שאלון על פישי הגדול..

עם מי פטו בנטון עשה את האלבום

שבו נמצא השיר שבו פטו מוחה כנגד שליט דרום אפריקה: "בוֹטָה" רמז- הכוונה לאלבום משותף לשני האמנים! התשובה כתובה במאמר בבלוג שלי, כאן: פטו בנטון ביחד עם...
 
לענות עכשיו?!?!?!?

או לתת הזדמנות קודם לאחרים?!?!? ויש לי שאלה- איך הבנת ש- Never Give In ו- Pato's Opinion אלה גירסאות שונות לאותו שיר?? יום נעים וחמים -כשף!
 
חס ושלום גרסאות שונות.. חחחחח

זה שירים אחרים לגמרי.. התכוונתי שבאלבום שנקרא- Never Give In יש גרסה לשיר Pato's Opinion !!!!!!!!!!!!!! אני צריך לבדוק אם רשמתי את המאמר טוב או שזאת חוסר הבנה שלך?
 
בדקתי, זה האמת פסדר, אבל יש כמה

דברים שלא ברורים לגמרי אז טוב שפקחת לי את העיניים
 

moshe alfasi

New member
יאללה נו...

. אדם ליוינזון 2. 2 מטר ו2 סנטימטר 3. 1977 4. ראגאמאפין (תמיד המילה הזאת עושה אותי רעב משום מה... 5. יוסי עדן 6. קובי אוז 7. הוא היה דומה לפישנזון מאלכס חולה אהבה בגיל 12 8.כשהוא התחיל לשיר בגיל 17 9.מטעמי בריאות 10.ציירת עברתי?
 
נכון.. ואתה זוכה ב..

חיבוק, השתתפות חינם בפורום (שבלי קשר הוא חינם חהחה) באהבת חינם וברכות!! כנס לאתרים האלה!! אל תשכח שעוד מעט פסח!! http://www.mifalchaim.org/main.htm http://www.latet.org.il/default.asp http://www.tabletotable.org.il/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=515 http://www.allbiz.co.il/ihlureim/ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3145391,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART/762/666.html http://directory.beesites.co.il/tchumim/tchum111.asp באמת חשובים האתרים!! ואני רוצה לשמוע ממך שנכנסת אליהם (חהחה) יאללה יום טוב מלא צבעים -כשף!
 

JamicaniT

New member
טוב לא חוכמה לענות על השאלון,

כבר פתרו אותו
אז התשובה לבונוס היא - Shabba Ranks ? לא ?
 

mr dude101

New member
אני חושב שאני יודע את הרוב

) מהו שמו המלא של פישי? א. אדם בן לביא אבל במקור היה: ב. אדם ליוינזון 2) מה גובהו של פישי? ג. 2.02 מ' 3) באיזו שנה נולד פישי? ניחוש: ג. 1978 4) איך פישי מגדיר את המוזיקה שלו? ד. כל התשובות נכונות 5) מי שר עם פישי את השיר "אני אוהב אותך"? א. יוסי עדן 6) איזה אמן האמין לראשונה בכשרונו של פישי והחתים אותו בחברת התקליטים שלו? 4. קובי אוז 7) מאיפה ומתי הגיע הכינוי פישי? ב. הוא היה דומה לפישנזון מ"אלכס חולה אהבה", כשהיה בן 12 8) מתי הצטרף התואר "הגדול"? ניחוש: ג. כשהוא התחיל לשיר בגיל 17 9) למה פישי לא שירת בצבא? ניחוש: ג. מטעמי בריאות 10)מה אימו עושה? ניחוש א. ציירת
 

Jah 3

New member
אני אחליף את כשף ואגיד לך שקיבלת גם

90... כמובן אם גברת יצחקי מרשה...
 
למעלה