שבתשתיות - 531

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הרשה לי לגלות לך סוד קטן, אלן.

תודה רבה לבועז ולמפכ"ל דנינו, אה דניאל, על
שרשור מרתק במקום שמאוד מעניין אותי מסיבות אישיות. מסקרן אותי מה קורה גם באיילון מדרום ומצפון לכפר שמריהו, שכן הוא אמור להמשיך עד איזור רשפון בשלב ראשון.
הרשה לי לגלות לך סוד קטן, אלן.
מסתתר אצלנו בפורום, ואפילו בשרשור זה, בחור מקסים ומוכשר שמבקר בסביבה בתדירות סבירה (יותר טובה מזו של קו הרכבת לירושלים
) העלם הנחמד הזה כבר הספיק לשלוח לי לא מכבר כמה תמונות של הפרויקט בווטסאפ. מה דעתך שנגייס אותו בצו 531?
 

alantan

New member
צו 531 מיד! אשמח מאוד לפרסום כל התמונות כאן

הרשה לי לגלות לך סוד קטן, אלן.
מסתתר אצלנו בפורום, ואפילו בשרשור זה, בחור מקסים ומוכשר שמבקר בסביבה בתדירות סבירה (יותר טובה מזו של קו הרכבת לירושלים
) העלם הנחמד הזה כבר הספיק לשלוח לי לא מכבר כמה תמונות של הפרויקט בווטסאפ. מה דעתך שנגייס אותו בצו 531?
צו 531 מיד! אשמח מאוד לפרסום כל התמונות כאן
ובטוחני שכך גם האחרים בפורום.
 

mauzer

New member
תודה רבה X2

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה רבה X2
 

עומר247

New member
תודה!

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה!
מדהים לראות את ההתקדמות והכל מתחת לאף שלנו
 


שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
 
אחלה שירשור, אחלה תמונות!

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
אחלה שירשור, אחלה תמונות!
ונראה שהולכים להיות כאן אחלה מסילה ואחלה כביש (אולי הכביש הזה רוצה להתחרות ב431 שלדעתי הוא הטוב בארץ)
 

אלון ל 2

New member
בועז תודה ושאלה ברשותך

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
בועז תודה ושאלה ברשותך
כמה נתיבים מתוכננים לכל כיוון ולאיזה מהירות תכן שואפים מתכנני הכביש ?

(יש לי תקווה שאולי כאן נזכה להגבלת מהירות אירופאית ולא מזרח תיכונית).
 

בועז ל

New member
אני יכול רק לצטט מתוך אתר "נתיבי ישראל"

בועז תודה ושאלה ברשותך
כמה נתיבים מתוכננים לכל כיוון ולאיזה מהירות תכן שואפים מתכנני הכביש ?

(יש לי תקווה שאולי כאן נזכה להגבלת מהירות אירופאית ולא מזרח תיכונית).
אני יכול רק לצטט מתוך אתר "נתיבי ישראל"
מהירות הנסיעה המתוכננת תעמוד על 100-110 קמ"ש (ביקשת אירופה, לא?
) ומספר הנתיבים יהי משלושה עד שישה בכל כיוון. סביר להניח ששלושה נתיבים יהיו המצב הרווח וב"שישה" הכוונה היא לקטעים קצרים בלבד ובמקומות ספציפיים.
 

amit1270

New member
6 נתיבים - ככל הנראה כולל "כבישי שירות"

אני יכול רק לצטט מתוך אתר "נתיבי ישראל"
מהירות הנסיעה המתוכננת תעמוד על 100-110 קמ"ש (ביקשת אירופה, לא?
) ומספר הנתיבים יהי משלושה עד שישה בכל כיוון. סביר להניח ששלושה נתיבים יהיו המצב הרווח וב"שישה" הכוונה היא לקטעים קצרים בלבד ובמקומות ספציפיים.
6 נתיבים - ככל הנראה כולל "כבישי שירות"
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז, ותודה ל"נתיבי ישראל"

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה רבה בועז, ותודה ל"נתיבי ישראל"
התקדמות מרשימה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה