שבת שלום, מה אפשר לעשות במקרה הזה.

אלאורלי

New member
שבת שלום, מה אפשר לעשות במקרה הזה.

מתוך כתבה זה האחיין שלי.
בבית משפחת ברייטמן בקרית אונו יושבת אלקה ברייטמן ומחכה כבר שלוש שנים לתשובה שתענה על השאלה - מהן הנסיבות שהובילו למותו של בנה תומר ז"ל. תומר ברייטמן, בן 35 במותו, נמצא ללא רוח חיים ביוני 2012, בלב שדה חקלאי הסמוך למרכז ביג בפרדס חנה. [ראו גם: מתהפכים בקברם]
ע"פ הידוע תומר יצא כהרגלו לטיול רגלי מהוסטל סמוך בו היה מאושפז, עקב מחלת הסכיזופרניה בה לקה בגיל 18. באותו יום שבת בו יצא לטייל באזור ולא שב, דפקו קציני משטרה על דלת משפחת ברייטמן בקרית אונו והודיעו להם כי תומר נמצא ללא רוח חיים בשדה לא רחוק מההוסטל וכי המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. עוד באותו היום חתמו בני המשפחה על הסכמה לנתיחת גופתו של תומר, על מנת לברר את הנסיבות שהובילו למותו.
מאז, עברו כבר שלוש שנים ולטענת בני המשפחה כשהם פונים למשטרת ישראל על מנת לברר מה מצב החקירה, הם מקבלים תשובות מתחמקות. לדברי בני המשפחה סופר להם כי החוקרים עזבו את היחידה ושהחקירה הועברה לאגף התנועה במשטרה, אך גם שם טוענים בני המשפחה כי אין תשובות.
"הבת שלי שהיא אחות במקצועה, ישבה עם קצין חקירות שהראה לה את התמונות של תומר לאחר מותו ואמר כי יש סימני פגיעה בגופה וביניהם שברים בצלעות וכי ככל הנראה מדובר בתאונת פגע וברח. ברור לנו כי המוות לא היה טבעי. יכול להיות גם שמישהו פגע בתומר בצורה אחרת, או שמישהו זרק את גופתו באמצע השדה. שום דבר לא ידוע לנו מעבר לפרטים הללו, ותשובות אנחנו לא מקבלים",סיפרה השבוע אמו של תומר אלקה ל"מגזין המושבות". "שלוש שנים אנחנו יושבים בקוצר רוח בבית ומחכים לתשובות. מאז האירוע, המצב בבית קשה. אני רוצה לדעת אם מישהו פגע בבן שלי, ואם כן שהוא ישלם את המחיר על כך".
ממשטרת מחוז חוף נמסר כי התיק הועבר לאגף התנועה במשטרה. עד רדת הגליון לדפוס לא נמסרה תגובה מאגף התנועה. מפרקליטות המחוז נמסר כי בימים אלה התיק נמצא בעיון הפרקליטות.
 

אלאורלי

New member
ברצוני לציין שהאם כואבת ודואבת אשה בת 68 קשת יום

כך שאין לה כסף אפילו לקחת עורכי דין לטופול בעניין.
 
חקירת מוות

קראתי בעניין רב את הסיפור הכואב.
א. למשרד חקירות אסור לחקור במקביל לחקירת משטרה אלא אם חקירתו לא נוגעת לחקירת המשטרה או באישורה.
ב. חקירה מעין זו במשרד חקירות פרטי תהיה כרוכה בעלויות רבות ולעניות דעתי המשטרה עושה עבודה יעילה משום שגישתה היא חוקית ולגיטימית וחובה על גורמים נחקרים לשתף איתה פעולה מכורח החוק.
ג. עתונות, חברי כנסת, מבקר הפנים יוכלו להזיז חקירות תקועות ובחינם.

בהצלחה.
 

אלאורלי

New member
תודה לתשובתך, האם כדאי לפנות

למבקר הפנים של המשטרה, אם לחברי כנסת אז למי מהם, אתה יכול
להדריך אותי?
 
למעלה