שאלות - על טעינת רב-קו לנסיעות בודדות בירושלים, כיצד?

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
מה שיש זה בסיס די טוב שאפשר לתרגם.

החיסרון כמובן הוא שאין אנגלית
אז זה לא מאוד עוזר שאפשר לנהל את זה בחו"ל. גם אי אפשר להזמין רב קו מראש לחו"ל וכו', ועמדת המידע לתיירים בנתב"ג היא כמובן בדיחה.

הופ און אגב כן זמינה באנגלית, אבל אצלם יש הרבה פחות חוזים.
מה שיש זה בסיס די טוב שאפשר לתרגם.
חלק ניכר מהתיירות לארץ היא של ישראלים תושבי חוץ ושל יהודים מחו"ל שחלקם למד עברית. לציבור הזה המערכת הנוכחית שימושית כל עוד שמרו כרטיס מביקור קודם או שיש להם קרובים או חברים שישלחו להם כרטיסים פלוס איך לעבור את מחסום מספר הזהות. יש לציין שבאתר הרב קו אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט רק בתפריטים הראשיים ושרשימת החוזים אינה עוברת תרגום מסיבה כלשהי ( יתכן שמדובר בקבצי תמונה ולא בטקסט ).
&nbsp
לגבי שפות נוספות - אם הממשק עובד (למעט עניין מספר הזהות שצריך לתקן עבור מי שאין להם כזה) אז אפשר לתרגם אותו בלי להמציא אותו מחדש. אני חושב שאפשר להתחיל עם שלושת השפות האחרות הנפוצות בישראל - ערבית, אנגלית, רוסית, ואז להתרחב למספר שפות אחרות לפי נפוצות התיירים ממדינות אלו ( צרפתית, גרמנית, ספרדית ).


כמו כן שימו לב ששתי הטעינות באוקטובר ופברואר שבוצעו באפליקציה בסמארטפון בחו"ל מוגדרות "הטענה באוטובוס".
 

arseny92

Well-known member
מנהל
"טעינה באוטובוס"

מה שיש זה בסיס די טוב שאפשר לתרגם.
חלק ניכר מהתיירות לארץ היא של ישראלים תושבי חוץ ושל יהודים מחו"ל שחלקם למד עברית. לציבור הזה המערכת הנוכחית שימושית כל עוד שמרו כרטיס מביקור קודם או שיש להם קרובים או חברים שישלחו להם כרטיסים פלוס איך לעבור את מחסום מספר הזהות. יש לציין שבאתר הרב קו אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט רק בתפריטים הראשיים ושרשימת החוזים אינה עוברת תרגום מסיבה כלשהי ( יתכן שמדובר בקבצי תמונה ולא בטקסט ).
&nbsp
לגבי שפות נוספות - אם הממשק עובד (למעט עניין מספר הזהות שצריך לתקן עבור מי שאין להם כזה) אז אפשר לתרגם אותו בלי להמציא אותו מחדש. אני חושב שאפשר להתחיל עם שלושת השפות האחרות הנפוצות בישראל - ערבית, אנגלית, רוסית, ואז להתרחב למספר שפות אחרות לפי נפוצות התיירים ממדינות אלו ( צרפתית, גרמנית, ספרדית ).


כמו כן שימו לב ששתי הטעינות באוקטובר ופברואר שבוצעו באפליקציה בסמארטפון בחו"ל מוגדרות "הטענה באוטובוס".
"טעינה באוטובוס"
רב-קו אונליין סה"כ אגריגטור חוזים אשר המפעילים מוכרים דרכו
למעשה כל מה שנעשה הוא טעינת דאמפים של רשומות חוזים (אשר המפעילים טענו לשירות ממכשירי הנהג) באותו אופן כפי שעושה מכונת כרטוס נהג ולכן זה נחשב אוטובוס כי רב-קו אונליין רק מתפתל תחת נהלי משרד התחבורה לגבי הרב-קו ואינו פועל כמרכז שירות אחיד (על זה היה פה דיון כבר מזמן)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ה-"היעלמות" היא משום שחוזה חדש נטען על פני הרשומה

הנה שלושה מסכים שונים: חוזים, פעולות, היסטוריית טעינות.
&nbsp
מה שמעניין מבחינתי הוא שהחוזה השבועי גוש דן מורחב שהיה לי ביוני נעלם כלא היה. החוזה הופיע עד שהטענתי את החופשי-יומי שמופיע עכשיו, ומשום שיתכן שאחדש אותו בקרוב ההעלמות שלו מרשימת החוזים שלי שבה הייתי יכול לחדש אותו ללא חיפוש אינה נוחה במיוחד כי אצטרך לחפש אותו שוב ברשימה הארוכה של כל החוזים למיניהם.
&nbsp
אני חייב לומר שדי מרשים שעם כל הבעיות אפשר לטעון ולנהל כרטיס ארצי מאפליקציה בחו"ל.
ה-"היעלמות" היא משום שחוזה חדש נטען על פני הרשומה
הפנויה מיד לאחר כל חוזה פעיל, ומחליף חוזה אשר מסומן פג תוקף באותה רשומה, "לחדש" ישר מדף החוזים אפשר רק את מה שרשום בכרטיס ונקרא ממנו
ולגבי ההיסטוריה, ראה את לחצן הפילטר למעלה משמאל או https://ravkavonline.co.il/he/store/transaction-history סינון מצב תשלום, הדיפולט הוא להציג רק את מה שחויב, אבל רושמים גם טעינות אשר לא התממשו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה