שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.
גם אני מתגעגע לשרשורי התמונות המעולים של דני

דני: אתה מסתכן בכך שאבקש מך להעלות שרשור
מהפרויקט.
תודה רבה על התמונה מ"חפיר יבנה".
גם אני מתגעגע לשרשורי התמונות המעולים של דני
 

Golf Bravo

New member
תודה

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה
על הסקירה הממצה ואיתור נקודת התצפית המצויינת בתחנת דור אלון.
 

alantan

New member
תודה רבה בועז!

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה רבה בועז!
 

mauzer

New member
תודה !

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה !
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז!


שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה רבה בועז!
 


שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה בועז

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה רבה בועז
על היציאה הכה קשה מגבולות הגזרה!
 
איפה התמונה של האין חרוב והאין מעיין?

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
איפה התמונה של האין חרוב והאין מעיין?

תודה רבה על הדיווח הנחמד.
 

ניקולאי

New member
תענוג של שרשור בועז!!

שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תענוג של שרשור בועז!!
 

Rubim88

New member


שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.

מסיביות התוואי מפתיעה באזור אחיהוד, חשבתי שהתוואי יהיה צמוד יותר לכביש.
 

בועז ל

New member
גם לי ציפתה הפתעה דומה, אבל הפוכה.


מסיביות התוואי מפתיעה באזור אחיהוד, חשבתי שהתוואי יהיה צמוד יותר לכביש.
גם לי ציפתה הפתעה דומה, אבל הפוכה.
לא תיארתי לעצמי שתוואי המסילה, סמוך לכרמיאל, מסוגל לעבור במרווח שבין הכביש לתחנת המשנה של חח"י.
 

Rubim88

New member
זה הסיבה למה רוחב הרצועה הפתיע אותי

גם לי ציפתה הפתעה דומה, אבל הפוכה.
לא תיארתי לעצמי שתוואי המסילה, סמוך לכרמיאל, מסוגל לעבור במרווח שבין הכביש לתחנת המשנה של חח"י.
זה הסיבה למה רוחב הרצועה הפתיע אותי
אמנם בישראל רוחב רצועת רכבת הוא גדול מהמקובל בעולם יחסית לסיווג המסילה ללא שום סיבה הגיונית, אך עדיין מדובר פה במשהו חריג..
 

amit1270

New member
זה בגלל שיש כאן מרחבים אינסופיים...

זה הסיבה למה רוחב הרצועה הפתיע אותי
אמנם בישראל רוחב רצועת רכבת הוא גדול מהמקובל בעולם יחסית לסיווג המסילה ללא שום סיבה הגיונית, אך עדיין מדובר פה במשהו חריג..
זה בגלל שיש כאן מרחבים אינסופיים...
 

liorschwimmer

New member
תודה


שבתשתיות - סיור בקו הרכבת לכרמיאל
סופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
עקב ריחוקו, הקו לכרמיאל אינו זוכה למעקב סדיר ותדיר של מדור התשתיות. מדי פעם, בעת טיול לצפון, אני מצליח לחלץ איזושהי תמונה מהפרויקט לאחר ניהול מו"מ מתיש עם המשפחה על הזכות לעצור את הרכב בצדי הדרך.

אבל...! פעם בשנה מתגנבת לה ההזדמנות לקיים סיור מסודר ומתודרך בפרויקט ולשוטט לכל אורכם של 23 הקילומטרים של התוואי. ובכן, ששת קוראיי היקרים: ההזדמנות השנתית הזו הגיעה השבוע וסחבקכם הנאמן טיפס יחד עם מאסטרו הצילום של הפורום, מיסטר רמי'ש, אל הפרויקט הצפוני. בפורטל המערבי של מנהרות גילון פגשנו את קובי (kobiz99), שהעלה כתרומה את רכב השטח שלו לטובת הסיור. תודה רבה, קובי!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות למיכאל דיאמנד, מנהל פרויקט מנהרות גילון מטעם חברת הניהול "אמי מתום". תודה רבה-רבה, מיכאל, על האירוח הלבבי וההסברים המקצועיים.
תודה גדולה למנהל הפרויקט מטעם "אמי מתום", איתמר גליל, שתמיד וגם הפעם, נכון לענות לשאלותיי המטרידות בשעות בלתי שגרתיות.
אחרון חביב - תודה לאבי שמול מ"עושים עניין" - מקצוען היח"צ שאין סיור בצפון בלעדיו.
בתמונת המאסטרו: פנורמי'ש על תחנת אחיהוד.
תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה