לא מסכים. נקודה.
אתה מביא דוגמאות לא נכונות. אני עברתי למוני ללא עצירות ביניים. אני גם טסתי איתו לאילת, ובפרוש אני לא עילוי. נכון שהנוף בוער מהר יותר אבל אתה לא צריך לדווח בין נקודות שהן כל כך קרובות שגם אם הבקר נתן לך תדר שונה בסמר אתה תגיע למיצרי טירן כאשר תגלה זאת. גם עם 152 ללא הכנה מוקדמת סביר להניח שהלחץ היה מפריע לך לתפקד נכון והיית שורף נ.צ.-ים עד שהיית חוזר לשיגרה. לכן אני חושב שאין בעיות לעבור בין סוגים שונים של מטוסים אם אתה מוכן כראוי לטיסה ומכיר את המטוס כראוי.
אתה מביא דוגמאות לא נכונות. אני עברתי למוני ללא עצירות ביניים. אני גם טסתי איתו לאילת, ובפרוש אני לא עילוי. נכון שהנוף בוער מהר יותר אבל אתה לא צריך לדווח בין נקודות שהן כל כך קרובות שגם אם הבקר נתן לך תדר שונה בסמר אתה תגיע למיצרי טירן כאשר תגלה זאת. גם עם 152 ללא הכנה מוקדמת סביר להניח שהלחץ היה מפריע לך לתפקד נכון והיית שורף נ.צ.-ים עד שהיית חוזר לשיגרה. לכן אני חושב שאין בעיות לעבור בין סוגים שונים של מטוסים אם אתה מוכן כראוי לטיסה ומכיר את המטוס כראוי.