שולמית אלוני מאמינה לערפאת...

איך אני אצא מזה בלי שתגידו שאני

מתחמק? די להשוואות, המצב בארץ יחודי ואין דומה לו. בדרך כלל ההשוואות מוטות באופן חריך לאחד הצדדים ואפשר להוסיף אותו בתור דוגמא, בוא לא נתחיל לריב ב"אם בצרפת נגד אלג´יר היו מתנהגים כמו בגרמניה במלחמת העולם השניה" כי לא נצא מזה...
 
השמאלנים הם אלה שמשווים

תמיד הם טוענים שהגיע הזמן שנהיה "עם ככל העמים" ושצריך להתחשב בדעת המדינות החברות בקהיליה הבינ"ל. אז אני בסכ"ה רוצה לנהוג כמו שאותן מדינות נהגו כשלהם היו סכסוכים דומים...אסור? או שצריך להתחשב בעמדותיהן של אותן מדינות רק כשזה נח לשמאל?
 

רפי2002

New member
אחרי שענית לי....../images/Emo8.gif

בוא אני יענה לך.... רשויות בריטניה היו, אני מניח, עוצרים את אותו אדם שנפגש עם היטלר.... אני מניח, שהאף בי איי היו עוצרים את אותו אדם שהיה אומר דברי שבח לבן לאדן.... ואחרי שקראתי בידיעות, והחכמתי...
אז בוא נתחיל במשפט שאתם תמי אומרים "אז אמרו בתקשורת, זה אומר שזה נכון?"
זה היה סתם בצחוק...:) את מה שהיא אמרה....אין לי מה להגיד....טעות חמורה, שגיאה מטופשת, ודבריה טפשיים ולא נכונים, ולא כי שרון הוא מלאך משמיים שדובר אמת... אבל להפגש? למה לא? גם את פרס אתה רוצה להשוות לי להיטלר? ומה עם נתניהו? ומה עם מרדכי? ומה עם דני נווה?
 
טעות פרודיאנית של שמאלני הפורום

שימו לב לתופה מענינת במיוחד: אני שאלתי את השמאלנים שלאה ונתיי דוגמא לגבי אנגליה וגרמניה. והם, לא אחד אלא שניים, נתנו לי דוגמא בנוגע לצרפת! והרי אני שאלתי לגבי אנגליה?? אז מה פתאום הם הגיעו פתאום לצרפת?? האם זה נובע מכך שבתת הכרתם יחס השמאלנים לאויבנו הערבים הוא כמו הרפיסות שגילתה צרפת כלפי גרמניה, ואילו יחס הימין הוא כמו זה שגילתה אנגליה באותה מלחמה? פרויד היה בטח אומר על זה משהו. שבוע טוב.
 

רפי2002

New member
מה זה השוטוית האלה?

אתה נתת את אנגליה בתור משל....ואני את צרפת.....
 

Roobie

New member
אתה פשוט לא מבין

אנחנו לא מייצגים את הנכבש אנחנו מייצגים את הכובש עכשיו זה יותר ברור?
 
יש לך טעות- אנחנו הנרדף

אין לנו 21 מדינות של הלאום/דת/אומה שלנו (קרא לזה איך שתרצה). רצחו לנו שליש מבני עמנו ובאנו לחפש קצת שקט. מרגע שהגענו, למרות הושטת היד לשלום, לא נתנו לנו מנוח לרגע. איננו חפצים להשמיד אף מדינה, אך איראן, עימה כרתה הרש"פ ברית, חרטה על דיגלה את השמדתנו. וכפי שכתב ביאליק: "ואנחנו- אנחנו המעט! דמי מותר- הך קדקוד, ויזנק דם רצח, דם יונק ושב על כותנתך- ולא ימח לנצח, לנצח".
 

Roobie

New member
אתה מדבר על נושא אחר לגמרי

והוא הציונות, דבר שאני תומך בו בדיוק כמוך. אני מדבר על נושא אחר והוא הכיבוש שישנו כיום.
 
כיבוש, כיבוש, כיבוש...

היום בהרצאה המרצה הזכיר בדרך אגב את מאורעות 1936-1939. אחד הסטודנטים צעק: זה היה בגלל הכיבוש. ואידך זיל גמור.
 

Roobie

New member
נו, ו?

מה הוכחת לי כאן? שיש שמאלנים מפגרים? וואי.. הייתי בטוח שכולם מינימום מדעני אטום
 
למעלה