אני (אלא מי?)
ביום חמישי נסעתי עם מגמת מוזיקה לאופרה- דון קרלו, אני נהנתי, מעולם לא הייתי באופרה וזאת הייתה חוויה מעניינת. סיימתי לקרוא ספר של קפקא שנקרא הנעדר/אמריקה, קפקא בכלל לא סיים אותו, ולמרות זאת הוא ספר מעולה, זאת הפעם הראשונה שקראתי קפקא, והוא ללא ספק אדיר. אני חושב שמי שמתחבר למילים של רדיוהד יכול בקלות להנות ממה שקפקא כתב. אבל הדובדבן שבקצפת, של הסופ"ש שלי היה אתמול בערב. אסיף צחר, מוזיקאי פרי ג'אז, הגיע עם הרכב לא רגיל שלו להופיע באזור שלנו, בעבור 30 ש"ח (!). זאת הייתה אחת ההופעות הטובות שהייתי בהן, ללא ספק, אם לא הכי טובה, מה שקל לי להגיד, כי לא הייתי בהרבה. ההרכב כלל בתוכו- קונטרא באס, כינור, קלירנט באס, קלרינט, סקסופון סופראן, פסנתר, ושולשה אנשים על שלושה מחשבים, שאחד מהם היה אסיף צחר, שבין לבין לקח לעצמו את החצוצרה, או קלרינט באס, ובשיא (לדעתי) של הערב את הסקסופון שלו, שהוא כנראה ההתמחות שלו, בסולו סוער שאני חושב שלא נגע בשום תו שלא היה אובר טון. ההופעה הייתה פשוט קטע אחד ארוך, יותר ארוך משעה, היו שם רגעים פשוט אדירים, עם המון רגש, כל אחד נתן באיזשהו שלב סולו, בעוד שהמחשבים לוקחים את הצלילים, למקומות אחרים ויוצרים אפקט נוסף לאווירה, וזה באמת היה אדיר. נסו להשיר חומרים של אסיף צחר.
ביום חמישי נסעתי עם מגמת מוזיקה לאופרה- דון קרלו, אני נהנתי, מעולם לא הייתי באופרה וזאת הייתה חוויה מעניינת. סיימתי לקרוא ספר של קפקא שנקרא הנעדר/אמריקה, קפקא בכלל לא סיים אותו, ולמרות זאת הוא ספר מעולה, זאת הפעם הראשונה שקראתי קפקא, והוא ללא ספק אדיר. אני חושב שמי שמתחבר למילים של רדיוהד יכול בקלות להנות ממה שקפקא כתב. אבל הדובדבן שבקצפת, של הסופ"ש שלי היה אתמול בערב. אסיף צחר, מוזיקאי פרי ג'אז, הגיע עם הרכב לא רגיל שלו להופיע באזור שלנו, בעבור 30 ש"ח (!). זאת הייתה אחת ההופעות הטובות שהייתי בהן, ללא ספק, אם לא הכי טובה, מה שקל לי להגיד, כי לא הייתי בהרבה. ההרכב כלל בתוכו- קונטרא באס, כינור, קלירנט באס, קלרינט, סקסופון סופראן, פסנתר, ושולשה אנשים על שלושה מחשבים, שאחד מהם היה אסיף צחר, שבין לבין לקח לעצמו את החצוצרה, או קלרינט באס, ובשיא (לדעתי) של הערב את הסקסופון שלו, שהוא כנראה ההתמחות שלו, בסולו סוער שאני חושב שלא נגע בשום תו שלא היה אובר טון. ההופעה הייתה פשוט קטע אחד ארוך, יותר ארוך משעה, היו שם רגעים פשוט אדירים, עם המון רגש, כל אחד נתן באיזשהו שלב סולו, בעוד שהמחשבים לוקחים את הצלילים, למקומות אחרים ויוצרים אפקט נוסף לאווירה, וזה באמת היה אדיר. נסו להשיר חומרים של אסיף צחר.