שאלות מעניינות שאני זוכר מהטופס של האודישנים

Light18m

New member
שאלות מעניינות שאני זוכר מהטופס של האודישנים

של היפה והחנון. או שנדמה לי שאני זוכר: *איזה "שם אינדיאני" הייתם בוחרים לעצמכם? *מה אתם רוצים שיהיה כתוב על המצבה שלכם? *אם היה ניתן לכם לבחור כח-על יחיד, מה הייתם בוחרים?
 

DDN

New member
אוו. . .. .זה טוב.

שם אינדיאני: כלב נאמן (אני נשאר בתחומי ההיגיון, אני לא הייתי נותן לעצמי משהו כמו אריה אמיץ או נץ חמקן. מצד שני, גם עצלן ענק נשמע טוב - הייתה חיה כזו!) מצבה: כאן נקבר דני, איש יקר וטוב. כוח על: מגע שמרפא כל חולי, מום וכו'.
 
וואו. אני חסרת יצירתיות כרגע

שם אינדאני: פילה ורודה (האפידורל קצת בלבל את אמא שלי). הייתי רוצה שיכתבו על המצבה שלי את המלים של 'זו שמעל לכל המצופה' (למרות שאני כבר מזמן לא נושמת עצמאית). וכח על: להשתין בעמידה, כמובן.
 
מוסיפה שאלות

שאני נשאלתי באחד מהראיונות...[זוכרת הרבה כי זה טרי ^^] "טקס" אחד שאת עושה תמיד לפני יציאה מהבית. איך היית רוצה לקרוא לילדים שלך? אם היית יכולה לבחור לבקר רק באחד משבעת פלאי תבל באיזה היית בוחרת? אם היית יכולה להקים מישהו מת לחיים ולנהל איתו שיחה במי היית בוחרת? אם היית יכולה לבחור להיוולד באיזו תקופה שבא לך - במה היית בוחרת?
 

Thumpers

New member
וגם לך נענה :)

לפני היציאה מהבית: בודקת שיש לי נעליים על הרגליים (עזבו, סיפור ארוך... ומביך) ילדים: זה כל הזמן משתנה, אבל זה תמיד שני בנים -- כרגע אני רוצה שיקראו לאחד איתמר ולשני אמיר, או ארז. או עמית. פלא: איזה? טבע? של העולם החדש? הישן??? :p תחליטי ותגידי לי. מישהו מת לשיחה: סבתא שלי. תקופה: בריאת העולם :) כדי למנוע ויכוחים סוערים שיתעוררו בעתיד :)
 
עניתי בדיוק ככה על הפלאי תבל:)

ואז השאלה הבאה הייתה להגיד להם מה עושה כל אחד מהמוצרי איפור: מסקרה, איילינר, תוחם, פודרה, ועוד כמה.. ואמרתי להם שאני מרגישה שהם עושים ממני צחוק...
 
מספר תפקידים..

גם לתת לעור הפנים מראה אחיד (מטשטש כלמיני פגמי עור\כתמים\וכו'...), גם אחרי שמתאפרים הרבה אז את יכולה לפזר את זה מעל ואז זה מקבע לך את האיפור, וגם אם הפנים שלך מבריקות\שמנוניות אז את יכולה לנטרל את זה עם פודרה. זה פחות מאסיבי ויותר אוורירי ממייקאפ... :)
 

Thumpers

New member
........ תודה!

נניח שהבנתי ;) לא, סתם - אני פשוט לא נוטה להשתמש בהרבה איפור. סומק טבעי וזה :p
 

Saladin

New member
עונה בלי לחשוב הרבה:

"טקס" אחד שאת עושה תמיד לפני יציאה מהבית: אין לי. איך היית רוצה לקרוא לילדים שלך? ישעיהו א' וישעיהו ב'. אם היית יכולה לבחור לבקר רק באחד משבעת פלאי תבל באיזה היית בוחרת? הגנים התלויים בבבל. אם היית יכולה להקים מישהו מת לחיים ולנהל איתו שיחה במי היית בוחרת? שמואל הנביא. כבר העירו אותו פעם אחת אז הוא רגיל לזה ולא יתעצבן עליי. אם היית יכולה לבחור להיוולד באיזו תקופה שבא לך - במה היית בוחרת? המאה ה-14 באנגליה. בגלל סיפורו של אביר.
 

In Red

New member
תשובות

1. בודקת שכל המגירות סגורות, שהחתולים לא יעשו בלגן =P 2. שקד ואנדריי/אנדריאה 3. אין לי מושג 0-0 4. BOUDIKA 5. בתקופה הזו נראה לי.
 
שיאללה. איזה שוס

טקס שאני עושה לפני היציאה מהבית: בודקת את השילוש הקדוש: פלאפון, ארנק ומפתחות (אוטו/דירה/אוטו+דירה) וכשממש בא לי שיהיה מרובע קדוש: מוסיפה את האייפוד. איך היית רוצה לילדים שלך? אני חייבת (שואפת. לא חייבת) שיהיה על השם שלהם שיר ישראלי יפה כזה, כדי שאני אוכל לשיר להם לפני השינה. מיקה, נעמה, דניאל (סתם שם יפה. לא זוכרת שיש עליו שיר), שירה (גם שם יפה. יש עליו סיפור של ש"י עגנון, שאפשר לספר לפני השינה), נועה (אבל יש לי כבר אחות כזו, אז השם משתמש תפוס),יונתן (ולא בגלל השיר על יונתן שפירא). ותומר ועומר כי הם באמת שמות יפים בעיניי. קודם כל- אם הייתי יכולה בכלל לזכור מהם שבעת פלאי תבל (אני זוכרת את הקוליסאום ואת הפירמידות). ואחרי שרימיתי והסתכלתי בויקיפדיה, החלטתי שטאג' מהאל מאוד יפה, אבל פטרה היא פלא תבל מדהים וגם ממש פלא, כי זה נראה לי סיפור מהתחת לחצוב כל כך יפה בהר. הייתי בוחרת בסבא שלי שנפטר כשאבא שלי היה בסוף כיתה י"ב. הוא לא זכה לראות את הבן שלו מצליח בחיים, ולא את הנכדות שלו. הייתי רוצה להיות בטוחה שהוא יודע מה הוא השאיר אחריו. הייתי ממש שמחה להוולד מעט לפני קום המדינה, ולחזות ולהשתתף בפלא הזה. אנשים טובים עם חיים פשוטים ובלי תחרותיות יתר.
 
למעלה