שוטרים מתלוננים:אנו מתבשלים מחום במדים החדשים

שלום30

New member
שוטרים מתלוננים:אנו מתבשלים מחום במדים החדשים

18.7.11 בעקבות הפרסום ב"ישראל היום" איציק סבן והדס שטייף מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו הודיע אתמול כי בכוונתו לבחון את סוגיית המדים החדשים שנרכשו עבור שוטרי הסיור - אבל מכבידים על עבודתם. כפי שנחשף אתמול ב"ישראל היום" לא מזמן קיבלו שוטרי הסיור מדים חדשים בצבע שחור בהשראת שוטרי העיר ניו יורק. ואולם כעת מתברר שהבד שממנו תפורים המדים החדשים הוא עבה ולא "נושם" ולכן גורם לשוטרים הישראלים ל"התבשל" באקלים המזרחתיכוני. בעקבות מאות תלונות שהגיעו למטה הארצי ולשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' החליטו במשטרה לדון בהחלפת המדים. אתמול התייחס מפכ"ל המשטרה לסוגיה בכנס חילופי מפקדים באגף תכנון לוגיסטי. "יש להציב את השוטר וצרכיו במרכז הקשב והעשייה להיות קשובים לסוגיות המפריעות לו ולבחון את הדרכים לשכללן" אמר דנינו "אחד הנושאים הראשונים שיעמדו לבחינה הוא המדים החדשים." הבשורה הטובה היא שהמדים יוחלפו ככל הנראה בבד נוח ואוורירי יותר. הבשורה הפחות טובה היא שהנחמה תגיע כנראה כרגע רק בקיץ הבא.
 

שלום30

New member
הרעה במצב השוטר שלומי אסולין שנדקר ע"י גנב רכ

הרעה במצב השוטר שנדקר בידי גנב רכב שלומי אסולין מאושפז זה 4 שנים מחוסר הכרה • היום ידון העליון בערעור על עונשו של הדוקר הדס שטייף בימים האחרונים הורע מצבו של השוטר שלומי אסולין ממשטרת רחובות שנפצע אנוש בידי גנב רכב לפני כארבע שנים. אסולין שוכב זה ארבע שנים מחוסר הכרה בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שניסה לעצור גנב רכב והגנב דקר אותו בראשו במברג. אתמול נודע כי ריאותיו של אסולין קרסו ונשקפת סכנה של ממש לחייו. מפקדיו בעבר הגיעו אמש לבקר אותו ואת בני משפחתו הסועדים אותו בביה"ח והביעו תקווה שמצבו יתייצב. אביו של השוטר דוד אסולין היושב ליד מיטת בנו מאז שישי בערב בשל ההחמרה במצבו סיפר שהתגלה חיידק בדם של בנו וכי הרופאים מגדירים את מצבו כקשה מאוד: "כולנו יושבים סביבו מחכים לנס." גנב הרכב ראתב אבו עצא בן 25 מהיישוב ערוער בנגב הורשע בדקירתו של אסולין ונגזרו עליו 20 שנות מאסר בפועל. הבוקר ידון בית המשפט העליון בירושלים בערעור שהגיש אבו עצא על עונשו.
 

שלום30

New member
המשטרה תדון בהחלפת מדי הסיור החדשים

רק לפני שבועות אחדים פשטו שוטרי הסיור את מדיהם הכחולים ולבשו מדים חדשים בצבע שחור בהשראת שוטרי העיר ניו יורק. אלא שכבר עכשיו נראה כי המדים החדשים עשויים לצאת משימוש. הסיבה - הבד שממנו תפורים המדים החדשים עבה ו"לא נושם" וגורם לשוטרי הסיור "להתבשל" בתוכם בחום הכבד של יולי-אוגוסט. מערכת ישראל היום: מאות תלונות על מדי הסיור החדשים כבר הגיעו למטה הארצי של המשטרה ולשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ועכשיו הוחלט לדון בהחלפתם. בתחילה היתה כוונה לקיים פיילוט בלבד שבמסגרתו ייבחנו המדים החדשים אך למרות זאת כבר הוזמנו מהספק אלפי חליפות מדים כדי לחלקן לשוטרים. בישיבה שתתקיים השבוע במטה הארצי ידונו בהחלפת המדים החדשים בבד נוח ואוורירי יותר כדי להקל על השוטרים בשטח. אם יוחלט להחליפם תיאלץ המשטרה להחזיר את אלפי החליפות שכבר הזמינה. כך או כך עבור השוטרים אין עדיין בשורה של ממש. בקיץ הזה הם ייאלצו להסתגל למדים השחורים והכבדים. אם תגיע נחמה זה יהיה רק בקיץ הבא.
 
איך לא חשבו על זה קודם../images/Emo35.gif לא התיעצו עם אף אחד

פאשלה רצינית שיכלה להימנע בקלות
 
למעלה