שדכניות לסטודנטים חרדים.

שדכניות לסטודנטים חרדים.

אשמח ואודה למי שיוכל לתת לי מידע על שדכנים ושדכניות שתחום התמחותם בשידוכים לסטודנטים וסטודנטיות חרדים הלומדים במוסדות להשכלה גבוה כגון, מכללת אונו, מכון לב וכדו'.

יש לי בת בגיל 20 שבתום 12 שנות לימוד במסגרת בית יעקב, עברה ללימודים אקדמאים באחד מהמוסדות החרדים להשכלה גבוהה. היא מעוניינת בבחור ישיבה שפנה גם הוא ללימודים אקדמיים.

תודה
 

קליט

New member
בחנויות הספרים של פלדהיים מוכרים חוברת ע

כל שאר השדכנים בנט ובעיתונות עייפים/מתחילים/לא עושים מלאכתם/נאמנה, כי יש הרבה עבודה בתחום. יש גם שדכנית מעולה לסטודנטים במשרד השידוכים (הלא כ"כ מתפקד) בנין עולם. בהצלחה!
 

קליט

New member
מוכרים חוברת

של המוני שדכנים מעולים לכל המגזרים, היות והחוברת עולה כ 30 שקל אז אנשים נראה להם שהם יסתדרו גם בלעדי החוברת היעילה, ומי שמשקיע בחוברת מרויח
 

israel0018

New member
בפלדהיים לא יודעים על מה אני מדבר

התקשרתי לסניף הראשי בגבעת שאול, וגם לסניף בבר אילן.

אולי תספר לי איפה שמעת על החוברת...........?!
 

05451

New member
נראה ממש מוצלח!

מי עומד מאחורי זה? שדכן? שדכנית?
 
סטודנטים מ'אונו' כלל הידוע לי

די ברור שיש מאחורי זה גם איזה שדכנית או שדכן או אפי' כמה כי יש כמויות של חבר'ה, והכי מצחיק שאצלנו במכללה תראי חרדים בקלאס שלומדים (יש לנו אפי' לובשי זברות בכיתה, נראלי היחידים במכללה עם זברות), ממזמן זה לא רק חרדים מודרנים עם חולצות צבעוניות (סתם זרקתי דוגמא בשביל הסימבוליה, מקוה שהרעיון הכללי הובן), (לחלק נכבד מהכיתה יש אפי' פון כשר), ולכן נוצר צורך באמת רציני לחבר'ה שלומדים בישיבה, ובערב לומדים במכללה.
 

05451

New member
הבעיה שבנות, לא משנה כמה תהיינה מודרניות

עדיין לא כלכך פתוחות לצאת עם בחורים שלומדים במכללות ולא בישיבות.. מספיק שהוא יהיה רשום באיזו ישיבה, זה ישנה להן את התמונה.
 
צודקת אבל זה מתחיל להשתנות

אני מאלול כל מי שנפגשתי איתה ידעה על הלימודים במכללה, ואפי' שאני גם עובד מידי פעם למחייתי, וזאת למרות שאני לומד בישיבה מאוד נחשבת בירושלים, הדבר היחיד שהרגשתי ירידה זה רק ב'רמה' של המשפחה אבל בשבילי זה רק פלוס ענק.
 

05451

New member
יקח הרבה מאד זמן

עד שזה יהפוך לנורמה. אולי לעולם לא. זה די נוגד את מה שמלמדים בתיכונים.. ק"ו שבסמינרים.
שים לב, ציינת שאתה לומד/רשום בישיבה מאד נחשבת בירושלים. סביר שכשמציגים אותך, מציגים אותך כבחור ישיבה..
 
למעלה