אתה טועה, זאת לא תורת הקראים..
בתור יהודי, אני מחויב לקבל את פסיקת חז"ל (כולל רבי יוחנן) אבל לא את השקפת חז"ל בכל דבר וענין. הקראים פוסלים את סמכות החכמים לפסוק הלכות, ובזה ההבדל בינם לבינינו. עקרונית אני יכול להיות משוכנע מעל לכל ספק שהתפילין ה"אמיתיות" הן טרפז עשוי זכוכית הצבועה בסגול ולא קופסאות ורצועות שחורות. אבל זה לא פוטר אותי מלקבל את הפסיקה ההלכתית שהתפילין הן אלה המוכרות לנו, משום שהחליט על כך פוסק מוסמך ובהליך חוקי. אני ממליץ לך לעיין שוב בפסוקים מהתורה המשמשים כבסיס לסמכות הרבנים והחכמים. "כִּי יִפָּלֵא מִמְּךָ דָבָר לַמִּשְׁפָּט, בֵּין-דָּם לְדָם בֵּין-דִּין לְדִין וּבֵין נֶגַע לָנֶגַע--דִּבְרֵי רִיבֹת, בִּשְׁעָרֶיךָ: וְקַמְתָּ וְעָלִיתָ--אֶל-הַמָּקוֹם, אֲשֶׁר יִבְחַר ה' אֱלֹהֶיךָ בּוֹ. וּבָאתָ, אֶל-הַכֹּהֲנִים הַלְוִיִּם, וְאֶל-הַשֹּׁפֵט, אֲשֶׁר יִהְיֶה בַּיָּמִים הָהֵם; וְדָרַשְׁתָּ וְהִגִּידוּ לְךָ, אֵת דְּבַר הַמִּשְׁפָּט. וְעָשִׂיתָ, עַל-פִּי הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ, מִן-הַמָּקוֹם הַהוּא, אֲשֶׁר יִבְחַר ה' וְשָׁמַרְתָּ לַעֲשׂוֹת, כְּכֹל אֲשֶׁר יוֹרוּךָ. עַל-פִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר יוֹרוּךָ, וְעַל-הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר-יֹאמְרוּ לְךָ--תַּעֲשֶׂה: לֹא תָסוּר, מִן-הַדָּבָר אֲשֶׁר-יַגִּידוּ לְךָ--יָמִין וּשְׂמֹאל" (דברים י"ז, ח'-י"א) ברור לחלוטין שהחיוב לקבל דברי חכמים חל רק על עניינים משפטיים (קרי: הלכות). בשום מקום לא נאמר שחייבים לחשוב כמוהם ולהסכים לכל השערה או טענה שהם מביעים. אפילו מבחינה דקדוקית מדובר על "יורוך" ו"יגידו לך" ו"יאמרו לך". כולם לשון צווי, שמשמעם היתר ואיסור. דרך אגב, אני גם לא חושב שחז"ל התכוונו למדרשים כפשוטם. הם ראו במדרש כלי חינוכי ולכן הרשו לעצמם לומר דברים שאינם עובדות כפשוטן. ולשמחתי אני נתלה באילן גבוה עד מאוד המוכר בשם הרמב"ם. בהקדמה למשנה תורה פרק "חלק" הוא קבע שהן המאמינים באגדות חז"ל כפשוטן והן המאמינים שחז"ל התכוונו לפשוטם של מדרשיהם - הינם מעוטי דעת. הנסיון שלך לטעון שקיום עם ישראל הוא הכוונה בכל שיעקב חי הוא אולי נחמד אבל לא ממש משכנע. לפי אותו הגיון גם אברהם ויצחק וכל האבות והאמהות לא מתו, שהרי אנו צאצאיהם. אלא שהעובדה היא שנטענה טענה ייחודית לגבי יעקב.