שאלת היום: מגבונים לחים - מה מומלץ?

שאלת היום: מגבונים לחים - מה מומלץ?

הילדים שלי כבר לא בגיל של חיתולים (תודה לאל
), אבל אני מוצאת את עצמי משתמשת במגבונים כמעט לכל דבר בבית. אני מנגבת איתם אבק, את סימני האצבעות על המקרר, דלת הכניסה והארונות. יש סוג מומלץ? האם יש עדיפות למותג כלשהו או שמותג הבית של הפארמים השונים עדיף?
 

Tali1912

New member
האגיס

גם לא בגיל של חיתולים, אבל משתמשת בהם לדברים חיוניים "פוליש" אחרי שימוש בנייר טואלט ב - 00 , מידי חודש בחודשו
כשיש מחזור, להתרעננות כללית ביחוד בקיץ המקולל כל עונה <מתי אזכה לראות ברקים ורעמים
,אוףף> ו.... שימוש מאוד חיוני בעונת הייחום של הכלבה שלי, זה מצרך מבוקש
המגבונים הם מצרך הבית. מגבונים לניקוי הבית יש של סנו, לניקוי דלתות כניסה וקירות אני מעדיפה את ספוג הפלא של ניקול. בקיצור לא מערבבים בשר וחלב, יענו מגבונים לניקוי הבית שישמשו גם לניקוי אישי.
 
לשימוש ביתי אני קונה את המגבונים

הכי זולים שאני מוצאת בסופר - הם עושים יפה מאוד את העבודה
 
אני אוהבת את העבים של לייף (סופרפארם)

אין לי קטנטנים בבית, אבל לא תתפסי אותי ללא המגבונים בתיק.
 

ShirShir

New member
אני נהנית מהמגבונים של "שופרסל"../images/Emo45.gif

באריזה לבנה עם כיתוב בתכלת - שיפרו לאחרונה את הריח והוא מעולה! המגבונים שימושיים גם אצלי בבית לניגוב וניקיון בכל חדר....
 

lori1230

New member
גם אני משתשמשת במגבונים להכללללללל../images/Emo127.gif

אני קונה של פראש-וואנס ללא אלכוהול, נדמה לי שהם שישיה ארוזים וזה הולך לי כמו לחמניות
 
מה שנמצא בהנחה משמעותית

בסופר פארם כמעט בכל גיליון מבצעים יש הנחות על מגבונים, כולם עושים את אותה עבודה, אני מעדיפה את אלו שאינם מבושמים, ולכן אעדיף את אלה של האגיס או לייף. קונה בד"כ בחבילות, כך שעלות חבילה בודדת לא עולה על 5 ש"ח. לגבי ניגובי מקרר, דלתות וכד', ממליצה לך לעבור לספוגית הקסם (יש כל מיני חברות), עושה עבודה נפלאה עם לכלוכים למינהם, ומורידה כאלו שהמגבונים התייאשו לנקות (או אוחזת המגבונים התיאשה).
 
קניתי בשבוע שעבר מגבונים מתוצרת "המותג"

שאפשר להשיג ברשת שיווק השקמה. עלה לי 4.90 ש"ח, הריח שלהם נהדר (אפילו טוב יותר משאר החברות שמייצרות מגבונים) והם מנקים טוב כל מה שצריך.
 

hilush5

New member
חנות מפעל למגבונים../images/Emo20.gif

לכל מי שגר ליד קיבוץ חפץ חיים ממליצה לקנות בחנות המפעל מגבונים "פגומים" מאוד בזול. אנחנו קונים בד"כ 3 ארגזים, משהו כמו 3.5שח לחבילה...
 
מגבונים הולכים לי כמו מים

יש לי בן קטן שזה רץ אצלי יותר מאשר הגדולים היו קטנים שכול הזמן דאגתי לשטוף אותם ישר בברז.. בכול אופן הבנים מנקים ב-00 ככה שאני מרוצה שזה הולך לטובת העניין הזה גם. אין לי העדפה לחברה מסויימת, תלוי בכמות ובמחיר שמוצע . לגבי ניקוי של דברים לבנים, רק אסטוניש. אם יש לי טביעות במקרר מקפיא קיר וכו'.. לוקחת סמרטוט הבד (הגליל מה שנימכר ב30-20 ש"ח) שמה מעט אסטוניש וכול הסימנים וכול השריטות וכול מה שצריך לצאת יוצא. בקיצר אני מכורה לאסטוניש גם בהברקה של הסירים, פעם ההיתי מנקה סירים ואח"כ עם חומץ מבריקה אותם, מאז האסטוניש החיים אחרת.
 
למעלה