שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
משמאל למעבר: כביש הגישה להפרדה המפלסית

יורדים
אמן אלמוני מנסה ליצור תחושה של חוף הים הסמוך ומנסה להתחרות באלניזם.
משמאל למעבר: כביש הגישה להפרדה המפלסית
שמחליפה את מפגשים 54 ו-55 של בוסתן הגליל.
 

בועז ל

New member
למטה

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
למטה
מבט מגרם המדרגות של המעבר התת"ק על שביל הגישה לנכים ועגלות.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
****
 

בועז ל

New member
מתחת למסילות.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
מתחת למסילות.
המעבר התת"ק הנו בעצם אלמנט בטון טרומי שהוכן מבעוד מועד והונח לאחר ביצוע חפירה במהלך ההשבתה הנוכחית. במקום הותקנה תאורה.
 

darkshadow1

New member
מה עמד מאחורי הבחירה במעבר תחתי ולא עילי?

מתחת למסילות.
המעבר התת"ק הנו בעצם אלמנט בטון טרומי שהוכן מבעוד מועד והונח לאחר ביצוע חפירה במהלך ההשבתה הנוכחית. במקום הותקנה תאורה.
מה עמד מאחורי הבחירה במעבר תחתי ולא עילי?
 

בועז ל

New member
אין לי מידע בעניין, אבל כדאי לזכור שבבוסתן

מה עמד מאחורי הבחירה במעבר תחתי ולא עילי?
אין לי מידע בעניין, אבל כדאי לזכור שבבוסתן
הגליל ניהלו מערכה ארוכה וקשה נגד הפרויקט. לרוב, מעבר תת"ק יקר יותר ממעבר עילי, אך גם נוח ובטוח יותר. מאוד ייתכן שזו אחת הסוכריות שקיבל הישוב מהרכבת ע"מ לרכך את ההתנגדות לפרויקט.
 

alantan

New member
בטוח יותר? כאן יש נטיה לא להקים יותר מעברים

אין לי מידע בעניין, אבל כדאי לזכור שבבוסתן
הגליל ניהלו מערכה ארוכה וקשה נגד הפרויקט. לרוב, מעבר תת"ק יקר יותר ממעבר עילי, אך גם נוח ובטוח יותר. מאוד ייתכן שזו אחת הסוכריות שקיבל הישוב מהרכבת ע"מ לרכך את ההתנגדות לפרויקט.
בטוח יותר? כאן יש נטיה לא להקים יותר מעברים
תת"ק כי הם מושכים פשע... בכל מקום כזה מציבים גם 4-5 מצלמות.
 

luckydude

Active member
לא נראה לי שתהיה בעייה כאן בגלל ״הפרופיל״

בטוח יותר? כאן יש נטיה לא להקים יותר מעברים
תת"ק כי הם מושכים פשע... בכל מקום כזה מציבים גם 4-5 מצלמות.
לא נראה לי שתהיה בעייה כאן בגלל ״הפרופיל״
של היישוב הכפרי המסויים הזה.

עם זאת, אני בטוח שהקירות האלו, במוקדם או במאוחר יהוו מקור משיכה ל״אמני״ גרפיטי למיניהם.
 
אפשר לצייר שם את המפה של אלן :)

לא נראה לי שתהיה בעייה כאן בגלל ״הפרופיל״
של היישוב הכפרי המסויים הזה.

עם זאת, אני בטוח שהקירות האלו, במוקדם או במאוחר יהוו מקור משיכה ל״אמני״ גרפיטי למיניהם.
אפשר לצייר שם את המפה של אלן :)
 

luckydude

Active member
מלחמת עולם שלישית בין הרכבת לתושבים.

מה עמד מאחורי הבחירה במעבר תחתי ולא עילי?
מלחמת עולם שלישית בין הרכבת לתושבים.
שבכלל רצו שהרכבת תוציא את המסילה מהיישוב ותצמיד אותה לכביש 4.
 

בועז ל

New member
ההפרדה המפלסית

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
ההפרדה המפלסית
המקום קיבל קצת קוסמטיקה. לא הרבה השתנה כאן מאז ביקורנו האחרון. לבוסתן הגליל יש שני כבישי מזרח-מערב, שחוצים את הישוב. כביש חדש שהוכשר במקביל וממערב למסילה מחבר את כבישי הישוב עם ההפרדה המפלסית.
 

בועז ל

New member
מפגש 54 ז"ל.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
מפגש 54 ז"ל.
רק לפני רגע כתב "מישהו"
כאן על ביטול אחד מבין שני מפגשי הרכבת בבוסתן הגליל והנה תמונה שמראה, שגם המפגש השני בוטל. "הלו, מה-פה קורה פה?"

לשקע במעבר התת"ק את מוסר המידע השגוי!
 

בועז ל

New member
סביבת מפגש 54

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
סביבת מפגש 54
נתק בוצע ברצף שדרת האקליפטוסים המרשימה של הישוב. ניתן להבחין בהסטת הכביש שמגיע ממערב, לעבר ההפרדה המפלסית החדשה. מפגש כביש-מסילה בוטל; אז איזה מפגש נותר בכ"ז?
 

בועז ל

New member
מפגש 54: מפגש מסילה-הולכי רגל.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
השבוע יעמוד המדור השבועי בסימן השלמות. נצפה בסרטון ובו קטע מדבריו של השר כץ ממסעו להצלת רכבת העמק והקו לכרמיאל, נבקר בעכו ובבוסתן הגליל לקראת חידושה הצפוי במוצ"ש של התנועה בקו הצפוני ונסיים בגשרים 9 ו-10 של פרויקט הקו המהיר לירושלים.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, שכבר עומד לרשותנו.
מפגש 54: מפגש מסילה-הולכי רגל.
טוב, אז מבחינתי ולמרות השלט, מפגש 54 לא בוטל במלואו עדיין. למיטב זיכרוני, גם במפגש זה אמור להיבנות בהמשך מעבר תת"ק להולכי רגל. פרופ' מלינג: נא התייחסותך.
 

luckydude

Active member
אממממ... נעשתה הכנה כלשהי למעבר כזה?

מפגש 54: מפגש מסילה-הולכי רגל.
טוב, אז מבחינתי ולמרות השלט, מפגש 54 לא בוטל במלואו עדיין. למיטב זיכרוני, גם במפגש זה אמור להיבנות בהמשך מעבר תת"ק להולכי רגל. פרופ' מלינג: נא התייחסותך.
אממממ... נעשתה הכנה כלשהי למעבר כזה?
או ששוב יצטרכו להשבית את תנועת הרכבות (זו כנראה משימה סודית שמטרתה לשגע את יוסף
).
 

amit1270

New member
בצד השני של המעבר מחכה חתיכת גבינה?

מפגש 54: מפגש מסילה-הולכי רגל.
טוב, אז מבחינתי ולמרות השלט, מפגש 54 לא בוטל במלואו עדיין. למיטב זיכרוני, גם במפגש זה אמור להיבנות בהמשך מעבר תת"ק להולכי רגל. פרופ' מלינג: נא התייחסותך.
בצד השני של המעבר מחכה חתיכת גבינה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה