שבתשתיות
שבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.
את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.
שבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.
את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.