שאלון פורום! לכולם

TyrAnnyA

New member
לכבוד חזרתי לאינטרנט!!!

שם: אנני גיל: 27 מאיפה: LA. סתם, תל-אבחב הכי טעים לי: טופיפי, פרוזן יוגורט עם פרות יער, האוכל של אמא הכי חזק בפלייליסט: 30 הם מקום ראשון כבר 4 שנים. חוץ מהם- דפש מוד ומיוז. כל השאר- מזדמן איך ומתי הכרתם את 30? לפני כמעט חמש שנים. ניקיתי את הבית עם MTV ברקע, פתאום שמעתי את FY, באתי מחדר אחר כדי לראות מה זה ולמה זה כל כך שונה מכל מה ששמעתי עד עכשיו. התאהבתי בשיר, בקליפ, בקול, בשם הלהקה, הלכתי לחפש באינטרנט והזדעדעתי לגלות שהסולן הוא ג'ארד לטו- הדמות הכי שנואה עליי בעולם הסלבז נכון לאז! לקח לי זמן לשנות את הגישה ))) איך הגעתם לפורום המגניבוש של 30? הכרתי את שני סתיו ואופק בפורום הרישמי, הן הזמינו אותי לפה. לאיזה אלבום אתם הכי מתחברים? שאלה קשה. כנראה ABL. הוא הראשון ששמעתי ובו יש את Savior ו-WIAD שאני הכי אוהבת מכל השירים שלהם. הייתם בהופעה? ב-9
וסתם שאלות בשביל הלול! רימון או ורוד? אם לבחור בין השניים הללו- רימון חומוס או טחינה? חומוס. לא סובלת את טחינה אימו או הומלס? אימו, הם לא מסריחים לפחות מכנסי שקי-קקי או בוגי? בוגי אין שאלות שלא על ג'ארד?!
 

Pooola

New member
לאא הומלס\אימו זה טומו, בוגי\קקי זה שאנון

ושלושתם חפרו על HUMUS!!! ^^ ואם יש לך עוד שאלות LOL אז תשתפי! D: שאני לא אהיה החופרת היחידה בפורום
 
טוב, בדיליי מטורף ../images/Emo9.gif

שם: שני סופר גיל: 20 מאיפה: פתח תקווה הכי טעים לי: המבורגר של בלאק הכי חזק בפלייליסט: (תרגישו חופשי לפרט זמרים ואמנים שהם לא 30STM) הממממ... HURTS, Florence and the machine מידיי פעם 30, אינקיובוס איך ומתי הכרתם את 30? הכרתי את 30 לפני כמעט 5 שנים, ראיתי את דה קיל.. התאהבתי.. ומשם הכל היסטוריה איך הגעתם לפורום המגניבוש של 30? הייתי עוד בקומונה, וזרמתי עם הקומונה לפורום.. אחרי המנהלת המעולה עזבה.. הפכתי למנהלת לאיזה אלבום אתם הכי מתחברים? כרגע? של 30? לTIW אני תמיד אוהבת את החדשים.. והחדש של קינגס אוף ליאון הייתם בהופעה? מבחינתי זאת שאלה רטורית
וסתם שאלות בשביל הלול! רימון או ורוד? ורוד חומוס או טחינה? חומוס אימו או הומלס? הומלס מכנסי שקי-קקי או בוגי? מה זה כל אחד מהם?
 

Pooola

New member
מכנסיים ששאנון נוהג ללבוש מדי פעם!

שקי קקי זה מה שהוא לבש כשהם התארחו אצל מריו לופז, ובוגי זה המכנסיים של האי-אמ-אי (או וי אמ איי אני כבר לא זוכרת... נו המכנסיים שמגיעים קצת מעל הקרסול)
 
למעלה