שאלה שעלתה בתוכנית "דו"ח אינטימי"
בתוכנית דו"ח אינטימי ששודרה בשבת בבוקר עלתה סוגיה מעניינת והייתי מעוניין לקרוא את תגובותיכם: התוכנית עסקה בשני במאי הקולנוע הצעירים יוסי מדמוני ודוד אופק, בוגרי ביה"ס ע"ש סם שפיגל ומביימי הסרט "המנגליסטים". בתוכנית תועדו מפגשים שלהם עם אומנים ושיחות שסבבו בין היתר סביב השפעות תרבותית על ההוויה הישראלית. אחד המפגשים נערך עם שתי אומניות וידאו-ארט, יוסי מדמוני אמר להן שהוא מעולם לא צפה בוידאו ארט והוא נשאל ע"י אחת מהן אם הוא מבקר בתערוכות ומוזאונים, הוא ענה לה שלא, ואז היא אמרה "אז אתה בכלל לא נחשף לאומנות...". משפט זה סיים את המפגש (חצי דקה אחרי שהתחיל), ונראה שהם לא נפרדו כידידים (למרות לחיצות הידיים). השאלה היא לגבי תחושת הבילעדיות שיש לזוג אומניות וידאו-ארט (סליחה כפול 3 על החוסר בפוליטיקלי קורקט) לגבי אומנות, והפטרוניות של ה"קליקה האומנותית" כלפי מי שאינו "משלנו".
בתוכנית דו"ח אינטימי ששודרה בשבת בבוקר עלתה סוגיה מעניינת והייתי מעוניין לקרוא את תגובותיכם: התוכנית עסקה בשני במאי הקולנוע הצעירים יוסי מדמוני ודוד אופק, בוגרי ביה"ס ע"ש סם שפיגל ומביימי הסרט "המנגליסטים". בתוכנית תועדו מפגשים שלהם עם אומנים ושיחות שסבבו בין היתר סביב השפעות תרבותית על ההוויה הישראלית. אחד המפגשים נערך עם שתי אומניות וידאו-ארט, יוסי מדמוני אמר להן שהוא מעולם לא צפה בוידאו ארט והוא נשאל ע"י אחת מהן אם הוא מבקר בתערוכות ומוזאונים, הוא ענה לה שלא, ואז היא אמרה "אז אתה בכלל לא נחשף לאומנות...". משפט זה סיים את המפגש (חצי דקה אחרי שהתחיל), ונראה שהם לא נפרדו כידידים (למרות לחיצות הידיים). השאלה היא לגבי תחושת הבילעדיות שיש לזוג אומניות וידאו-ארט (סליחה כפול 3 על החוסר בפוליטיקלי קורקט) לגבי אומנות, והפטרוניות של ה"קליקה האומנותית" כלפי מי שאינו "משלנו".