אמת
כל ההבדל בין המטוסים, תמיד יהיה משקל גודל כח מהירות... אז מה? ה 182RG מטוס מהיר. אתה מתקשקש בקשר שתי דקות, נלחץ, מאבד כוון ומושג איפה אתה. אותי, עם 400 שעות, הזהירו מהמטוס הזה לפני שלקחתי אותו לאילת (נתנו, כמובן, אבל עם אזהרות). לי לא היתה שום בעיה, אבל בדרך בהחלט הבנתי למה כל האזהרות. המהירות שאתה עובר בין הנ.צ. בארץ, ואם אתה קצת נלחץ בקשר, או מעביר לתדר לא נכון (למשל, חגב נתן לי תדר של בקרה דרום במקום אילת, ועברתי אליו, למרות שאילת היה רשום לי) אתה עלול למצוא את עצמך במצב לא טוב. ואם אתה במצב לא טוב, לחוץ, עם הרבה שעות ומטוס שטס מהר ... זה מסוכן! לא מזמן חגב הזהיר את ה 182RG שלנו שהוא מתקרב לגבול מצרים ... ובהמשך הטיסה לגבול ירדן ... והכל בטיסה "שגרתית" לאילת עם 3 טייסים מנוסים. אז זה "למה".