שאלות קטנות

trilliane

Well-known member
מנהל
הכול נכון, אני רק לא מבינה למה זה רלוונטי לנקודה שלי...


 
כדי לציין שזה בעיני המתבונן

ובעיני הרבה מאוד מתבוננים, העסק מסתיים ביש מדליה או אין מדליה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לו זה היה נכון, לא היו כ"כ הרבה צופים בתחרויות השחייה, למשל

זה תמיד בעיני המתבונן, אבל המסקנה שלך קצת כוללנית מדי. העובדות מספרות סיפור קצת אחר.
 

ריו 2016

New member
אם להיות אופטימי..

5 מדליות (3 ג'ודו, 1 התעמלות אמנותית, 1 קפיצה משולשת), מהן אחת מזהב. ובנוסף לפחות 2 גמרים בשחייה, ושיאים אישיים של שאר המתחרים.
האולימפיאדה הישראלית המוצלחת ביותר.
 

NH1989

New member
שתי מדליות

בעיניי 2 מדליות זו גם תחזית אופטימית. בסופו של דבר צריך לזכור שבאולימפיאדה הקודמת לא זכינו באף מדליה ומעולם לא זכינו ביותר מ-2 מדליות באולימפיאדה אחת.

כמו שאני רואה את זה המועמדים הבכירים שלנו למדליה הם: ירדן ג'רבי, אורי ששון ושגיא מוקי (ג'ודו), חנה קנייזבה מיננקו (אתלטיקה) ונבחרת ההתעמלות האומנותית.

ירדן - לא נמצאת בשיאה בשנה- שנה וחצי האחרונות ולא השיגה מדליה גם באליפות אירופה האחרונה. צריך לציין שהיא שומרת על עקביות וכמעט תמיד מגיעה לפחות לרבע הגמר כך שיש סיכויים אך יש לה מתחרות מאוד רציניות.

שגיא - לא בטוח שמגיע בכשירות מקסימלית עקב פציעה בגב. צריך לזכור שגם לו יש מתחרים מאוד מאוד קשים בדמות היפני והקוריאני ועוד כמה אירופאים סופר קשוחים.

אורי - נמצא בכושר הטוב ביותר. יקווה לדחות ככל האפשר מול טדי רינר שיזכה ב- 99% בזהב. למרות שרשם נצחונות על ספורטאים בכירים בקטגוריית המשקל, עדיין טעות אחת נגד הרי האדם (ראו הרומני בטורניר המאסטרס האחרון) שמולו יכולה לעלות לו במדליה.

חנה - סגנית אלופת אירופה והעולם. אבל הפציעה שלה מדאיגה. גם הנטייה שלה לפסול בצרורות. מעבר לכך שיהיה לה קשה לשחזר את שיאה האישי שהוביל לכסף באליפות העולם, השדה הפך לקשוח יותר בעקבות הצטרפותה של רוחאס מונצואלה לצמרת העולמית. בהנחה שאיברגוואן פייבוריטית ברורה, חנה תקווה להתקרב לשיאה ולקוות לתחרות בינונית של המתחרות העיקריות.

נבחרת ההתעמלות - דיברו הרבה על הזהב באליפות אירופה אבל צריך לזכור שבאולימפיאדה מחלקים מדליות אך ורק בקרב רב ושם זכינו בארד. בקרב רב רוסיה היא פייבוריטית עצומה ואלא אם כן תפיל את המכשיר המלחמה תהיה על המדליות המשניות. נבחרת ישראל צמודה מאוד לנבחרות בלארוס, אוקראינה, בולגריה, איטליה, ספרד ויפן. כל אחת משבע הנבחרות האלו יכולה לנצח אחת את השנייה ביום נתון.

צריך להיות ריאליים ולהבין שגם למועמדים היותר בטוחים שלנו למדליה יש תחרות קשה מאוד ולחלקם בעיות בהכנה שלפני המשחקים. אני מאמין שנצליח בכל זאת לגרד מדליה אחת בג'ודו כמו שעשינו כמעט בכל תחרות גדולה במחזור האולימפי האחרון. שתי מדליות בג'ודו יהיו הישג פנטסטי. אם נצליח להביא עוד מדליה זו תהיה הפתעה בעיניי, אבל לא סנסציה.

בהצלחה למשלחת!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פחות הסכמתי עם הכותרת, אבל הניתוח מדויק

 

NH1989

New member
מה שהתכוונתי לומר

הוא שגם שתי מדליות בעיניי זו תחזית אופטימית, בניגוד לחלק מהתחזיות פה שדיברו על 3-5 מדליות.

אישית אני רוצה להיות אופטימי ולומר שנגיע לשתיים, אבל מדליה אחת נשמעת כמו התסריט הכי ריאלי למשלחת.

מצד שני, מתי נהיה אופטימיים אם לא בימים האחרונים שלפני תחילת המשחקים? רק שיש הבדל בין אופטימיות לבין ציפיות מוגזמות ;)

יאללה, שיתחיל כבר!
 

אביבי1977

New member
מה לגבי אילנה קרטיש? גם היא מועמדת לא רעה

4 פעמים ברציפות סגנית אלופת אירופה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם השחיינים והמתעמלים שלנו זוכים בתחרויות באירופה כבר שנים

הבעיה שזו רק יבשת אחת מתוך החמש... וכשמתווספים הספורטאים משאר העולם, התחרות כבר לא נראית אותו הדבר.
 

NH1989

New member
לא פוסל

אבל כמו שנאמר מעליי אירופה היא לא תמיד המדד למדליות.

בתחרות של אילנה חצי מהמתחרות הן לא אירופאיות. באליפות העולם האחרונה, אילנה הודחה כבר בשמינית הגמר. אפשר למצוא 4 לא אירופיות שהיו ברבע הגמר באותה תחרות וכולן יהיו יריבות שלה בריו. לכן, חובת ההוכחה ברמה העולמית עליה. מה שמשחק לטובתה זה שיש מעט יריבות יחסית, בית ניחומים ושתי מדליות ארד. מבחינתי היא נמצאת במעגל השני של המועמדים למדליות.

שותפים למעגל השני בעיניי הם רון אטיאס (גם סגן אלוף אירופה ופורמט תחרות דומה לשל קרטיש), אלכס שטילוב, סרגיי ריכטר, גולן פולק (ארד באליפות העולם האחרונה) ואולי צוברי/דוידוביץ' אם יהיו בשיאם אבל זה קלוש.
 

snier 1991

New member
אפס מדליות

זה מחזור חלש מאד, קצת עצוב שאחרי הכשל של לפני ארבע שנים יוצא מחזור שהוא במקביל לא כולל כשרונות צעירים שיככבו בטוקיו ובפני עצמו מאד לא מרשים. לפני ארבע שנים הם נכשלו אבל לפחות היו ציפיות ממספר מתחרים שהיו בטופ המאד מאד מאד גבוה בעולם.
&nbsp
אין בעייני פייבוריטים בכלל למדליות, ביום נתון אולי חנה או מוקי אם הוא לא פצוע (ואני די בטוח שהוא פצוע ויודח מוקדם) הם לא אנדרדוגים אבל הם רחוקים מלהיות פייבוריטים למדליות.
&nbsp
ירדן לא הרשימה בתקופה האחרונה וגולן פולק נתן תחרות אחת מאד מרשימה וזהו. אלכס ונטע ריבקין די דעכו באופן טבעי.
הנבחרת האמנותית אולי תתן תחרות טובה, אבל אני מתקשה לראות את ישראל בפודיום בענף הזה, הציונים לישראל להערכתי יהיו מקפחים.
 
למעלה