בבקשה.
אני רק מקווה שפרסום דרך המילוט לא יגרום לפקקים ביער...
בבקשה.אשמח אם תסביר איפה זה [על מפה אפשר?]
אני רק מקווה שפרסום דרך המילוט לא יגרום לפקקים ביער...
בבקשה.אשמח אם תסביר איפה זה [על מפה אפשר?]
זה טוב! עכשיו באמת הצחקת אותי נורא!בבקשה.
אני רק מקווה שפרסום דרך המילוט לא יגרום לפקקים ביער...
אה, אז לפחות אני בחברה טובה.ברוכה הבאה למועדון, מיכל!
'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
כמה הדרך הזאת עבירה לכלי רכב?ברוכה הבאה למועדון, מיכל!
'דרך החתחתים' שנסעת בה היא דרך המלך מבחינתי. בכל פעם שגלגל"צ מכריזה על הקלאסיקה העדכנית של כביש 38 "עומס משער הגיא ועד נחם", אני חותך ליער השקט. הנסיעה בדרך זו חוסכת כ-13 דקות בממוצע של פקק מרגיז.
מי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כלכמה הדרך הזאת עבירה לכלי רכב?
במידה ואין לי סבלנות לעמוד בפקק (הדי קבוע בשמשון)
איך הדרך למי שרוצה לשמור על הרכב שלו?(במיוחד על הצמיגים אך גם שלא יתלכלך)
רכב חברהמי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כל
החבר'ה בפקק.
אני רואה ש"כיוונתי לדעת גדולים".
נכון מאד! מסכימה עם בועז לגמרי,מי שרוצה לשמור על הרכב לו, עדיף שייסע עם כל
החבר'ה בפקק.
****שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית).
אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
השילוב הזה של הפורטל והכביש****
אף הדחיקהשבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית).
אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
יש רק אחד?אף הדחיקה
התפרסס חזרה לגינות סחרוב, משם תתחיל דחיקה מקבילה של חציו האחר של הגשר.
2. אחד לחצי המערבי שני לחצי המזרחיכמה צריך?
אני משער שזה לא צוואר הבקבוק,2. אחד לחצי המערבי שני לחצי המזרחי
הם עוד מתפצלים בהמשך, חבל שההתקדמות תהיה תלויה באף הזה
ההתקדמות לא תהיה תלויה באף הזה2. אחד לחצי המערבי שני לחצי המזרחי
הם עוד מתפצלים בהמשך, חבל שההתקדמות תהיה תלויה באף הזה
אני חושב שענית על השאלה הזאת למעלהאחד לכל צד?
היה הגיוני לשים אחד בכל צד,אני חושב שענית על השאלה הזאת למעלה
חבל גם על הפירוק וההרכבההיה הגיוני לשים אחד בכל צד,
מסתבר שהחליטו שלא לעשות את זה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.