שאלות ובקשת טיפים מטירונית

שאלות ובקשת טיפים מטירונית

שלום לכולכן. איזו קהילה מקסימה:) החלטתי לפתוח חנות למכירת בגדי ואביזרי וינטג' באטסי (שנות ה40-80).עכשיו, מאיפה מתחילים? אז באנר כבר בתהליך עיצוב תקנון/מדיניות יכתבו- יש דברים שכדאי שאדע? למשל מדיניות משלוחים,החלפות,תשלום,זמן אספקה מקובלים? ואיך מתבלטים באתר בין כל הדברים היפים? ומה זה הבלוג ומה אמור לקרות בו? וראיתי פה הרבה דיבורים על "אוצרות". מישהו מוכן להסביר לי מה זה? ושאלה כללית- האם יש רתיעה מרכישת דברים מישראל בשל עלויות משלוח או עניינים פוליטיים? האם רוב הרכישות הן של חולניקים או דווקא של ישראלים? ומה הטיפ הכי טוב/בסיסי שהייתן נותנות לטירונית אטסי שכמותי? המון תודה!!!! נערת נוסטלגיה תוצרת 74 :)
 

driaaa

New member
חק מהתשובות

רוב הרוכשים מחול הדואר בארץ זול מאוד, ומהווה יתרון דווקא.
 

onor

New member
הטיפ הראשון שיש לי בשבילך

זה לדפדף בדפי הקומונה הקודמת (יש קישור בראש הדף). יש שם המון מידע ובעזרת סרגל החיפוש תוכלי למצוא תשובות לכל השאלות שלך. בהצלחה!
 
קודם כל מזל טוב,

והטיפ הכי טוב והכי בסיסי לטירונית זה שאין סוף לטיפים וללמידה. חנות באטסי זה דבר שדורש השקעה מאד מאד גדולה, זו לא חנות שמקימים וזהו...והלמידה היא ענקית, אני כבר חודשים עדיין מנסה להבין איך ממריאים. דבר ראשון תבדקי בקומונה ( הפורום הוא חדש ואין פה עדיין קישורים) את כל הבסיס להקמת חנות דרך הקישורים על איך בונים חנות ומה חשוב, זה דובר עשרות פעמים. ואח"כ דפדפי בקומונה, אין כמעט נושא שלא דובר.
 
למעלה