שבת שלום לכולם

סואו

New member
ואם כבר החלטת לרדת לפסים אישיים

אז אני באמת מודה שאין לי חברים כמוך. ולא, אני לא נפגעת מאנשים מסוגך.
 
מתוקתי.

לא אני זו שירדתי לפסים אישים. אנא, עיני ערך :"טוב שאין לי חברה כמוך". ואני מצטערת להודיע לך אבל מאוד יכול להיות שיש לך חברים כמוני, הם פשוט לא מרגישים נוח לדבר איתך על נושאים שהם יודעים שלא תסכימי איתם עליהם. את פגשת בדיוק דעה אחת שלי בנושא אחד ופירשת אותה כבר הרבה יותר מידי פעמים באופן שגוי. נמאס לי להבהיר את זה. אני אחיה עם העובדה שבא להתווכח עם מישהי בלי קשר למה שהיא אומרת. תהני.
 
סורי אבל לא.

את מוזמנת לקרוא אחורה. וזה לא כולל הודעות נאצה שקיבלתי בבפרטי.
 

סואו

New member
חזרתי אחורה וזה מה שמצאתי

"תרגעי קצת ותנסי לקרוא בשקט מה שכתבתי לפני שאת נפגעת. ואגב, לא רק שאני לא חברה שלך, אני אפילו לא מכירה אותך" ולהודעה זו הגבתי. אז מי התחיל?
 

פומפיה

New member
אז כך: יש לכן שתי ברירות ../images/Emo88.gif../images/Emo3.gif

מעבר לערוצים פרטיים יותר או שפייד-ראותא ידאג לארגן בריכת בוץ ו... נראה לי שמדובר בעיקר באי-הבנה. צליל עוגב בסה"כ ניסתה לומר שהיא לא מעודדת את התופעה. אני בטוחה שהיא מאחלת טוב לאנשים הקרובים אליה (ול- eika2 והחתן המאושר). יאללה, בנות, מים קרים לכולכן על חשבוני...
 

ailag

New member
תגידי..

עוד לא ראיתי אותך בפורום. אני מתכוונת למשפט הבא בצורה תמימה ולא בטון מעליב כמו שהוא עלול להקרא : את באת כדי לריב? כי נראה שאת רק מנסה פה לקטול את צליל עוגב על כך שהביעה דעה. אני חושבת שזה לא דבר יפה לעשות, במיוחד כשמישהו חדש בפורום ועוד לא מכירים אותו (עכשיו אנחנו מכירים ממך רק את זה שאת רבה בשרשור די ארוך עם צליל.) ועוד הויכוח הזה לא בעל תכנים כמו ויכוחים אחרים שלנו אלא ויכוח סתמי לגמרי .. אולי נפסיק? זה מיותר וזה מעכיר את אווירת הפורום. bottom line: היא אמרה שלדעתה זה לא דבר טוב, להתחתן בגיל 20. מותר לה שתהיה לה דעה. היא לא אמרה שהיא תהיה רעה למי שבחר לעשות דברים כאלה - בעיה שלו, לא של צליל עוגב. אגב, ז‏ו לא ירידה לפסים אישיים. היא באמת לא מכירה אותך.
 

skid girl

New member
גליה-יש דרכים לומר דברים

וזה לא עיניין של חופש ביטוי,פה יותר מדובר על טקט.
 
טקט! זו בדיוק המילה שחיפשתי!!!

לזה בדיוק התכוונתי צליל עוגב. ואל תעלבי - לא היתה לי כוונה לפגוע בך. אני פשוט לא מסכימה עם הדרך שבה נאמרו הדברים ואני חושבת שאם יש לך חברות שמתחתנות כשהן בנות 20 זו סיבה מצויינת לומר להם מזל טוב ולהתכוון לזה מכל הלב, גם אם לא מסכימה עם דרכן. ולגבי איקה- אז נכון שהיא לא חברה שלך אבל יש דרך לומר את הדברים וזה שהיא נשואה לא קשור לשאלה המקורית שלה. אם לא נראה לך שהיא נשואה (ולא בא לך לאחל לה מזל טוב) תימנעי מהערות כאלה (של "חתונה בגיל 20 לא גורר מזל טוב מסוג כלשהו") כי זה פוגע, חסר טקט ולא רלוונטי.
 
אוקי.

קיבלתי. למרות שאני לא חושבת שההערה היתה כל כך נוראית, אני מתנצלת אם ניסוחה ומיקומה פגעו באדם כלשהו.
 

gesus

New member
איזה ספין לא נורמלי../images/Emo54.gif

ואפילו לא הייתי צריך להתאמץ כדי ליצור אותו. מה שנקרא מלאכתם של צדיקים נעשית ע"י אחרים.
 

Halfbaked

New member
בוודאי שלא היית צריך להתאמץ

כדי ליצור אותו.. אבל תצטרך להתאמץ כדי לקחת עליו את הקרדיט.
 

gesus

New member
אני נותן קרדיט למיקהמוני../images/Emo54.gif

ולפיוז הקשר שלה. קבלי
(זה הדבר הכי קרוב לגביע שאני יכול לתת). ובקשר להערה על פסיכולוגיה,לא כל כך מובן לי הקשר.אני משער שאת חושבת שמי שלומד פסיכולוגיה צריך להיות קשוב,מבין ומקבל את מגרעות הזולת. אבל זה לא מחייב,אני משער שיש אנשים שכבר סיימו את התואר והם אפילו יותר גועליים ממני ועדיין הם נחשבים פסיכולוגים טובים. לפעמים יחס שנראה מעליב באופן אובייקטיבי יכול להועיל כשהוא נותן מוטיבציה להתנגד להעלבות. זה לא היה המקרה,התכוונתי בכל רמ"ח איברי לרדת עליה,אבל קחי את זה בחשבון.
 

eika2

New member
ואי איזה שירשור נייה פו

תודה למי שענה לי אני בכונה מתעלצמת מהתגובות הפחות נחמדות של כמה פו. יש לי בעיה של ליקוי למידה אבל זה לא מפריע לי חוץ מיזה שאני עושה מבחנים אם הארכת זמן ולכל מי שהיגן עלי תודה זה בסדר אני לא נעלבת אה וגם עוד משהו לצליל עוגב אני לא דתייה. שימי לב שההודעה שלי כתבתי אותה ביום שישי בערב
ואני שמחה שאני נשואה כי בעלי הוא הכי חמוד בעולם וזה לא קשור לדתיות פשוט רציתי להתחטן איתו והוא רצה להתחטן איתי וזה מה שקרה בסוף
 
אז אני לא צריכה לאחל לך מזל טוב.

אם הוא הכי חמוד בעולם הוא ידאג למזל טוב. <למען האמת אני נגד נישואין בגיל צעיר רק כשיש לחץ חיצוני, למשל בחברה דתית קיצונית- אם מצאת אהבה אמיתי בגיל צעיר אז יש לך מזל> חוץ מזה- אם את לומדת באת"א- איך הם לגבי ההטבות לליקוי למידה?- יש באמת המון בירוקרטיה גם שם?
 

ailag

New member
את"א

למיטב ידיעתי, עושים אבחון שעולה כ700+ שקל, ובסוף אם אובחנת בד"כ נותנים לך רבע שעה על כל שעת מבחן. זה דרך האגודה : בניין מיטשל -> קומה שניה -> לוקחת u-turn שמאלה ויש את מי לשאול. נדמה לי שצריך לדבר עם ליבי או לנה, לא בטוחה. אם יש לך חרדת בחינות את סתם משלמת 1000 שקל על קורס ולא נותנים לך שום הקלה. ותחשבי על זה מהר, כי יש תורים ארוכים ארוכים לאבחונים..
 
למעלה