תשובתך מאוד אופיינית לכל מחב"ת מצוי,
במקום להתייחס לכתוב מתייחסים לכותב, בכל תשובה שלך אתה מטיף מוסר וטוען שלא מבינים את דברי חז"ל. כנראה שרק הבנתך נכונה וכל מי שחושב אחרת ממך הוא בור. אתה מאוד מזכיר את הרב אמנון יצחק. אף אחד לא מכריח אותך להתווכח ואם אין לך מה לומר תן לאחרים לומר את דברם. קרא פה מה נאמר על הרמב"ם. "והוא (הרמב"ם ) נמשך אחר הפלוסופיא, אבל כבר הכו אותן על קדקדו והפלוסופיא הטתו ברוב לקחה לפרש הגמרא הכל בדרך הלציי ולעקור אותם מפשטן. וחס ושלום איני מאמין בהם ולא מהם ולא מהמונם אלא כל הדברים הם כפשטן אלא שיש בהם פנימיות, לא פנימיות של בעלי הפלוסופיא שהם חצוניות אלא של בעלי האמת".הגר"א (יו"ד סרמ"ו סקי"ח) כי היינו צריכים לחסום פי המתחכמים בטבע הנמשכים אחרי היוני ( אריסטו) אשר הכחיש כל דבר זולתי המורגש לו, והגיס דעתו לחשוב הוא ותלמידיו הרשעים, כי כל עניין שלא השיג אליו הוא בסברתו איננו אמת. רמב"ן (ויקרא פט"ז פ"ח). וכתבו בספריהם, שאין ידיעה שלמה רק אותה שהיא מצד החקירה, לא מצד הקבלה. ואנחנו מקבלי האמת, דעתנו, שהתורה שלנו שלמה, שבאה אלינו במעמד הר סיני מפי הגבורה ובאמצעות אדון הנביאים ע"ה, היא למעלה מהכל, וכל חקירתם אפס ותהו לערכה.(ריב"ש שו"ת סמ"ה)