התייעצות בקשר לתביעה אפשרית
שלום לכולם! ברצוני לדעת האם יש לי עילה לתביעה משפטית בגין פגיעה בזכיויות בצרכן / עוגמת נפש? ** לפני כחודשיים הזמנתי כרטיס ישרכארט חדש (מטעם מועדון חבר), לאחר מספר שבועות שלחו לי הודעה שאני אקבל את הכרטיס יחד אם שובר ל-DVD נייד באמצעות שליח, חיכיתי וחיכיתי עד שבסוף אני התקשרתי לישראכרט ושאלתי "מה קורה אם הכרטיס?" התגובה שקיבלתי היא שישראכרט מסרה באמצעות חברת משלוחים FEDEX את הכרטיסים והם יצרו עימי קשר, כמובן שום קשר הם לא יצרו אלא בסוף אני התקשרתי אליהם (וגם זה לא פשוט להשיג אותם מכיוון שהם לא זמינים אף פעם), השארתי להם את הפרטים שלי ואמרתי להם לאיפה לשלוח. עברו עוד שבועיים לערך ושוב אני נאלץ לחפש אותם, השארתי להם הודעה ולאחר שבוע הם ניזכרו לחזור אלי! כבר עברו חודשיים לערך עדיין לא קיבלתי את הכרטיס! ניסיתי להשיג אצלהם את המנהלים שלהם והשארתי הודעה שמנהל יחזור אלי וכמובן גם כאן הם לא יאכזבו ועדיין לא חזרו אליי! אתמול הצלחתי סוף סוף להשיג את המוקד פניות שלהם ולא את המענה הודעות שלהם וקבעתי אל מול הנציגה שהשליח יגיע אלי בסביבות השעה 15:00 וכמובן שיתקשר אלי לפני הגעתו, היום בבוקר השליח הגיע לא כמתוכנן ב-15:00 אלא ב-12:00 והוא התקשר אחרי שדפק בדלת ואף אחד לא ענה לו (הייתי בבית-חולים)! התעצבנתי ואמרתי להם שיחזירו את המשלוח בחזרה לישראכרט מכיוון שאיני רוצה יותר לבוא במגע איתם!!! שוחחתי אם ישראכרט בנושא הנ"ל וגם הם לא מאכזבים בלייבש אותי בתור לקוח ולא לתת מענה כנדרש.
שלום לכולם! ברצוני לדעת האם יש לי עילה לתביעה משפטית בגין פגיעה בזכיויות בצרכן / עוגמת נפש? ** לפני כחודשיים הזמנתי כרטיס ישרכארט חדש (מטעם מועדון חבר), לאחר מספר שבועות שלחו לי הודעה שאני אקבל את הכרטיס יחד אם שובר ל-DVD נייד באמצעות שליח, חיכיתי וחיכיתי עד שבסוף אני התקשרתי לישראכרט ושאלתי "מה קורה אם הכרטיס?" התגובה שקיבלתי היא שישראכרט מסרה באמצעות חברת משלוחים FEDEX את הכרטיסים והם יצרו עימי קשר, כמובן שום קשר הם לא יצרו אלא בסוף אני התקשרתי אליהם (וגם זה לא פשוט להשיג אותם מכיוון שהם לא זמינים אף פעם), השארתי להם את הפרטים שלי ואמרתי להם לאיפה לשלוח. עברו עוד שבועיים לערך ושוב אני נאלץ לחפש אותם, השארתי להם הודעה ולאחר שבוע הם ניזכרו לחזור אלי! כבר עברו חודשיים לערך עדיין לא קיבלתי את הכרטיס! ניסיתי להשיג אצלהם את המנהלים שלהם והשארתי הודעה שמנהל יחזור אלי וכמובן גם כאן הם לא יאכזבו ועדיין לא חזרו אליי! אתמול הצלחתי סוף סוף להשיג את המוקד פניות שלהם ולא את המענה הודעות שלהם וקבעתי אל מול הנציגה שהשליח יגיע אלי בסביבות השעה 15:00 וכמובן שיתקשר אלי לפני הגעתו, היום בבוקר השליח הגיע לא כמתוכנן ב-15:00 אלא ב-12:00 והוא התקשר אחרי שדפק בדלת ואף אחד לא ענה לו (הייתי בבית-חולים)! התעצבנתי ואמרתי להם שיחזירו את המשלוח בחזרה לישראכרט מכיוון שאיני רוצה יותר לבוא במגע איתם!!! שוחחתי אם ישראכרט בנושא הנ"ל וגם הם לא מאכזבים בלייבש אותי בתור לקוח ולא לתת מענה כנדרש.