שוב הגזענות היהודית

שוב הגזענות היהודית

שוב אני שואל את עצמי מה למדו היהודים מהשואה, כל הזמן מנסים לייבא רעיונות שיושמו עליהם באירופה כדי להיפטר מהערבים, למרות שאורי אריאל לא שווה נעל בעיניי דבריו והכנס שהשתתף בו הם קו אדם לפי דעתי, מדינה דימוקרטית לא הייתה מרשה שכנס כזה יתקיים.
 

respecta1

New member
למדינה דמוקרטית יש את הזכות להגן על עצמה.

בכל מקרה, אם נערכו כנסים לאומנים ערבים - אז למה שלא יתקיים כנס כזה? ובכל מקרה, המיעוט הערבי הוא רובו הגדול מיעוט לאומני עם שאיפות לאומיות וללאום המדינה יש כל זכות להתנגד לו במסגרת החוק.
 
לחיות בכבוד נקרא שאיפות לאומיות חחחחח

ולא זכור לי שהתקיים אי פעם כנס ערבי שדיבר על הגירה מרצון של היהודים ובלה בלה.
 

respecta1

New member
צודק, לא הגירה עם הטבות, אלא לזרוק לים ../images/Emo6.gif

שאיפות לאומיות זה לבטל את זה שהמדינה היא מדינת הלאום היהודי - לעשות אותה מדינה כל לאומיה.
 

mike00

New member
על הגירה מרצון באמת אף פעם לא דיברו בכנסים

אבל על הגירה מפחד או על חיסולם של אלה רוצים להשאר בהחלט דיברו לא פעם אחת...
 

DIGITAL MAN

New member
מה אתה משווה בכלל??!!

האמירות כנגד הערבים בגלל תמיכתם במחיקתה של מדינת היהודים, (או קיי לא כולם "רק" 85% לדעתי תומכים בזה) בזמן השואה היהודים ךא התקוממו נגד המדינות שחיו בהם, הם נרדפו עצם זה שהיו יהודים על לא עוול בכפם.
 
השתבשה עליך דעתך

ערביי ישראל לא התקוממו נגד המדינה מאז 48', חוץ מכה התקוממיות שדוכאו ביד קשה לאורך 60 שנה, אם היינו מיעוט לאומי עם שאיפות לאומיות כהגדרתכם המדינה הייתה סובלת מאוד., בינתיים רק צד אחד סובל.
 

DIGITAL MAN

New member
דעתי צלולה כמים זכים

חחחחחחח לא התקוממו נגד המדינה?! וטוב שכך שדוכאו ביד קשה, אחרת מה היההולך פה היום, אם בכלל הינו מגיעים ל"היום" הסבל שלכם הוא בגללכם בלבד אתם אשמים במצב הזה, תתנגדו לפיגועים, אל תחרחרו מריבות אז יהיה לשתיי הצדדים חיים טובים יותר, גם אנחנו סובלים,אני לא יודע איך בשדרות אנשים מצליחים עוד להישאר שפויים ולחיות שם, אני גר באשקלון וכל רשרוש מוזר מקפיץ אותי, לא יוצא למקומות הומי אדם, שמא יבוא "שוחר שלום אמיץ" ויתפוצץ לי בפנים, איך אפשר לחיות ככה?!, תפסיקו את הירי מעזה, יהיה לכם שקט, לא תבצעו פיגועים תחיו בשקט, חחיה ותן לחיות, מדינה פלסטינית? מי ישלוט שם בדיוק, אתם מסוכסכים עם עצמכם שם אז אתם רוצים לנהל מדינה?
 
התייחסתי לערביי ישראל

אל תערבב את כל הקלפים ביחד, כמה אוטובוסים פוצצו לכם ערביי ישראל?, לחרחר מריבות?, על המצור שהטילו הפלסטינים על שדרות שמעת?.
 

DIGITAL MAN

New member
מי עשה את הפיגוע האחרון? בירושלים

אני לא מחרחר מריבות, אתם מציגים את הדברים כפי שנוח לכם, אולי לא היה מתאבד אזרח ישראלי אבל בהחלט סיוע נתנו ועוד איך
 
הכלבה ההיא מיוחמת שוב

אריה סתיו, עורך הבטאון ”נתיב“, קרא הערב לרציחתם של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושרת החוץ, ציפי לבני. מאחר והסתה ישירה לרצח היתה עשויה לעורר את היועץ המשפטי לממשלה מתנומתו, הקפיד סתיו לערפל את דבריו. הוא לא קרא ישירות לרצח, אלא רק ל“העמדה לדין על בגידה“. אליבא דסתיו, “אהוד אולמרט וציפי לבני, שמנהלים משא ומתן גלוי על מסירת ירושלים ירושלים… חייבים לכאורה, על פי המשפט והגדרת חוק הבגידה, בעונש מוות“. כנס רמלה ודובריו המיוחמים.
 
אקרוש מאליש נפס ה2רא אלמקאלי, אלכס'לי איהאה

מין אלקלבי?
 
אלקלבי

"נהוג לומר, במקרים כאלה, ש“הכתובת על הקיר“. אולי ראוי להשתמש בביטוי חריף יותר, זה שבו השתמש ברכט כשהתברר, זמן קצר לאחר המלחמה, שהתפיסות הנאציות עדיין מפעפעות בעם הגרמני. הכלבה ההיא, שהמליטה את הגורים ההם – כתב ברכט – מיוחמת שוב."
 
השתבשה עליך דעתך

ערביי ישראל לא התקוממו נגד המדינה מאז 48', חוץ מכה התקוממיות שדוכאו ביד קשה לאורך 60 שנה, אם היינו מיעוט לאומי עם שאיפות לאומיות כהגדרתכם המדינה הייתה סובלת מאוד., בינתיים רק צד אחד סובל.
 

mike00

New member
סתם שאלה....

מה הבעיה עם הגירה מרצון?? עם יש כאלה שרוצים לעזוב אהלן וסאהלן.....אף אחד לא מעמיס אותם על משאיות בכוח....
 
אין בעייה ../images/Emo140.gif

* אם ולא עם וסהלן ולא וסאהלן אף אחד לא מעמיס אותם בכוח על משאיות ולא אף אחד לא מעמיס אותם על משאיות בכוח.
 

מוחמד5

New member
שו הגירה !!

זכות השיבה הולכת להתממש , לא מבינם כשמדברים הפוך על הפוך ?
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifאני מסכים איתך

שמדינה דמוקרטית לא הייתה מרשה שכנס כזה יתקיים, אך אל תשכח שישראל היא קודם כל מדינת היהודים וליהודים תמיד מותר את מה שאסור על הגויים, כי הרי הם עם נבחר ובעל ברית בלעדית עם הבורא עצמו. תפקיד של הגויים לפי ההלכה היהודית הוא לשרת אותנו בשקט ובכניעה ומי שלא מסכים - מותר לגרשו.
 

מוחמד5

New member
מה אתה מתפלא אקרא

זה הזרם המרכזי כיום בחברה היהודית,גזענות, קשה להודות בכך . ובאמת חבל מאוד שעם שעבר שואה לא עוצר וחושב לפעמים.
 
למעלה