שאלות לגבי פילאטיס

חר חר

New member
שאלות לגבי פילאטיס

אני רוצה מאוד להתחיל להתעמל בחוג פילאטיס - יש לי כמה שאלות: האם עדיף פילאטיס מכשירים, ואם כן האם המחירים בכל המקומות כ"כ יקרים, אני מאזור ר"ג ונאמר לי שלחודש עולה החוג קרוב ל 600 ש"ח???? ממש טירוף - אז אולי מכירים משהו טוב ובמחיר סביר??? ומה אם פילאטיס רצפה?? מכירים ברמת-גן (באזור הפארק הלאומי, מרום נוה...) חוג של פילאטיס רצפה עם מספר קטן של מתעמלים??? אם אעשה פילאטיס רצפה בקבוצה גדולה מתוך נסיון - לא יעזור לי. ו ה א ם זה עוזר לשטח ב ט ן נ פוחה??? תודה, חני (שם משתמש של הבן שלי...)
 

moransul

New member
פילטיס

עדיף להתחיל בפילטיס ריצפה ורק אחכ להמשיך לפילטיס מכשירים ולמה את חושבת שפילטיס בקבוצה גדולה לא יעזור לך זה לא דוקא ככה מה שחשוב זה הכוח רצון לעשות את התרגלים וההתרכזות בתרגילים עי נשימות נכונות ואסיפת הבטן. הפילטיס תורם לחיזוק הגוף וליציבה נכונה
 

moransul

New member
ובקשר לבטן הנפוחה

זה יכול לעזור כי תרגילים רבים לחיזוק הבטן ועצם הכנסתה פנימה זה גם עוזר
 

יעל81

New member
מקווה שאת עדיין קוראת...

לגבי שאלתך האחרונה - תרגול בפילאטיס יכול לעזור מאד בחיזוק שרירי הבטן וזוקפי הגב, ובהם הרחב בטני. הדבר תורם למראה בטן אסוף יותר במעט . אם יש לך עודף משקל ושומן שמרוכז בבטן, הפילאטיס לבדו לא יעלים לך אותה. רק מאזן קלורי שלילי. את זה משיגים בעיקר באמצעות תזונה.
 

N o N a m e11

New member
נו באמת...?!

פילאטיס יעלים בטן נפוחה??????? מאזן קלורי שלילי כפי שציינה יעל, ופעילות אירובית לשריפת שומנים. פילאטיס זו לא תרופת פלא לבטן נפוחה ! יש לה יתרונות רבות ואחרות.
 
למעלה