אם הוא שם משמע הוא קיים
ובקיצור, כנראה שצריך אותם, אבל אותי המטוסים עצמם לא מענינים (אלא אם הם בני 30 שנה ומעלה...). מה שכן מעניין הוא שהם המעצור הכי טוב נגד "שלמת בטון ומלט" שתוקפת אותנו. תראה את בן גוריון שיוצר אי ירוק ענקי באזור המרכז, תראה את שדה דב שמשאיר נוף ומרחבים סביבו ותראה את הרצליה שמשאיר פרדסים ושדות. אלה ה"שימושים האחרים" שאני רוצה. ולדוד, יש לי הרגשה שאתם רוצים המון בתים גבוהים על מנת שתהיה כאן מערכת הסעת המונים. האם באמת המטרה מקדשת את האמצעים? האם באמת השלטון יתן לנו מערכת כזאת? אל תהיו תמימים. אם במקומות שמשוועים למערכת כזאת לא יוצרים אותה, אז גם כאן יהיו בתים גבוהים, המון זיהום והמון אוטובוסים...
אם הוא שם משמע הוא קייםולעניין שדות התעופה...
באמת נשמע לכם הגיוני שיהיה שדה תעופה אחד בת"א אחד בהרצליה ואחד בנתב"ג (ובטח יש עוד כמה שאני לא מכיר) זה באמת חיוני למישהו? לא יותר כדאי לסגור את אחד הקטנים כמו זה בהרצליה ולפנות את הקרקע לשימושים אחרים? Raminec
ובקיצור, כנראה שצריך אותם, אבל אותי המטוסים עצמם לא מענינים (אלא אם הם בני 30 שנה ומעלה...). מה שכן מעניין הוא שהם המעצור הכי טוב נגד "שלמת בטון ומלט" שתוקפת אותנו. תראה את בן גוריון שיוצר אי ירוק ענקי באזור המרכז, תראה את שדה דב שמשאיר נוף ומרחבים סביבו ותראה את הרצליה שמשאיר פרדסים ושדות. אלה ה"שימושים האחרים" שאני רוצה. ולדוד, יש לי הרגשה שאתם רוצים המון בתים גבוהים על מנת שתהיה כאן מערכת הסעת המונים. האם באמת המטרה מקדשת את האמצעים? האם באמת השלטון יתן לנו מערכת כזאת? אל תהיו תמימים. אם במקומות שמשוועים למערכת כזאת לא יוצרים אותה, אז גם כאן יהיו בתים גבוהים, המון זיהום והמון אוטובוסים...