שאלה

Aviad Pinto

New member
שאלה

אנחנו אולי מתכננים תביעה ייצוגית, הינה הסיפור ונשמח לדעת מביני דבר:

שלום. סוכנות הנסיעות 'חופש ותעופה' הבטיחה לנו 5 ימים ו 4 לילות בברלין, מ- 4.10 עד 8.10. הטיסה אמורה הייתה לצאת בשעה 1 בצהריים.
מהרגע שהגענו, החלו עיכובים בטיסות עקב תקלה במטוס, לבסוף הביאו לנו מטוס חלופי. סך הכל האיחור הסתכם ב 7 וחצי שעות לערך. מסתבר שידעו על התקלה במטוס עוד יום לפני כן, אך אף אחד לא טרח לעדכן אותנו.
יש לציין כי במהלך ההמתנה למטוס, כשעוד לא ידענו מתי תצא הטיסה, חברת 'חופש ותעופה' לא הייתה זמינה. הם סיימו את עבודתם בשל ערב חג שמחת תורה, בידיעה כי יש עיכובים בטיסה, ולא ענו. גם בכתובת המייל לפניות דחופות לא קיבלנו שום תשובה. הגענו לברלין לאחר שכל היום שלנו נגמר, הגענו ישר למלון ועשינו צ'ק אין ברבע ל 1 בלילה.
כרגע, סוכנות הנסיעות לא מוכנה לקחת שום אחריות. לא על האיחורים, לא על כך שלא הודיעו לנו מראש על האיחורים הללו ונאלצנו להמתין בשדה, ולא על כך שלא היו זמינים כשהיינו צריכים אותם.
מה עלינו לעשות? בצד של מי נמצא הצדק?
תודה רבה.
 
למעלה