שאלה

eyalmnm

New member
לא מסכים. נקודה.

אתה מביא דוגמאות לא נכונות. אני עברתי למוני ללא עצירות ביניים. אני גם טסתי איתו לאילת, ובפרוש אני לא עילוי. נכון שהנוף בוער מהר יותר אבל אתה לא צריך לדווח בין נקודות שהן כל כך קרובות שגם אם הבקר נתן לך תדר שונה בסמר אתה תגיע למיצרי טירן כאשר תגלה זאת. גם עם 152 ללא הכנה מוקדמת סביר להניח שהלחץ היה מפריע לך לתפקד נכון והיית שורף נ.צ.-ים עד שהיית חוזר לשיגרה. לכן אני חושב שאין בעיות לעבור בין סוגים שונים של מטוסים אם אתה מוכן כראוי לטיסה ומכיר את המטוס כראוי.
 
חלוקת קשב

גם הפעם אני שמח להסכים עם מיקי. כאשר אינך צריך כבר להתעסק עם הטסה פרופר, תעבור למטוסים מורכבים יותר. אין זו חכמה לטוס יו"א עם פסיעה, RG וכד´. מי שהווה כבר תקלה כלשהי (ומי לא) לדוגמא בקשר, כל הפעולות האחרות מקבלות פרופורציה שונה, במיוחד בשדה או מרחב אווירי עמוסים. מה ההבדל כבר בין מנוע אחד או שתיים? ידיות כפולות? אז אתם ממליצים להוציא דו-מנועי עם 60 שעות?? למה לא? מה יכול להיות שונה כבר? העיקר שנטוס בבטחון. טומי
 
למעלה