שביתת תלמידי התיכון וכלכלת המשפחה

ariri

New member
שביתת תלמידי התיכון וכלכלת המשפחה../images/Emo206.gif

600.000 תלמידי תיכון וחטיבות בניים לא לומדים היום וכנראה גם בימים הבאים. כשסוף סוף הסתיים החופש הגדול וחופשות החגים וכאשר רובנו ייחלנו לרגע שבו נחזור לשיגרה של עבודה ולימודים הנה ילדנו מקבלים חופשה נוספת ספונטנית בלתי מתוכננת וללא מסגרת. חופשה זו יכולה להעיק ולפגוע קשות בתקציב המשפחה, כי כשאין תוכניות מתחילים "להשתולל". זיכרו כי התלמידים בחופשה הם נוער שלא למד ניהול כלכלי מהו וחיים על חשבון ההורים . ההוצאות הלא מתוכננות של ילדנו היא ארוכה ואני אמנה חלק ממנה אכילה בחוץ, שכירת סרטי וידאו/DVD בילויים שונים, נסיעות למרכזים קניונים ים בריכה וכו' עליכם לקבוע מיסגרת תקציבית משפחתית לימי שביתה אלו כל משפחה עפ"י היכולת שלה. מומלץ להגדיר לילד תקציב, דמי כיס ושיסתדר במיסגרת זו. רעיונות חינוכיים לניצול הזמן ללא הוצאות מיותרות יתקבלו כאן בברכה. והעיקר לכשתיגמר השביתה שלא נימצא את עצמנו במינוס עמוק.
 

goldy

New member
להלן תוכנית מצויינת

בי"ס פרטי ו\או מורה פרטי.
 
זה לא מילה גסה להגיד לילדים

אין לי .ילדים לא עיוורים וחוץ מזה שהם עוד מעט יצאו לחיים לא כדאי לעטוף יותר מידי בצמר גפן . כדאי ללמד כלכלה נכונה מגיל צעיר זה עוזר בעתיד .
 

goldy

New member
אולי בימקום להפסיק לחשוב

תעני לילדים: "אני מחפשת דרכים כדי שיהיה לי, ורוצה שגם אתם תחשבו איך יהיה לכם". ליפני שלומדים כלכלה נכונה צריך ליצור חשיבה נכונה
.
 
למעלה