שחרור גלעד שליט - האולטימטום החברתי הראשון

guruB

New member
שחרור גלעד שליט - האולטימטום החברתי הראשון

http://www.facebook.com/group.php?gid=109958639057153 הקמתי קבוצה חדשה בפייסבוק עם המילים האלה: מכתב אישי לבנימין נתניהו,אהוד ברק ואביגדור ליברמן שלום רב, לפניכם איום. איום אמיתי וממשי, המוקם על ידי אנשים א-פוליטים לחלוטין הרוצים כבר לראות שינוי במדינה ואת גלעד שליט בבית. האיום הזה אינו בססמאות, בסלוגנים או במילים בכלל, כי אם במעשים. מעשים כואבים עבורכם, מעשים שיפגעו לכם היכן שבאמת כואב לכם. במנדטים ובקריירות שלכם להלן האיום: אנו דורשים לראות את גלעד שליט בידי הוריו עד ינואר 2011. אם לא ישוחרר עד תאריך זה, אנו, כל חברי הקבוצה הזאת, מתחייבים בפניכם לא להצביע עבורכם בבחירות הקרובות! בנוסף, אנו מתחייבים להפיץ את הבשורה הזאת ולהזכיר לכל חברי הקבוצה הזאת, באשר הם ובכל תאריך ובשלב שהוא בעתיד, על התחייבותם זאת שלא לתת לכם את קולם. זאת תהיה תחילת הסוף של הקריירה הפוליטית שלכם! את העובדה שנתתם לילד הזה להרקב בשבי מעל 4 שנים אנחנו לא נשכח. אנחנו נזכיר את זה למשפחותינו, לשכינינו ולכל בית ישראל. יותר אנחנו לא נשתוק. היעד הראשוני שלנו הוא עשרת אלפים חברים. זה אולי לא נראה הרבה, אבל בשפה שאתם מבינים, מדובר בשני מנדטים! היו מוכנים לשאת בתוצאה המיידית והאישית על הפעולות שלכם! http://www.facebook.com/group.php?gid=109958639057153
 

קמנצינד

New member
עשרת אלפים איש, שני מנדטים?

לדעתי זה פחות מחצי מנדט. עוד משהו- ביבי, ברק, וליברמן, כל אחד שייך למפלגה אחרת, כך שגם זה מתחלק בין שלושתם. אגב, מתוך עשרת אלפים איש אלו, אין אנשים שגם ככה היו מצביעים למפלגה שהיא לא של ביבי, ברק, או ליברמן?
 
תקים מפלגה? כל הכבוד על היריה ברגל.

אם אתה חושב שמפלגה כזו תעבור את אחוז החסימה, כנראה שעישנת משהו. רגע, ממי לדעתך המפלגה החדשה שלך תיקח קולות? בוא נניח שהיא תיקח קולות מכל המפלגות במידה שוה. במקרה זה ברכותי- אתה יכול לדחוק מפלגה שמתנדנדת אל מתחת לאחוז החסימה, קבל את תודותיהם של הפוליטיקאים מהמפלגות הגדולת, במיוחד ביבי. בהנחה שרוב המצביעים שלך יהיו חילונים ומהשמאל, על אחת כמה וכמה שביבי צריך להודות לך. לולא הייתי סמולני הייתי גם אני מודה לך על הרעיון.
 
למעלה