שיאי גינס

BlueAdder

New member
שיאי גינס

הנה חידה בשבילכם... כמה שיאי גינס השיג פול ?
 
אני יודע על כמה...

בתור חיפושית יש את: 1. השיר הכי מושמע ברדיו האמריקאי- yesterday 2. הדיסק הכי נמכר בבריטניה- sgt. pepper's 3. הכי הרבה סינגלים להכי הרבה זמן 4. מספר המכירות הכי גדול של דיסקים בעולם (כמיליארד) בתור פול מקרטני יש את: 1. מספר השאלות הכי רב בזמן צ'ט אחד (אם אני לא טועה, ועוד משהו שקשור לצ'ט הזה)
 
../images/Emo15.gif../images/Emo18.gif שלום

אני משתמש חדש. אני בכלל לא קשור למשתמש שקרוי מקרטני, ואני בטוח לא אשתמש בשם הזה לכל הנושאים הקשורים לעצומת רינגו.
 
אולי "לנון" יוסיף לעצמו יוזר חדש

ויקרא לעצמו ג'ורג' הריסון ואז יהיה לנו סט מלא. ודרך אגב, לא יודע אם זה יפתח קופת שרצים או לא, אבל בעיני ג'ורג' היה המוכשר מבין הארבעה.
 

seafox

New member
זו לא הכמות,זו האיכות.והאיכות כאן

זה עניין של טעם. כמו שהניבלונגים אמר,לטעמו.
 
זה לא הכמות ולא האיכות

זה אהבה, קודם כל. חוץ מזה, כשאני מסתכל על קרירת הסולו של ג'ורג' היא הרבה יותר מרשימה אותי משל ג'ון ופול (ובטח משל רינגו, בלי כוונה לפגוע באף יוזמה שרצה כאן), ג'ורג' לא הוציא הרבה אלבומים, אבל כל אחד מהם פנינה, ואחת לפחות היא מאסטר פיס של ממש, האלבום היחיד של יוצא ביטלס שאם היה מתנוס עליו הכותרת "ביטלס", אף אחד מאיתנו לא מובך (all things must pass כמובן). ג'ורג' לא זכה להרבה אופציות ליצור בביטלס, והאופן שבו יצר אחרי פרוק הלהקה מעיד על כך שהוא כנראה מסוג האנשים שמוציא שירים רק כשיש לו באמת מה להגיד והוא יודע בדיוק איך להגיד את זה, כך שכנראה הוא לא דחף את עצמו יותר מידי, נדמה לי שזאת הסיבה לקיפוח שלו. עם ה"קיפוח" הזה, ג'ורג' היה זה שהכניס ללהקה צלילים חדשים, שילב את הסיטאר והכניס מבנים מוסיקאלים הודיים לתוך הלהקה, הוא גם היה זה שהכניס את סגנון הגיטרה המוכר של הסיקסטיס (גיטרות "מלוכלכות סטייל ג'ף בק או אריק קלפטון חברו) לתוך שירי הלהקה, במובנים רבים ג'ורג' יותר מכל אחד אחר אחראי להכנסת הביטלס לעולם הפסיכדליה, נכון, פול שמע את הביץ'בויז, וג'ון רצה להיות דילן, אבל היחיד מבינהם שבאמת חי את הסיקסטיס ובאמת הכניס את הקולות האמיתיים של הסיקסטיס לתוך הלהקה היה ג'ורג'. וחוץ מכל זה, היה פה (או באגדות רוק אני כבר מתבלבל) ויכוח על יכולות הנגינה של החברים, מבין כולם, ג'ורג' היה הנגן המוכשר ביותר והמלחין המגוון ביותר. וחוץ מזה, אמרתי כבר, אני הכי אוהב אותו.
 
טוב... יש לי כמה הסתייגויות

1. הדיסק הפסיכודלי (חוץ מ-revlover) שיצא של הביטלס היה בהשראת פול והביץ' בויס. 2. ג'ורג' באמת הנגן הכי טוב 3. הגיוון שלו הוא גיוון יתר... יש לי חוסר חיבה מובהק לשירים ההודיים שלו. 4. אני הייתי שמח אם על הדיסק אימג'ין הייתה מתנוססת תמונת כל חברי הלהקה ולא ג'ון לבד... לדעתי זהו הדיסק הכי טוב מחוץ ללהקה (ואולי בכלל). מצד שני, לא שמעתי אף שיר של ג'ורג' מחוץ לביטלס. אבל אני בהחלט לא מסכים עם זה שלפול ובמיוחד לג'ון לא היו קריירות סולו טובות.
 
overrolled (ככה כותבים את זה?)

1. סרג'נט פפר אכן נכתב בהשראת פאט סאונדס המופלא של הביץ' בויז (במיוחד השפעתם על פול) אבל מי שהפך את האלבום הזה (כמו את ריבולבר, בעצם קצת יותר את ריבולבר לפסיכדלי באמת הוא ג'ורג', הסיטר שלו והמבנים המוסיקאלים ההודים שהביא מריקשקש. 2. צודק מה אני יכול להגיד. 3. תשמע את all things must pass ותגיד אתה אם זה לא האלבום הכי ביטלסי שיצא מאז שהלהקה התפרקה. 4. לפול וג'ון היו קרירות סולו מצליחות, לא יודע אם מוצלחת, שניהם יוצרים ענקיים ברמות מדהימות ממש, אבל כשיצרו לחוד בלי המסגרת של הלהקה היה חסר האיזון הדדי, גם אם את רוב השירים יצרו לחוד בתוך הלהקה הם יכלו לאזן אחד את השני ולהוציא החוצה את השירים הפחות הטובים ולעזור ולשפר האחד את יצרתו של האחר (גם אם העזרה באה בצורת ריב). כל הנימוקים "ההגיונים שאתן לא יוכלו לחפות על העובדה שאני משוחד לגמרי כאן, כמו שאמרתי למעלה אני פשוט אוהב את ג'ורג', וכל מה שאני כותב בא מאהבה פשוטה ליוצר הענק והאיש המדהים הזה.
 
פול vs. ג'ורג'?

פול מלחין הרבה יותר מרשים מג'ורג' , וגם לא האשימו אותו בפלגיאט.
 

Tomer 123

New member
עם כל החיבה שיש לי לג'ורג'

לדעתי אי אפשר להשוות את יכולתו היצירתית, עם כל הכבוד, לזו של פול-ג'ון. ג'ורג' אכן היה מגוון, ויש לי הערכה גדולה לשירים שלו בביטלס (חוץ מהשירים ההודיים, שפחות חביבים עליי), ולדעתי "Something", "I Me Mine", "Here Comes The Sun", "Piggies", "For You Blue" ובעיקר "While My Guitar Gently Weeps" הם שירים מעולים ומדהימים, וחלקם הם בין האהובים עליי ביותר בביטלס, וברור שג'ורג' היה הנגן המיומן והטוב ביותר בלהקה, וגם "All Things Must Pass" הוא אלבום מקסים, אבל לדעתי ג'ורג' היה לא רק יותר ביישן מג'ון ופול, אלא, מה לעשות, גם כותב פחות טוב מהם. הוא היה כותב מעולה ומדהים, אני חייב לציין, אבל לנון ומקרטני היו, עד כמה שזה נשמע צפוי וטחון, הגאונים של הלהקה בענייני כתיבה.
 
יש לי שאלה...

בדיוק התלבטתי בשאלה החשובה של: איזה דיסק לקנות... לפי ההמלצות כאן, כדאי לקנות את all things must pass? האם יש כאן הבטחה של מישהו שאין בו הרבה שירים הודיים?
 
כן יש

ב all things אין ולו שיר הודי אחד, יש המון שירים שמושפעים ממבנים הודיים, אבל "שירים הודיים" סטייל with you.. מהסמל פלפל, זה גם נחשב לאחד מאלבומי המופת של הרוק העולמי, לא מזמן יצא לא גירסת רימאסטר בדיסק הכולל כמה בונוסים, בהחלט מומלץ.
 
זה חבל...

הטעם האישי שלי לא מחבב את within you without you... לא נורא. יש עוד דיסקים שניתן לקנות.
 
אין שם שירים הודיים

כדאי גם לקרוא מה כתוב בתוך ההודעה מקרתני ידידי, מדובר באלבום כפול מעולה, חבל לך להפסיד אותו
 
קראתי

אתה כתבת שם שיש שם שירים סטייל within you without you מהסמל פלפל! למה אתה חושב שלא קראתי?
 
הוא כתב

שיש שירים שמושפעים מהמוזיקה ההודית אבל אין שירים כמו within you without you. בכל מקרה, אני מצטרף לתמיכה בג'ורג'. הוא גם הפייבוריט שלי מבין הארבעה. וכן - כדאי מאוד לקנות את All Things Must Pass...יופי של אלבום.
 

HelterSkelter1

New member
דווקא אני מאוד אוהב את ההודיים

אני מת על Love You To וגם על Within Or Without You. הם מאוד מיוחדים, ומרעננים בין השירים של לנון\מקרט.
 
האמת?

רציתי לכתוב שאין שם, האמילה אין נעלמה לי איפשהו, סליחה
, בכל האלבום עדיין ענק
 
מה קורה לי היום???

כנראה עלי לי יותר מידיי על העצבים, בכל אופן, כפי שכבר הוסבר, אין שם שירים הודיים (לצערי אבל זה מה יש) והאלבום הוא יצירת מופת, לדעתי האלבום הכי טוב של יוצא ביטלס כלשהו
 
למעלה