בקשר לשאלות 7 ו21
7. דווקא עם הטיפולים זה יכול להיות גם הומניסטים שלא מפרשים או מציינים בפני הלקוח איפה הבעיה שלו ורק תומכים בו עד שיגיע לפתרון הבעיה בעצמו. זה דבר שעשוי למנוע הצהרה מראש של איפה הבעיה ואיך היא תטופל. גם הפזיכודינאמיים לא משהו בזה אבל זה מזכיר לי מה שאיתמר אמר על זה שלפעמים יש שתי תשובות נכונות אבל אחת נכונה יותר... בקשר להצרת קשב זה קשור נראה לי לעניין של מדוע יש עכבה או הקלה חברתית. יש שתי גישות אחת שאומרת שזה בגלל הפעולה הדומיננטית ואחת בגלל הצרה או הרחבה של הקשב בעת ביצוע המשימה. 21. שאלה ממש מבלבלת. זה יכול להיות גם א' לא? כי ואומרים שיש בו הפחתה של עירנות קוגניטיבית. מצד שני זה לא מצב של טראנס... מוזכר שיש השפעה חיצונית של מישהו אשר מנחה את המדיטציה ויכול לגרום לסוגסטיה?. איזה בלאגן.. מדיטציה זה שיטה להפגת לחצים, וסוגסטיה בשיטות של היפנוזה זה בכלל בעניין של זיכרון, לא?
7. דווקא עם הטיפולים זה יכול להיות גם הומניסטים שלא מפרשים או מציינים בפני הלקוח איפה הבעיה שלו ורק תומכים בו עד שיגיע לפתרון הבעיה בעצמו. זה דבר שעשוי למנוע הצהרה מראש של איפה הבעיה ואיך היא תטופל. גם הפזיכודינאמיים לא משהו בזה אבל זה מזכיר לי מה שאיתמר אמר על זה שלפעמים יש שתי תשובות נכונות אבל אחת נכונה יותר... בקשר להצרת קשב זה קשור נראה לי לעניין של מדוע יש עכבה או הקלה חברתית. יש שתי גישות אחת שאומרת שזה בגלל הפעולה הדומיננטית ואחת בגלל הצרה או הרחבה של הקשב בעת ביצוע המשימה. 21. שאלה ממש מבלבלת. זה יכול להיות גם א' לא? כי ואומרים שיש בו הפחתה של עירנות קוגניטיבית. מצד שני זה לא מצב של טראנס... מוזכר שיש השפעה חיצונית של מישהו אשר מנחה את המדיטציה ויכול לגרום לסוגסטיה?. איזה בלאגן.. מדיטציה זה שיטה להפגת לחצים, וסוגסטיה בשיטות של היפנוזה זה בכלל בעניין של זיכרון, לא?