שוק ההחתמות נפתח רישמית

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברוס בראון חותם אינדיאנה על 45 מליון לשנתיים.

פרד וואן ווליט בוסטון 130 מליון לשלוש עונות.

כריס מידלטון נשאר במילווקי 102 מליון לשלוש עונות.

דריימונד נשאר בגולדן 100 מליון לארבע עונות.

קוזמה נשאר בוושינגטון 102 מליון לארבע עונות.

הסלטיקס נותנים ל פרוזינגס הארכת חוזה לעוד שנתיים מעבר לשנה הקרובה תמורת 60 מליון.

ג'רמי גראנט נשאר בפורטלנד תמורת 160 מליון לחמש עונות.

קיירי נשאר בדאלאס 126 מליון לשלוש עונות.

קאם ג'ונסון מאריך חוזה בברוקלין 108 לארבע עונות

יאקוב פרטל נשאר בטורנטו 80 לארבע עונות.

הלייקרס מאוד פעילים...
טוריאן פרינס חותם לעונה אחת תמורת 4.5 מליון.
גייב וינסנט חותם על 33 לשלוש עונות.
האצימורה מקבל הארכת חוזהשל 51 לשלוש עונות.
קאם רדיש מקבל חוזה מינימום לשתי עונות.
 

Rapgamer

Well-known member
דעתי על ההחתמות עד כה

ברוס בראון- שווה לציין שהעונה השנייה היא team option כלומר אם הם לא מרוצים יכולים לחתוך את החוזה שלו אחרי שנה אחת. מהלך יפה של אינדיאנה, לדעתי ברוס בראון היה יכול לקבל חוזה ארוך טווח יותר.

ואן פליט 130 ל3 שנים- וואו... אוהב את ואן פליט אבל אוברפיי של יוסטון. אנחנו רואים כאן שהרבה שחקנים בקליבר דומה קיבלו סביב ה100 מיליון ל3-4 עונות, ואן פליט לא שווה מדרגת שכר מעל החבר'ה האחרים.

מידלטון 100 ל3- חוזה טוב, החלון של מילווקי נמתח לשנתיים נוספות (השלישית תהיה player option).

דריימונד 100 ל4- זול. כנראה שגם הוא רוצה להיות warrior for life.

קוזמה 100 ל4- חוזה טוב של וושינגטון, לקוז יש יופי של value ולדעתי יעבור בטרייד תחת החוזה הזה.

זינגר 60 לשנתיים- סביר. בוסטון צריכה לקוות שישאר בריא.

ג'רמי גראנט 160 ל5 שנים- אוברפיי. בתור סכום שנתי זה יקר, על פני 5 שנים זה ממש יקר . לא סומך על האופי שלו שימשיך לעבוד על המשחק שלו אחרי שהשיג את הbig bag.

קיירי 126 ל3 עונות- זו בדיוק הסיבה שלא אהבתי מלכתחילה את הטרייד של דאלאס. להגביל את החוזה של קיירי מבחינת משך זמן זה בהחלט רצוי אבל גם 3 שנים זה המון זמן. הוא בקושי מצליח להתנהג בצורה מקצועית עם חוזה לעונה אחת. לפחות הסאגה עם הלייקרס הסתיימה.

קאם ג'ונסון 108 ל4 עונות- יחסית יקר. אין לו הרבה ותק בליגה אבל הוא נכנס בגיל מבוגר ולכן פחות צעיר ממה שנדמה. לא חושב שזה חוזה רע אבל אין שם אפסייד ממשי.

פולטל 80 ל4 בטורונטו- חוזה סביר מינוס. סנטר פותח לגיטימי שלא הייתי ממהר להתחייב לסכום הזה עבורו.

המהלכים של הלייקרס- טוריאן פרינס לחלוטין גניבה, אני מניח שהוא רוצה לעשות לעצמו שם על הבמה הגדולה בלייקרס ואז לחתום על חוזה שמן בעוד שנה. וינסנט יכנס כנראה לנעליים של דילו (הופך לאקספנדבל), יהיה מעניין לראות אותו מחוץ לסיסטם של מיאמי. שרודר עזב רשמית לטורונטו.
הצ'ימורה 51 ל3 שנים זה סוג של פשרה בין מה שראינו ממנו עד הפלייאוף האחרון ומה שראינו במהלך הפלייאוף האחרון. יש לחוזה הזה פוטנציאל להיראות לא טוב אבל על הצלחות משלמים.
צריך לומר שהלייקרס שומרים את חידוש החוזה של ריבס לסוף כי יש לו cap hold נמוך. הכסף שישלמו לריבס יהיה המשמעותי ביותר הקיץ.

ועוד כמה:
הרב ג'ונס 54 מיליון ל4 עונות בפליקנס- יופי של חוזה. שחקן חמישייה במחיר זול.

מהלכים שעשו קליבלנד- החזירו את לאברט ב36 מיליון לשנתיים (לא אהבתי), הביאו את ניאנג ב26 מיליון ל3 שנים (וזה אחרי ששחררו את לאב ללא תמורה).

מהלכים שעשו הבולס- ווצ'ביץ' 60 מיליון ל3 שנים, קובי וויט 33 ל3 שנים וג'בון קרטר 20 ל3 שנים- אף חוזה לא נוראי בפני עצמו אבל הבולס ממשיכים to run back את מה שכבר ראינו שלא עובד.

מהלכים של הסאנס- הביאו את יובנקס וווטנאבי על חוזי מינימום, אלה שחקנים טובים ביחס לסטטוס. גם הוסיפו את בייטס דיופ והשאירו את דמיון לי- אלה באמת חבר'ה בשולי כל רוטציה.

אינגלס 22 מיליון לשנתיים באורלנדו- באמת לא חשבתי שיש לו עוד חוזה בסדר גודל כזה בקנה. אוברפיי תמורת סוג של וטרן לידרשיפ.

רג'י ג'קסון 10 לשנתיים בדנבר- לא כזה ביג דיל כי מדובר בבזבוז של כמה מיליונים יחסית בודדים, אבל יש חשיבות רבה להתנהלות בשוליים של הפרנצ'ייז הזה מבחינת היכולת להתחמש ברול פליירס נוספים על הדרך.
 

Krit123

Well-known member
נתחיל עם הערות כלליות
*הקבוצות כנראה למדו את ההסכם החדש ואת הדרכים לעקוף אותו עם הזמן, כי על פניו חצי מהסכומים פה נשמעים לי מופרכי

*ההסכם מחייב הגעה לרצפת שכר לפני פתיחת העונה, לדעתי מדובר באילוץ מיותר שמצמצם את היכולת שלהן לבצע מהלכים תוך כדי תנועה (כמו לספוג חוזים תמורת בחירות). מסביר את הפיק אפ של אינגלס?

*כל הדיבורים האלו על "אליפות, רוצים לזכות באליפות", וואלה ברוס בראון זכה בטבעת וקיבל צפונה מ-20 לעונה תוך שנה אחת בדנבר (הפייבוריטית לריפיט), ולא תראו אף פאקינג שחקן עושה לנו הנחה בשביל להנות ממסלול דומה. בסוף הכי חשוב זה שוק גדול וקשרים, כוח המשיכה של הכוכבים המוחצנים, והקשרים של אותם כוכבים לסוכנים שמסדרים להם עזרה בסכומים נוחים בקבוצה התורנית.

פיניקס
יובנקס הפך לגבוה מחליף איכותי, גניבה. וואנטנבה יופי של נכס לעונה הרגילה ואולי יתברג בפלייאוף. לי ואוקוגי החתמות מתבקשות לאור העונה הקודמת אם כי עושה רושם שחוסר האמונה בטורי קרייג (עדיין חופשי) נעשה מערכתי. פחות את אהבתי את בייטס דיופ במקום דריוס בייזלי למעשה (עדיין חופשי), שנמוך באפסייד, והם צריכים מישהו שמסוגל להשתפר מבפנים בסכום מצומצם.

בוסטון
הימור לא פשוט עם קייפי, לא שהייתה ברירה לאחר הטרייד. בצוותא עם סופר מקס של בראון, עונה אחת פחות טובה עשויה לסבך אותם. הנחיתו את אושיי בריסט מתחת לרדאר, מהלך סולידי. הוא ואחרים כמו נאג'י מרשל קפטנים בקבוצת ה"משחקים טוב מבלי שאף אחד שם לב או זוכר איך קוראים לנו" squad.

לייקרס
וינסנט - סוג של 2 במחיר 1 במקום שרודר ודילו. מהבחינה הזאת יופי של bargain.
האצ'ימורה - כנראה שווה להם יותר מאחרות, אז סבבה לגמרי.
פרינס/רדיש - שיחוק. פרינס דרוש פה ועדת חקירה, ורדיש פרויקט שיקום מתנדנד, ינסו לשחזר את ההצלחה עם רוי.
בינתיים דממה בגזרת לוני ווקר - מפתיע. חשבתי שקבוצה אחרת כבר תציע משהו. הם די רזים בעמדת הגארד, מעניין אם יש כאן ניסיון למנף.
נוסיף שדילגו על מאליק ביזלי ומו במבה. במבה פשוט מבוזבז עם בעיות אופי.

דאלאס
העסקה הכי סבירה שניתן היה לעשות עם קיירי, בהינתן אופציית הקבוצה. החזירו את סת' קרי לסיבוב שני (או שלישי?) הפעם לשנתיים, ואני תוהה אם גם שם מצאו לנכון להוסיף אופציה משלהם. רצוי.

וושינגטון
קוזמה בסכום משקף לרמתו. בהצלחה לדני לחפש מסירה מפול וקוז. במהלך נוסף הטרידו את מונטה מוריס לפיסטונס תמורת כלום ושום דבר (בחירת סיבוב שני וטרייד אקספשן).

שיקאגו
קרוב ל20 מיליון עבור רכזים מחליפים לקארוסו בסגל בו יש לא רק צמד גארדים על חוזה מקס, אלא גם בחרתם בצמד גארדים נוספים בדראפטים הקודמים (איו ודיילן טרי). לא אהבתי את המהלכים שלהם בכלל עד כה.

דנבר
אם אינני טועה, נותר לו מקום בודד בסגל, ואנחנו ממתינים לג'ף גרין שיעשה לנו טובה כאילו הרגע עפנו בסיבוב הראשון. החזרנו את דאנדרה ג'ורדן (ולא את תומאס בראיינט שנשאר חופשי), והכי גרוע - רג'י ג'קסון ב10 ל2 עם אופציית שחקן. ברוס עזב לכסף הגדול באינדיאנה (מברוק) ובינתיים אין מחליף מסתמן. ניקיל אלכסנדר ווקר ושייק מילטון נגנבו על ידי טים קונלי ומינסוטה בסכום מעולה, וינסנט בלייקרס, אז מחכים. ננסה לחטוף את רייט מוושינגטון.

קליבלנד
היה שם טרייד של סטרוס עבור אוסמן או משהו..? בגדול לא אהבתי, יש להם שחקן בשם דין ווייד שהוא בעצם ניאנג וסטרוס לעניים. בעצם כבר יש להם את אוסמן, לא באמת צריכים לשלם לאחרים.

קאם ג'ונסון
מוגזם, ותמיד אהבתי אותו.

ואן פליט
המון כסף, לשחקן חמישייה, למרות שהרגע בחרתם רכז בדראפט. טוב נו..

ג'רמי גרנט
לקחו בהליכה את "ההטרלה של היום הראשון". מישהו שם איבד את הראש, הייתי טיפה מהסס לשלם לו 20 וקצת. מאוד מחזק מהעתיד שלהם, עכשיו קצת פחות. צריך להוסיף ששלשום שחררו את טרנדון ווטפורד שהוא רול פלייר נחמד מהספסל.

פולטלר
לא אהבתי. אני מבין שסנטרים חזרו והכל, רק פחות מתחבר לסכום של 20 ומעלה עבור סנטר של חוצה 60% מהקו ואין לו בדיוק ורסטיליות בהגנה.
 

anfield1

Member
אנחנו ספגנו את החוזה של אולדיפו ולקחנו עוד בחירת דראפט על הדרך.
עוד 3 ימים צ'אט, מתרגש.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מקס סטרוס מסכם עם מיאמי 63 לארבע עונות ונשלח בסיין אנד טרייד לקליבלנד ששולחת להיט את קודי אוסמן, לאמאר סטיבנס ובחירת סיבוב שני.

ריילי מבשל מהלך גדול...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מקס סטרוס מסכם עם מיאמי 63 לארבע עונות ונשלח בסיין אנד טרייד לקליבלנד ששולחת להיט את קודי אוסמן, לאמאר סטיבנס ובחירת סיבוב שני.

ריילי מבשל מהלך גדול...
תיקון
אוסמן וסטיבנס נשלחים לספרס
מיאמי מקבלת בחירת סיבוב שני ומפנה מקום בתקרת השכר... אתם כבר יודעים למי...
 

anfield1

Member
מיצ'יץ' חתם אצלנו ל3 עונות ב23 מ'...מישהו רואה יורוליג יכול לספר מה הסיכוי שלו להצליח באוקלהומה בעונה הבאה?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דילון ברוקס ברוקטס, 80 מליון לארבע עונות.

ווסטברוק נשאר בקליפרס עם חוזה מצחיק של 8 מליון לשתי עונות.

דיבינצנזו בניקס... 50 מליון לארבע עונות

פאטי מילס סוגר לעונה אחת בממפיס.

ג'ף גרין עובר ליוסטון תמורת 6 מליון לעונה אחת
(זה רק אני או שהרוקטס מחתימים כל מה שזז?)
 
למעלה