זה קל זה פשוט
New member
ראשון 22:00 2.4.06
הגעתי כבר עייפה אחרי שני שיעורים. ודאובה בברך. ואחרי הליכות הלוך ושוב מאיזור השיעור לפגישה וחוזר
נותנת לבן את המידע על הברך. אומר לי לקלוט שאני אדם שרוב הזמן הברך שלו במצב מצויין. לקלוט את זה ולנסות להרגיש שאני אדם שהברך שלו רק לפעמים כואבת והרבה פעמים היא במצב נפלא. (עולה לי להגיד אבל שהיא כואבת רק כשמנסה לעשות דברים מסויימים, באמת חוכמה כשלא כואבת, זה כשאני לא עושה שום דבר... מבקש שאשתדל לא להגיב בנושא הזה, כי סביר שהתגובות שעולות לא נקיות.) שוב בן מדבר על זמן הפגישה שמתחילה בעשרה ל... ושלרוב לא משתמש בה. הפעם ריב יהיה עוגן בדרך. בן מדבר איתי בדרך: על להתייחס להליכה כמחזקת ומבריאה וטובה לרגליים. על ליצור דימוי של ספורטאית מגניבה, שמזיעה, ספורטיבית כזאת. על כך שכמו שרמת יכולת הריפוי שלי בעקבות ההכשרה שלי והעבודה בתחום, גורמת לכך שכשנגיע ללמוד את זה בפועל אתחיל ממקום אחר מאנשים אחרים, אז כך יש גם כל מיני אנשים בשמבאלה שלמדו אמנויות לחימה, גם שנים רבות לפני שהגיעו לשמבאלה. ואז בדרך העליתי נושא נוסף ובן אמר שאני לא אותו בן אדם כמו שהייתי לפני כמה זמן. לעשות מהתחלה. ממש מהתחלה. זאת תהיה התנסות מעניינת. בטח יכולה לעשות את זה אם זאת של פעם הצליחה. (החלק הזה הוא בעיקר תזכורת לעצמי...) מגיעים. רוצה להשתין ובן אומר ללכת גם אם אאחר. אכן מגיעה שניה אחרי הברכה. להיזכר בכל התנועות שלמדנו אי פעם. המממ... תוך כדי מקבלת לקדם את רועי ושמואל ולהמשיך את השיעור לשאר מלבד לירן. לא הרגשתי מחוברת כל כך. מין עייפות כזאת ולא הייתי מאד שלמה עם העבודה שעשיתי בתרגיל הזה שקיבלתי. מין ניתוק כזה. מוזר. רועי טרום חימום ואלה חימום וגמישות. כשרועי ושמואל מעבירים מידע ונותנים מידע איתי על נושא של אימון אחרים. ואז רועי מעביר טכניקה לכולם. בן לוקח את השיעור בחזרה ומבקש שאחשוב על מה שהוא אמר לי לפני השיעור. הוא מגיע מדי פעם ומדגיש את זה שכל המחשבות והתגובות הרגשיות שקשורות לברך ולגוף הם לא שלי באמת. לא לנכס אותם לעצמי. לא באמת ישבתי ובחרתי אותן. הן אוטומטיות כמו עצימת עיניים בנפנוף מולן. לא להתייחס כאילו הן קשורות אליי בכלל. לראות שאני אדם שהברך שלו חלק מהזמן ממש במצב מצוין. כשחשבתי על זה וניסיתי לקלוט את זה היה שלב שעשיתי תנועות מגניבות כאלה, כאילו שאני באיזה סרט קונגפו טאיצ'י מגניב כזה. זה מהפנט לפעמים להרגיש את היכולת המדהימה שיש בתוכי. יכולת תנועה מגניבה ביותר וממש יפה. זה מכאיב מול חוסר היכולת לממש אותה בינתיים. זה מה שהכי מכאיב לי. חוזרת לכולם. לעשות בעיטות בזוגות, אני מול ראש דמיוני. עשיתי את זה מבלי להתייחס רגשית לכלום. פשוט עושה. אז מה אם זה בגובה דשא אם לא רוצה להכאיב, ובמהירות של צב מצוי. ניסיתי פשוט לא להזדהות עם מה שעובר בתוכי ורק לעבוד. ואז שאלות על קרבות של אלה ויחיאל. אלה שואלת על זה שקרב אמיתי נגמר תוך זמן ממש קצר ועל קושי בנשימה אם באמת נותנת את כולה ועל למה לא עושים בעצם רק קרבות קצרים ועוד. בן עונה בין היתר שבאימון שעושים בשלב הזה מנסים בין היתר לרכוש את היכולת הבסיסית לסגירה של המרחב שלי מפני נגיעות. ועושים את זה באופן שיהיה גם רלבנטי הלאה, כלומר לא בולמים בעיטה עם האצבע... ואז עומדים מול בן. תשומת לב של ריפוי. לראות שכל הזמן קורה ריפוי בגוף. אפשר פשוט לאפשר לו, או לנסות לתמוך ולהגביר, או לדמיין. והסתיים השיעור. יכולים להשתמש בזה. בעצם יודע שנשתמש בזה...
הגעתי כבר עייפה אחרי שני שיעורים. ודאובה בברך. ואחרי הליכות הלוך ושוב מאיזור השיעור לפגישה וחוזר
![](https://timg.co.il/f/Emo6.gif)