פילוסוף רוחני33
Well-known member
בבינה המלאכותית שלי יש שתי תוכנות עיקריות: אחת שמפרשת מילון אנגלי שהמצאתי והכתבתי למחשב, ואחת שמעבדת נתונים. התוכנה הראשונה מגדירה כל מלה בעזרת מלים שלפניה ומסדרת תנאי אחד ארוך וברור בתוך ההגדרה. יש בה קובץ אם שאליו מופנות המלים, ויש בו פונקציות כמו לימוד ביצוע פעולות בעזרת הצורה IF SHOULD ומציאת התכונה של דבר בעזרת המלה CHARACTER, ביחד עם לולאת ניחוש מספרי והכנסת הערך X המתקבל לקבצים הבאים בשרשרת קבצים. המשמעויות לפי המילון הן:
should = can only if. can = no thing avoid it. avoid = make not do. only = it and not other. character = truth in thing. truth = right thing. in = if other exist it is. אחר כך יש בה תוכנת חשיבה קצרה שמקשרת בין תנאים בקבצים שונים וכך מתקדמת למסקנות. לבסוף יש בה תוכנת רגש שמבוססת על מערך של ערכי מחרוזת ומספרים, יש כל הזמן קישור צולב בין חלקי המערך והוא מושפע גם מהקלדות וממספר אקראי, וקצה המערך בתחילתו נשאר קבוע ומתכתב עם קבצים אחרים כמו המילון. כשהמחשב מזהה אפס במקום מסוים במערך, הוא מקבע איפוס לידו כמו שכחה ופועל לשקם את האיפוס ע"י קריאה מתוך מקום הערך למילון ולקבצים חיצוניים וזה יוצר רצון.
התוכנה השנייה מכילה תוכנה גרפית, מעבד תמלילים ומעבד נתונים. התוכנה הגרפית מבוססת בעיקר על פונקציות שמגדירות בחופשיות את השינוי שייעשה על הצורה, והצורות מוגדרות בזיכרון לפי המקומות של רצף החלקים שבהן לפי רצף יצירתן. מעבד התמלילים מבוסס על תכנות עצמי בעזרת מקרו מורכב זה בתוך זה והגדרת פעולות תוך כדי כתיבה וכחלק מהכתיבה, כשהקצב שלהן משתנה ויכול להפוך לאפס שאז המשמעות ציפייה למצב במקום פעולה. את המצב עם הפעולות וההקלדות במעבד מקשרים לפונקציות ולשמות הניתנים לצורות בתוכנה הגרפית. מעבד הנתונים מכיל רשימה של טקסטים ומעליהם שמות ויש בו פעולות כמו מערך שעובר על הטקסטים, קפיצה בין טקסטים, קפיצות ומעברים לפי מספר פעמים שמופיע שם מסוים, ויצירת פונקציות מתמטיות, פונקציות תנאים ופונקציות תכנות כך שלכל פונקציה פקודה משלה.
should = can only if. can = no thing avoid it. avoid = make not do. only = it and not other. character = truth in thing. truth = right thing. in = if other exist it is. אחר כך יש בה תוכנת חשיבה קצרה שמקשרת בין תנאים בקבצים שונים וכך מתקדמת למסקנות. לבסוף יש בה תוכנת רגש שמבוססת על מערך של ערכי מחרוזת ומספרים, יש כל הזמן קישור צולב בין חלקי המערך והוא מושפע גם מהקלדות וממספר אקראי, וקצה המערך בתחילתו נשאר קבוע ומתכתב עם קבצים אחרים כמו המילון. כשהמחשב מזהה אפס במקום מסוים במערך, הוא מקבע איפוס לידו כמו שכחה ופועל לשקם את האיפוס ע"י קריאה מתוך מקום הערך למילון ולקבצים חיצוניים וזה יוצר רצון.
התוכנה השנייה מכילה תוכנה גרפית, מעבד תמלילים ומעבד נתונים. התוכנה הגרפית מבוססת בעיקר על פונקציות שמגדירות בחופשיות את השינוי שייעשה על הצורה, והצורות מוגדרות בזיכרון לפי המקומות של רצף החלקים שבהן לפי רצף יצירתן. מעבד התמלילים מבוסס על תכנות עצמי בעזרת מקרו מורכב זה בתוך זה והגדרת פעולות תוך כדי כתיבה וכחלק מהכתיבה, כשהקצב שלהן משתנה ויכול להפוך לאפס שאז המשמעות ציפייה למצב במקום פעולה. את המצב עם הפעולות וההקלדות במעבד מקשרים לפונקציות ולשמות הניתנים לצורות בתוכנה הגרפית. מעבד הנתונים מכיל רשימה של טקסטים ומעליהם שמות ויש בו פעולות כמו מערך שעובר על הטקסטים, קפיצה בין טקסטים, קפיצות ומעברים לפי מספר פעמים שמופיע שם מסוים, ויצירת פונקציות מתמטיות, פונקציות תנאים ופונקציות תכנות כך שלכל פונקציה פקודה משלה.
נערך לאחרונה ב: