שבוע טוב ובוקר אור לכולנו

שבוע טוב ובוקר אור לכולנו ../images/Emo140.gif

שלום נשים יקרות, מה שלומכן? איך עבור סוף השבוע ? לי היה סופשבוע ארוך, מתיש, מבורך ומהנה במיוחד ביום חמישי עבדתי - מסיבת רווקות. לא תמיד אני נהנית בכל המסיבות אותן אני מנחה והמסיבה הזו היתה כזו, פרווה, פשוטה, רגילה. לא משהו יוצא מגדר הרגיל. לעתים יש לי תחושה לא נעימה, הבנות עורכות מסיבת רווקות ממקום של צריך ולא ממקום של רוצות. וזו היתה התחושה... הגעתי הביתה מאוחר, התעוררתי מוקדם ונסעתי ללימודים הנפלאים והחשובים שלי - הנחיית מעגלי נשים. כתבתי לא אחת, כי אל תחום מעגל הנשים הגעתי תוך כדי העבודה שלי ומאז התאהבתי, נכבשתי בעוצמה המדהימה הזו ! הלימודים לא רק מעניינים אלא גם חוויתיים במיוחד ולו בגלל שהלימוד נעשה דרך חווית מעגל בכל פעם. אני חווה שם עוצמות מדהימות אישיות שלי וכן מצליחה אף ללמוד :) חזרתי הביתה בצהריים, עייפה כל כך לבית מבולגן בטירוף (מעין שלי היתה אצל סבתא) אבל לא היה אכפת לי, נכנסתי למיטה לנוח. לישון לא הצלחתי אבל לפחות נחתי לקראת הערב - מסיבת רווקות ! יצאתי מהבית עייפה, מותשת אבל כמו תמיד שהגעתי אל הבית בו נערכת המסיבה -כל האנרגיה חזרה אלי במלוא אונה. היתה מסיבה נפלאה ! מסיבה של חברות אוהבות שרוצות לעשות את הטוב ביותר עבור חברתן. נהנתי ואף שילבתי כבר חדש ממה שלמדתי בבוקרו של יום. השבת היתה נהדרת ! זוגיות נעימה, ארוחת צהריים משותפת במסעדה נהדרת, נסיעה לרחובות להחזיר את הקסם שלי ומשם לים עם חברים. על השבת היפה העיב זיכרון אחד - 27.5.2005. לפני חמש שנים אבא שלי היקר לי כל כך נפטר. שבת ואני בזמן הוסת, לא יכולתי ללכת לבית העלמין. אלך ביום חמישי הקרוב, הוא ערב חג השבועות - התאריך העברי בו אבי נפטר. הכאב גדול לא רק על האובדן אלא גם על מה שנותר, ועוד אכתוב ואחלוק איתכן. לסיכום ? היה סופשבוע מצוין ! למדתי בו המון על עצמי. לא רק בלימודים אלא גם בחוויות השונות במהלך אותו סופשבוע. אתן מוזמנות לחלוק ולשתף שיהא לכולנו שבוע מואר ומאושר במיוחד אסנת :)
 

hayapollak

New member
אבא שלי

נפטר ב-15.5. לפני 9 שנים. היה לי אבא, אבא, הקשר בינינו היה מיוחד . הקשר שלו עם הבן שלי אביעד, היה מיוחד. אבי ליווה את ילדותו של אביעד בחמש השנים הראשונות לחייו קשר שעוטף אותו עד היום בהילה של אהבה. אבי הוריש לי ירושה רוחנית - את יכולת האהבה ללא תנאי,ללא שפיטה, חמלה. טוב, לא התכוונתי להכניס כאן אווירה כבדה, ואני גם לא מרגישה כך כשאני מדברת,נזכרת,חושבת על אבי. אז תמשיכו לספר איך עברה לכן השבת. שלי עברה בבית עם הבן שלי, העסקתי את עצמי הרבה בבישול - זמן למחשבות והרהורים. יצא לי לראות בטלוויזיה את הסרט קיי-פקס (שבטח כולם ראו מזמן) היה שם את הקטע בבית משוגעים שאחד החולים בהנחיית הגיבור- שטען שהוא מקיי-פקס (כוכב אחר) רואה את "הציפור הכחולה" ומה שקורה לו בעקבות זאת ולכל החולים האחרים.. עלתה בי המחשבה שככה זה בחיים יש תקופות שאנחנו רואים את הציפור הכחולה, ברוחנו,בנפשנו ואיזה עוצמה ואושר זה נותן לנו כשאנו מרגישים שפגשנו בציפור כחולה.והכי חשוב הגעתי למסקנה שיש לנו כמה וכמה תקופות כאלו בחיים ומי שלא נמצא בתקופה כזו עכשיו- אל יאוש, סבלונות,היא תגיע - גם הציפור,גם התקופה... שיהיה שבוע טוב לכולם.
 
בוקר נפלא ../images/Emo42.gif

אסנת, שלא תדעי עוד צער- אנחנו איתך
שמחה שלמדת הרבה בסופ"ש על עצמך- אני מאוד נהניתי בסופ"ש- ישנתי בפעם השנייה אצל החבר, עוד שבוע חוגגים חודש ביחד, חודש שנתן לי המון למרות שזה זמן קצר- הוא פשוט בחור מדהים
, מאוד אמיתי, אוהב ונותן מעצמו למרות החוסר זמן- צבא קבע + לימודים לפסיכומטרי. וגם עשיתי בשישי האחרון דבר שמאוד פחדתי לעשות ולא עשיתי מעולם, אבל עשיתי את זה והרגשתי נינוחה מאוד ושמחה שזה קרה איתו.
 
הלוואי- מאוד רוצה...

אבל לא רוצה שאנשים שלא אמורים לקרוא ואולי גולשים פה במקרה- יקראו. אבל אני מניחה שהבנתן לבד במה מדובר...
 

milos12

New member
שבוע טוב לכולם גם אני חדשה פה

סוף שבוע נחמד עבר עלי ועל בין זוגי היינו בים היה נחמד
 
למעלה