ה"מספרים"?
לא ברור לי לחלוטין על אילו "מספרים" אתה מדבר.
בהנחה שמדובר כאן על הפעם הראשונה שהעסק הזה (החברה שלך?) נכנסת לתהליך של הוצאת ויזה מסוג L1 - יש שני חלקים לאישור הזה:
1. משרד ההגירה האמריאי צריך להשתכנע שהחברה שלך עומדת בדרישות לקבלת ויזת L1 מבחינת קריטריונים של הקפי פעילות עיסקית בכלל, ועם ארה"ב בפרט, יציבות עיסקית (ספרי חשבונות של העסק כמה שנים אחורה שמראים כמה זמן הוא קיים וכמה הוא רווחי) וכיוצ"ב.
2. אחרי שהחברה תאושר - תיבחן הבקשה לויזה עבור העובד:
מה תאור התפקיד שעבורו "מייבאים" את העובד,
באיזה שכר מייבאים אותו - ואיך זה עומד מול השכר בשוק לתפקיד דומה,
האם ההשכלה, הכישורים, הנסיון והידע שכתובים בתאור התפקיד באמת מחייבים "לייבא" משהו במקום לשכור אדם מקומי,
האם העובד שרוצים ל"ייבא" עומד בהגדרת התפקיד שעבורו רוצים לגייס אותו,
האם העובד עומד בתנאי ויזה לארה"ב מבחינת עבר נקי
וכיוצ"ב.
לגבי ליסינג לרכב:
הדבר הראשון שסוכנות רכב עושה בשנייה שאתה מתיישב לדון איתם בנוגע לעסקת מימון \ ליסינג זה - לבצע בדיקת אשראי שלך.
זה דבר טבעי לחלטין עבור כל נותן אשראי בארה"ב - ונעשה דרך האינטרנט תוך שניות. הדילר מבקש ממך את מספר הזיהוי האמריקאי שלך (SSN), ומקבל מיידית "ציון אשראי" שמייד מבהיר לו מה הוא יכול לעשות עבורך ואילו מסלולי מימון רלוונטיים לגביך.
אתה תגלה שאת הציון הזה ינסו לבדוק בכל מקום שבו אתה מנסה לפתוח "קו אשראי" - כשתנסה להתחבר לספק האינטרנט או לחברת הכבלים המקומית, כשתנסה לחתום חוזה שרות עם מפעיל סלולארי, אצל חברת חשמל... כל מקום שבו הם צריכים לבדוק האם אתה נוהג לשלם את החשבונות שלך בזמן.
וכמובן - בכל בנק או מוסד פיננסי שמהם אתה תרצה הלוואה או קו אשראי.
לפחות בחצי השנה הראשונה לשהותך בארה"ב (ויותר סביר - בשנה הראשונה פלוס) - נסיון לקבל ציון אשראי עבורך יחזיר תוצרה של "אין לנו מידע על האדם הזה - אין לו ציון אשראי".
בלי היסטוריית אשראי וציון אשראי אישי מעולה - הסבירות שתקבל מימון (ליסינג או הלוואת רכב) מה"בנק" של BMW USA שנקרא BMW FINANCIAL SERVICES - פחות או יותר אפסי.
זה אומר ש"מחירי מבצע" שניתן למצוא באתר האינטרנט של BMW USA לא רלוונטיים לגביך - כי הם תלויים באישור המימון מה"בנק של BMW".
ה"בנק" של BMW מקבל את הכסף שלו בעצם מזרוע האשראי של בנק Barclays Plc, וברקליס מכתיבים את הדרישות לגבי דירוג האשראי של הקונה \ עושה הליסינג.
סוכנויות הרכב המקומיות באזור שבו תגור מן הסתם יוכלו להפנות אותך ל"מוסדות מימון" אלטרנטיביים שמתפרנסים מהלוואות לקהל הלווים שמוגדרים כ SUB PRIME (בעלי הסטוריית אשראי גרועה \ חסרי הסטוריית אשראי). אלו גובות עלויות מימון (ריבית, עלויות הקמת קו מימון וכיוצ"ב) הרבה יותר גבוהות.
השחקן הכי גדול בשוק ה SUB PRIME של הלוואות רכב הוא Santander Consumer USA Inc., וכמעט כל דילרשיפ של רכב יפנו אותך אליהם.
דילרים שרגילים לשרת קהל שאפילו סאנטנדר לא מוכנים לגעת בו יפנו אותך מן הסתם למוסדות פיננסיים ששייכים לקטגוריית ה"שוק האפור" - מה שנקרא בשוק הזה DEEP SUBPRIME. הלוואות בסיכון גבוה.
לצורך העניין, הצעת הליסינג הכי טובה ש BMW נותן כרגע לרכב מאמצע סידרת המכוניות שעליה דיברת היא בסביבת ה 4,000$ בחתימה ותשלום חודשי של כ 500$ לחודש (ליסינג ל 36 חודש, 10,000 מייל לשנה, כל מייל חריגה מחוייב ב 25 סנט).
כלומר - המחיר הכולל של עיסקת הליסינג שהיצרן מציע לבעלי קרדיט מצויין הוא כ 21,500$ לתקופה של 3 שנים, וכולל 30,000 מייל.
לתשומת ליבך - אין בארה"ב "ליסינג תפעולי", מדובר בעלות הרכב בלבד.
אתה עדיין צריך בצורה פרטית לבטח את הרכב ולדאוג לכל תחזוקה ותיקון שאינו מכוסה על ידי אחריות היצרן.
אדם ללא הסטוריית קרדיט שנופל לקטגורייה של DEEP SUBPRIME LEASE ישלם ריבית גבוהה פי 3 או 4 מאדם בעל קרדיט היסטורי מעולה. אם במחיר שמצויין למעלה לגבי "לקוח עם קרדיט היסטורי מעולה" מגולמת ריבית של כ 6% על הכסף - לקוח DEEP SUBPRIME משלם היום ריבית של יותר מ 20%...
התשלום החודשי שאדם כזה ישלם - על אותו רכב, ואותו LEASE TERM - יהיה צפונה מ 900$ לחודש.