שאלה ^^"

sok777

ואו... אממ

אני אלך אלבום - אלבום: Sad Song Don't Look back in Anger Magic Pie Talk Tonight Going Nowhere Half The World Away The Masterplan Where Did It All Go Wrong Sunday Morning Call Force Of Nature Little By Little She Is Love Mucky Fingers The Importance Of Being Idle Part Of The Queue Let There Be Love (בית אחד) Waiting for the Rapture (Get Off Your) High Horse Lady Falling Down מאז 2002, הט'ן כמיסטרי, נואל מבצע 3 שירים בכל אלבום. בי סיידס. ואו. כמעט הכל חחח: (As Long As They've Got) Cigarettes In Hell (You've Got) The Heart Of A Star Angel Child Carry Us All D'Yer Wanna Be A Spaceman Flashbax Full On Helter Skelter Heroes Idler's Dream It's Better People Just Getting Older One Way Road Shout it out loud Sittin' Here In Silence (On My Own Step Out Street Fighting Man Take Me Away The Fame Up In The Sky (Acoustic) ויש עוד שירים כמו: Lord Don't Slow Me Down Bonehead's Bank Holiday Who Put the Weight of the World On My Shoulders

sok777

בבקשה :)

רק דבר קטן- בכל פעם שאת רוצה להגיב להודעה של מישהו תלחצי "הוספת תגובה" בהודעה שלו. אם את רוצה להגיב להודעה הראשית, לחצי "הוספת תגובה" בהודעה הראשית... אוקי?

למעלה