חייבתלהגיב
New member
זה אכן לא הטיעון המרכזי - אני פשוט
מציעה לך להבא להשמיט הערות כאלה, כי הן לא מועילות לטיעון הכללי שלך אלא פוגעות בו.
העובדה שהן גובות כסף לא אומרת שהן לא מעוניינות במין.
ולגבי אדם ספציפי, גם אם הוא יודע שהזונה לא מעוניינת במין עם כל אדם אקראי, זה לא אומר שהיא לא מעוניינת במין איתו ספציפית - ולכן אי אפשר לטעון שהוא אונס אותה אם היא לא הביעה התנגדות למין איתו ספציפית וכל מה שהיא הביעה זו הסכמה.
כך שאני מתנגדת לזנות, אבל לא חושבת שאפשר לקרוא לכל "אינטראקציה" בזנות אונס. אני בהחלט חושבת שי-ש אינטראקציות בזנות שכוללות אונס (למשל כשהלקוח רוצה לעשות משהו, היא מתנגדת והוא עושה בכל זאת) ולא בלתי סביר שהן רבות - אבל לדעתי הטיעון נגד זנות לא יכול להיות ש"כ-ל אינטראקציה בזנות היא אונס".
מציעה לך להבא להשמיט הערות כאלה, כי הן לא מועילות לטיעון הכללי שלך אלא פוגעות בו.
העובדה שהן גובות כסף לא אומרת שהן לא מעוניינות במין.
ולגבי אדם ספציפי, גם אם הוא יודע שהזונה לא מעוניינת במין עם כל אדם אקראי, זה לא אומר שהיא לא מעוניינת במין איתו ספציפית - ולכן אי אפשר לטעון שהוא אונס אותה אם היא לא הביעה התנגדות למין איתו ספציפית וכל מה שהיא הביעה זו הסכמה.
כך שאני מתנגדת לזנות, אבל לא חושבת שאפשר לקרוא לכל "אינטראקציה" בזנות אונס. אני בהחלט חושבת שי-ש אינטראקציות בזנות שכוללות אונס (למשל כשהלקוח רוצה לעשות משהו, היא מתנגדת והוא עושה בכל זאת) ולא בלתי סביר שהן רבות - אבל לדעתי הטיעון נגד זנות לא יכול להיות ש"כ-ל אינטראקציה בזנות היא אונס".