שחרור קרן השתלמות

שחרור קרן השתלמות

שלום לכם. אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה כזאת. בימים הקרובים משתחררת לי קרן השתלמות, ואני תוהה האם כדאי לי להשאיר את יתרת הכסף שאני מתכוון לא לנצל כרגע בקרן עצמה (אני יודע שמאותו רגע אי-אפשר לעשות שם הפקדות חדשות) או להעביר אותו לאפיקי השקעה אחרים. אבקש לחלק את התשובה להשוואה (במיוחד מבחינת התשואות) מול אפיקי השקעה הן לטווח קצר (כמו פק"מים למיניהם) והן לטווח קצת יותר ארוך (אך לא למשך שנים). תודה!
 
אי-אפשר

בגלל שאני הולך כבר עכשיו למשוך חלק מהכסף. השאלה שלי נוגעת לחלק שנשאר, אבל הקרן מאותו רגע כבר תהיה חסומה להפקדות חדשות (אבל לא לרווחים על הכסף הקיים כמובן).
 

אשנתי

New member
באג צודק

אי אפשר להמשיך להפקיד לקרן השתלמות שנמשכו ממנה כספים. חוק מוזר, אבל ככה זה. ההפקדות החדשות הולכות לקרן חדשה. בגלל זה אני מצטרפת להמלצה - אל תיגע!!! קרן השתלמות היום היא אחד מאפיקי ההשקעה הבודדים שהרווחים שלה פטורים ממס אם לא תמשוך אפילו שקל, ההפקדות הרגילות ימשיכו להפקיד לאותו קרן וכוחה של הריבית דה-ריבית תגדל. אתה יכול לעשות קצת שופינג ולחפש קרן שהביצועים שלה יותר טובים מהנוכחית, ואולי תגלה שדווקא הקרן שלך לא רעה. באופן אישי הייתי מחפשת קרן שאחוז ההשקעה שלה במניות הוא הגבוה ביותר האפשרי. מדובר בהשקעה לטווח ארוך ואין טעם לפחד מהשקעה שהיא אולי טיפה מסוכנת אבל הרבה יותר רווחית!
 

Fun Fair

New member
האמת

שאני התחלתי את שנתי השביעית בקרן (מצד שני, אני עוברת בין קרנות בכל כמה חודשים, אז יכול להיות שאיפשהו זה באמת נפל בקו התפר)
 

yatirb

New member
אל תיגע!!!

כספי קרן ההשלתמות הם הכספים האחרונים שאתה אמור לגעת בהם זה אחד ממקלטי המס האחרונים על אדמת הקודש לא משנה איפה תשקיע את הכסף שתפדה הוא כנראה יחויב במס רווחי הון ואילו כל עוד תשאיר את קרן ההשתלמות לא תשלם מס רווחי הון זה כבר שווה תשואה של 25% רק תדאג שהקרן השתלמות שלך עושה תשואות טובות רוצה לדעת איך? כנס לאתר הבא למאמרים בתחום החסכון הפנסיוני ובכלל באתר הזה תלמד בחינם הרבה דברים חשובים שיחסכו לך כסף. זו הבטחה. http://www.hakesef.org
 

nilrozi

New member
חד משמעית אסור לגעת:

כמו שכתבו לך בהודעה אחת למעלה , לא לגעת , עדיף להשתמש בכל כסף אחר שיש לך מאשר לפדות קופה שגם יכולה להרוויח תשואות שנתיות יפות וגבוהות בסיכון יחסית נמוך וגם לא תשלם מס רווחי הון על התשואות האלה. רק אם אין ברירה תפדה את הקופות שלך. ותזכור : מדובר ברווחים של ריבית דריבית , לאורך זמן ההשפעה תהיה עצומה.
 

galgal21

New member
תשאיר את יתרת הכסף.

זהו אחד מאפיקי ההשקעה הטובים שיש.
 
למעלה