שאלת שאלת השאלות

שאלת שאלת השאלות

זה באמת שווה,כל הסיבובי רגליים במקום? מה,יש לכם עודף זמן שאתם יושבים/עומדים,לא שעה,לא שעתיים,אלא שלוש שעות באולם ממוזג? מה הקטע הזה לראות אחוריים של אנשים מיוזעים,שלא לדבר על הריח? והכי חשוב,אם זה שורף כל כך הרבה,מדוע אני לא מרזה?
 

Simbbam

New member
תשובת תשובת התשובות ../images/Emo13.gif

קודם כל, שווה זה לאהוב, ואהבה היא עניין אינדוידואלי. אני אישית מאד אוהב את זה, מישהו אחר יכול לסבול מאוד. עניין של אישיות. דבר שני, גברת, האם כל ספינינג שלך הוא 3 שעות?!?! קשה לי להאמין, ואם כן, אז אני חושש שזה קצת יותר מדי מאמץ לגוף. אנחנו עובדים בדופק של 85% בממוצע ברוב הקטעים של הספינינג, מספר פעמים בשבוע 3 שעות כל פעם? יש פה בלבול. לגבי שאלת ההרזיה- יש נוסחה מאוד פשוטה, שרק אם משתמשים בה מאבדים קילוגרמים- Kg= ספורט+אוכל. תזכרי שלא מספיק לעשות ספורט, צריך להתמיד ולעבוד נכון, אבל גם לאכול נכון. מקווה שעזרתי, מתן.
 

Tami661

New member
אני- אני-אני...אני רוצה לענות...../images/Emo9.gif

לפי הסדר לענות לך?
אם זה באמת שווה,כל הסיבובי רגליים במקום? - ועוד איך שווה
אם יש לנו עודף זמן שאתם יושבים/עומדים,לא שעה,לא שעתיים,אלא שלוש שעות באולם ממוזג? - לא, אין לנו... אבל עיין ערך תשובה בסעיף דלעיל ותבין למה משנים סדרי עולם כדי לייצר את הזמן
וחוצמזה... עדיף באולם ממוזג מאשר לא ממוזג
מה הקטע הזה לראות אחוריים של אנשים מיוזעים,שלא לדבר על הריח? - מהההה? ממך לשמוע את השאלה הזו?
אתה שמבלה שעות וימים בחברת המיוזעים והמתייזעים הגדולים ביותר, שחובטים אחד בשני ושואפים בהנאה מרובה אחד את ריח בית שחיו של השני (בעעעעעע), רו... "פה ושם" יוצא לי לבקר באתר של קארטיסטים כדוגמת אלו שאתה מאמן... בחייך? אתה? שואל על ריחות ואיברי גוף?
והכי חשוב...אם זה שורף כל כך הרבה,מדוע אתה לא מרזה? - אפשרות ראשונה: אולי למשך שעה ביום תפסיק לאכול?
, אפשרות שניה: לאחר שגם אני שאלתי לא פעם את השאלה הזו, הבנתי ש... אולי בעצם, אין ממה ולאן לרדת יותר?
עניתי? אני חושבת שכן אבל אני גם יודעת שככה או ככה, שום תשובה לא היתה גורמת לך להפסיק לסובב את הרגליים במקום
 
למעלה