דיאנה, הבהרות
מסכימה עם חלקים ממה שכתבת, אבל יש כמה חלקים שאנני מבכימה עמם. לצערי הנסיונות שלי עם המערכת, במיוחד בתקופה זו של השנה, עם כל מה שמתרחש "בשטח" הוא אחר. קיצוצים - כן היו קיצוצים מתוקף הקיצוץ בתקציבי האוצר. מסגרות חינוך לתלמידים ליקויי למידה - מדוע המגרות הקימות לתלמידים אלו הן לא של משרד החינוך והורים נדרשים לשלם סכומי עתק למרות זכאותם לחינוך מיוחד מתוקף החוק?, מדוע שתלמיד עם פוטנציאל תקין לא יוגש לבחינות בגרות, ויומלץ במקום זאת לבית ספר עמלני?,( אם להוריו יש תקציב אז הוא כן יוגש לבחינות בגרות בבית ספר מיוחד של החינוך המוכר שאינו רשמי?). בכירי המשרד- כן, לצערי הם עסוקים בהופעי בוועדות בכנסת ולהצדיק את פועלם, לכבות שריפות רק לא לבנות מסגרות מתאימות לתלמידים ליקויי למידה עם פוטנציאל תקין. אני חייבת לסיים, אחזור בפעם אחרת, להתראות בינתיים (הפעמון בבית מצלצל)
מסכימה עם חלקים ממה שכתבת, אבל יש כמה חלקים שאנני מבכימה עמם. לצערי הנסיונות שלי עם המערכת, במיוחד בתקופה זו של השנה, עם כל מה שמתרחש "בשטח" הוא אחר. קיצוצים - כן היו קיצוצים מתוקף הקיצוץ בתקציבי האוצר. מסגרות חינוך לתלמידים ליקויי למידה - מדוע המגרות הקימות לתלמידים אלו הן לא של משרד החינוך והורים נדרשים לשלם סכומי עתק למרות זכאותם לחינוך מיוחד מתוקף החוק?, מדוע שתלמיד עם פוטנציאל תקין לא יוגש לבחינות בגרות, ויומלץ במקום זאת לבית ספר עמלני?,( אם להוריו יש תקציב אז הוא כן יוגש לבחינות בגרות בבית ספר מיוחד של החינוך המוכר שאינו רשמי?). בכירי המשרד- כן, לצערי הם עסוקים בהופעי בוועדות בכנסת ולהצדיק את פועלם, לכבות שריפות רק לא לבנות מסגרות מתאימות לתלמידים ליקויי למידה עם פוטנציאל תקין. אני חייבת לסיים, אחזור בפעם אחרת, להתראות בינתיים (הפעמון בבית מצלצל)