שבוע טוב שמעתי שחיפשו אותי שוב

מצב
הנושא נעול.
דווקא יש

ישנם שני הבדלים: 1.הערבים מובילים אותנו לים מתוך כוונה תחילה,השמאלנים סתם מתוך טמטום וחפיפיניקיות. 2.השמאלנים יגמרו בים יחד איתנו!
 
איך זה שרב אחד מעז

מאז העיזה העיוורת לא נאמרו דברי טעם פסולים כמו אלה. אם אין דברי תורה לומר אז צטט מהמקורות. התרבות הערבית היא זו שבזכותה שרדו אנשים כמו עובדיה שרדו ולא נטבחו בשואה. כי גלגולי נשמות חוטאים זה רק במערב הנאור הנוצרי הלבן ולכן לא ברור לי, איך עובדיה מלגלג על הערבים שבזכותם הוא הגיע לרום מעמדו כרב מעירק בראשות יהודי מרוקו. אצל הפולנים או הרוסים בחיים לא היה נהיה רב מישהו לא משלהם כלומר רומני או רב ליטאי. יש גאוה ויש קנאות. וראה אצל המוסלמים, איזה תרבות העמידו - תרבות של סובלנות - עירקי אין לו בעיה לכהן במצרים ואח``כ במרוקו. ואח``כ לשגע את כולנו.
 
לא הבנת אותו

הוא לא דיבר נגד תרבות אלא נגד המחבלים הערבים שבאים ועושים פיגועים ולא מכבדים הסכמים... חוץ מזה אתה משווה בין תרבות יהודית טהורה לתרבות ערבית ריקנית?
 

ירמיהו

New member
על שייח עובדיה - מעיתוני יום שישי

כאשר עובדיה יוסף דיבר על הערבים כעל ``נחשים``, נגד מי הוא דיבר בעצם ? הרי התרבות המזרחית היא ביסודה תרבות ערבית-איסלאמית, וכשהוא מכנה את הערבים ``נחשים``, הוא בעצם מדבר נגד התרבות שלו ושל אבותיו, הוא פשוט מדבר נגד עצמו. הכתבה מעניינת מאד, דברים אמיתיים כתובים שם. הוא עוד אומר: ש``ס, לא רק שלא תרמה ולא תורמת לתרבות המזרחית, אלא גם אגודת ישראל מעולם לא תרמה דבר וחצי דבר לתרבות ה``מזרח אירופאית ואני אומר לכם שאני מסכים עם כל מילה בכתבה הזו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה