל בעצמו את המכונה, עם כמויות כראות עיניו, וכשהכביסה תתייבש, אדווח למוקד השירות אם הכביסה מבושמת- משמע התקלה נפתרה (ביקשתי את מס' הנייד שלו ע"מ להודיע לו אישית אך הוא סרב).
מובן שגם באותה הפעלה הכביסה לא היתה ריחנית, והתקשרתי למוקד השירות לדווח ולבקש ביקור טכנאי פעם נוספת.
הפעם חברת השירות סירבה לשלוח טכנאי, ובמקום זאת אני צפוי לקבל בימים הקרובים "מכתב תקינות".
אני מצפה בקוצר רוח לקבלת המכתב, ובנוסף דרשתי לקבל את הסטוריית דיווחי התקלות וביקורי הטכנאי בביתי.
כשאלו יגיעו,
אני מתכוון לתבוע בבימ"ש לתביעות קטנות את מלוא עלות המכונה.
הצעות?
נ.ב חשבונית הרכישה נרשמה ע"ש גיסי- האם זו בעיה בתביעה?
שלום אנשים,
לפני כחודש (20 במאי ליתר דיוק) רכשתי מכונת כביסה 7 ק"ג פתח קדמי של בלומברג, דגם WNF7406.
מיום ההתקנה של המכונה בביתי, ישנה בעיה של ריח.
ריח המרכך חלש מאוד עד בלתי מורגש.
חברת מרום-קריסטל, נותנת השירות, שלחה טכנאי כבר 3 פעמים, כאשר האחרון שבהם הוגדר על ידם כבכיר.
הפתרונות שהציגו לי הטכנאים כללו אלתורים שונים שסירבתי לקבל (הוספת מרכך בשלב האחרון של הכביסה, הוספת מרכך לתא האבקה, שימוש במרכך מהסוג המרוכז וכו'.)
בעת הביקור של הטכנאי האחרון (ה"בכיר"), הגשתי לו בגדים שרציתי לכבס, שקית אבקת כביסה, ומיכל מרכך, וביקשתי שיפעיל בעצמו את המכונה, עם כמויות כראות עיניו, וכשהכביסה תתייבש, אדווח למוקד השירות אם הכביסה מבושמת- משמע התקלה נפתרה (ביקשתי את מס' הנייד שלו ע"מ להודיע לו אישית אך הוא סרב).
מובן שגם באותה הפעלה הכביסה לא היתה ריחנית, והתקשרתי למוקד השירות לדווח ולבקש ביקור טכנאי פעם נוספת.
הפעם חברת השירות סירבה לשלוח טכנאי, ובמקום זאת אני צפוי לקבל בימים הקרובים "מכתב תקינות".
אני מצפה בקוצר רוח לקבלת המכתב, ובנוסף דרשתי לקבל את הסטוריית דיווחי התקלות וביקורי הטכנאי בביתי.
כשאלו יגיעו,
אני מתכוון לתבוע בבימ"ש לתביעות קטנות את מלוא עלות המכונה.
הצעות?
נ.ב חשבונית הרכישה נרשמה ע"ש גיסי- האם זו בעיה בתביעה?