שאלות...

singera

New member
אבא שלי אפילו זכה לשבת בשורה 77

ה747-400 כאשר למעלה היתה מח' תיירים ועכשיו חידה: מה מיוחד בשורה 77?
 

ramimz

New member
היא מחוץ למטוס, באויר הצח ../images/Emo6.gif

בשפיץ של ה- APU.
 

singera

New member
מדובר על שורה שבקומה העליונה

אחרי פתח החירום וכך ניתן לישון על ריצפת המטוס מה שאבא שלי עשה - חבל ששמו שם את הביזנס גם ככה יש להם כיסאות נוחים יכלו להשאר למטה ולנוסע המתמיד בתיירים להתפנק
 
טוב שמישהו בא לעזרתי עם הילדון

שעומד על שלו. ילד, לא היו שלוש מחלקות בשום חברה בשנות השבעים. שלוש מחלקות זו תגלית על אמצע שנות השמונים.
 

NNN747

New member
סאן דור...

1. מה צי המטוסים של סאן דור? {מישהו יכול לפרט סימונים}? 2. האם סאן דור חונה ב-D כמו אלעל? 3. האם זרוע D שמורה בלעדית לאלעל או שגם חברות אחרות חונות שם?
 

e dor

New member
תשובות

1. 2 מטוסי 757 שרישומם: EBO ו-EBY ומפעילים טיסות גם במטוסי אלעל. 2. לפי מה שאני יודע גם וגם, כי גם אלעל לא תמיד חונה ב-D. 3. לא יודע בוודאות, לא רוצה להטעות.
 

HELLAS

New member
אריסטובלוס

כשאתה אומר שעד 1952 לא היו מחלקות במטוסים, אז איך זה היה עובד? זה היה כמו אוטובוס? - כל המושבים אותו מחיר? זה נשמע מעניין - בכלל הרבה זמן לא הרבצת כמה תמונות מעניינות..... אולי יש לך משהו? תודה מראש !
 
לא רק שכל המושבים היו אותו מחיר

אבל בכלל לא חילקו מספרי מושבים לפני העליה למטוס עד תחילת שנות השישים. מי שהיה איכפת לו איפה הוא יושב היה מפתח תחרות ריצה, סמויה כזו, להגיע ראשון למטוס. ברור שהדיילות היו עושות קצת סדר בבלגן לפעמים. אני כילד כשנסעתי לבד, תמיד אהבתי לשבת ליד החלון בשורה לפני האחרונה בקונסטליישן, בוייקאונט ובקרבל ובתא האחורי ב DC6 ו DC7 . אהה, וגם כשהתחילו עם מחלקת תיירים, אז היו רק 2 מחירים. היה גם חצי מחיר לילדים מתחת לגיל 12 והנחה לתלמידים וסטודנטים. ולקינוח מודעה מעתון דני לטוס קופנהגן- המבורג -לונדון. המטוס הוא פוקה וולף קונדור (שהגרמנים גם השתמשו כמטוס סיור-מפציץ במלחמת העולם השניה) לדנים נמכרו 2 ב 1938 ואחד מהם נשאר בשרות והמשיך לטוס ללונדון אחרי המלחמה עד שהושמד בתאונה בשדה נורת'נולט (שהיה שדה אזרחי לא צבאי אז) ב 1946. המטוס נשא 9 נוסעים בתא המעשנים ועוד 17 נוסעים בתא העיקרי. הקונדור היה גם המטוס הראשון שנסע ברלין-ניו יורק ללא עצירה ביניים. זה לקח 24 שעות בכיוון מערב ו-19 שעות בכיוון מזרח.
 

HELLAS

New member
אריסטובלוס

שיחקת אותה בגדול !!!
 

motish3

New member
בקשר לשלוחות

לי לא זכור שראיתי או שמעתי על מטוסים שהם לא אלעל/סאן דור שחנו ב-D, יכול להיות שאני טועה אבל ששמעתי מטייס באלעל השלוחה הזאת היא כולה של אלעל וחברות זרות ב-99.9 אחוז לא נכנסות לשם. אלעל חונה לא מעט בשלוחות אחרות, לא בגלל ש-D מלאה אלא בגלל שזה לפעמים יותר נוח, דוגמא שאני ראיתי ביולי: בשלוחה C היה מטוס של LOT ו-EKI של אלעל בשרוולים צמודים ושניהם יצאו לוורשה בהפרשי זמן קצרים. שתי הטיסות היו קודשייר משותף לשתי החברות, כך שאם מטוס אחד מלא מעבירים את הנוסעים שאין להם מקום בטיסה אחת לטיסה השניה שחונה בצמוד אליה וכך נחסך זמן ובעיות העברה.
 

ונפלון

New member
טסת עם קונסטליישן...

וייקאונט, קראוול DC6 ו- DC7 ?! באמת ארכיאולוגיה! תסלח לי על הבורות, נולדתי ב-85
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifטסטי בקונסטליישן לארה"ב, אך מ

מי זוכר? אמא שלי היא העדה לכך(1950)
 
למעלה