שאלות למיכאלה אלקין

°°NaTaLi°°

New member
אוי לא עוד פעם יגרמו לי

לבכות חחח טוב שיהיה : מאיזה גיל התחלת בתחום המשחק,דוגמנות? העם את דומה לדמות שלך טלי במציאות?ובמה את דומה? איזה דמות הכי היית רוצה לשחק בסידרה?
 

naziro300

New member
הצבעה-כולם להיכנססס!

מי יותר חתיך ומי יותר חמוד?? אדם או יונתןןןן?
 

QueenMaria

New member
יופי שלא שלחת איזה 4|יהונתן|../images/Emo187.gif

הודעות כאלה.
 
חחחח...שאלה יפה..

לפי דעתי שניהם חתיכים בדך שלהם.. אדם - אין מילים הוא פשוט חמוד.. אבל בכל זאת.. ליונתן יש "קטע" של פיריק(בסידרה) ואני מודה שהוא פשוטנ חמוד.. בקיצר.. אם יונתן ורועי פשוט חמודים בטרוף..=S חולה עליהם...!!!!
 

Refael30

New member
מי משתין עליה ?

מה פיתאום אתם מביאים אותה לאירוח בבלוג TV . בעוד שהיא לא רוצה להתכב כאןא יתנו ?.. לפי דעתי מיותר . מילא אדם שהתכתב איתנו פה והיינו צריכים את זה . אבל היא ?! היא בכלל לא נכנסת לכאן . תגידו מה שתגידו .
 

s h l a g e r

New member
מה איכפת לכם שתבואי !!!!

מיכאלה חמודהההההההה אם היא בסדרה סנובית זה לא אומר שהיא במציאות ככה!!!!!!!!!!!
 
לא נכוןן!!

היא נשמעת רעה כזאת מצד הסידרה, אבל היא ממש לא ככה היא חמודה וממש לא סנובית..!!! היא שיחקה בעוד סדרות ואחד מהם שאני זוכרת זה הייתה הסידרה "שמש" אבל היא לא הייתה קבועה שם אלה היא הייתה זמנית..
 

naziro300

New member
הצבעה-כולם להיכנס!!!!!!!!!!!!!

מי יותר חתיך ומי יוצר חמוד??? אדם או יונתן?
 

Aviad1987

New member
מה זה קשור!?!?

יש אנשים שלא מסתדרים עם מחשב ולא בכיף שלהם להיכנס לפורומים וכאלה, זה לא אומר שום דבר על כלום. אז תעשה טובה ולהבא את הדעות האלו תשאיר לעצמך בבקשה.
 

לירןןןן

New member
שאלות למיכאלההההה

1: עם מי מהשחקנים את הכי מסתדרת? 2: איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? 3:מה את אומרת על זה שמשווים אותכם למורדים?
 

catslover

New member
טוב.... יש לי כמה שאלות...

1. למה את לא נכנסת לפורום או לצאט? 2. בת כמה את? 3. עם מימהשחקנים את בקשר? 4. איך ה לשחק את ה"רעה"? 5. יש דמיון בינכך לבין טלי? אם כן במה? ו... זהו נראה לי... רותם
 
הינה שאלות:

1.שאלה שמסקרנת הרבה ממנו!למה את לא נכנסת לצ'אט/לפורום הזה ומקדישה לנו המעריצים כמה דקות בחיים שלך?כמו שאר השחקנים... 2.עם מי מהשחקנים את הכי מסתדרת?ועם מי את עדיין בקשר? 3.יש לך תוכניות לעתיד? 4.איפה את גרה? 5.בת כמה את? 6.זה לא קשהומעצבן לשחק את הרעה והסנובית בסדרה? 7.את דומה לטלי?אם כן במה? 8.באיזה סדרות שיחקת בעבר? אממממ וזהו.........!!!!אני מקווה שת'חצי שעה הזו תקדישי לנו בבלוג TV ותיתני לכל המעריצים להאמין שאת לא כזו סנובית ורעה גם במציאות בזה שאת לא נכנסת לפורום אף פעם..!ולא מדברת איתנו ולא עונה לנו..!!! -הילה-
 

ShIrI 12

New member
יש לי כמה שאלות

1.בת כמה את? 2.האם את דומה לטלי בתכונות? 3.עם איזה דמות/שחקן או שחקנית את מסתדרת הכי טוב? 4.האם תבואי לבקר בפורום? ShIrI
 

QueenMaria

New member
אני דורשת שבאירוח|יהונתן|../images/Emo187.gif

הבא תביאו את יהונתן.
 
שאלות למיכאלה..!../images/Emo9.gif

1. מה התוכניות שלך לעתיד? 2.מאיזה גיל התחלת לשחק? 3.אם היה לך אפשרות בתור איזו דמות היית מעדיפה לשחק?? 4.יש לך איסיקיו או מסנגר?? 5. מחוץ לסידרה אתם גם חברים טובים או שאתם ממש לא בקשר,אולי בגלל הגילאים?
 

avinamal

New member
מורנוששש סליחה אבל...

השאלה האחרונה היא דיי לא ידועת כזאת טיפשיט...ברור שהם בקשר טוב גם מחוץ לסידרה... ולאלמה יש אי סי קיו...
 
למעלה