שיבקשו סליחה ממשינה

אולי הבעיה בי אבל אני לא מבינה מה אתה רוצה

בהתחלה אתה כותב בתגובה WORD אני שואלת מה הכוונה אתה עונה לי שיבקשו סליחה... אני פיספסתי משהו או זה אתה שמתקמצן על לכתוב הודעה שלמה?
 

Vdrums

New member
מצטער אבל אתה ממש לא קרוב אפילו לקבוצה

שעליה דיברתי.
 

droriko

New member
1998

זאת השנה שבה הפסקתי סופית לקחת ברצינות את מבקרי המוזיקה
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifלמה להמשיך ולהתעסק בזה כל כך הרבה?../images/Emo12.gif

קרה עבר ממשיכים הלאה...ההתעסקות הזאת כל פעם בשיתוף פעולה עם סלקום כבר מתיש...
 
לא חושב שזו שמחה לאיד

זו שמחה על כך שמישהו היה אמיץ מספיק בשביל להפנים ועוד יותר אמיץ בשביל להגיד את זה בקול רם. אחרי שבמשך שש שנים רק השמיצו את משינה על הצעד ההוא שלא היה בו דבר וחצי דבר ממה שתואר לגביו (אלבום שהוקלט עבור סלקום? נו באמת). אחרי שבמהלך שש שנים כל אמן ישראלי מסחר את עצמו בצורה זו או אחרת. (אריק איינשטיין/פורטיסחרוף/מאור כהן/קלפטר/אביב גפן. רשימה חלקית מאוד) והכלבים שנבחו אז על משינה בקום רועם, לא חרצו לשונם אפילו, מאוד מרענן וחיובי לפגוש אחד עם וובוס שאומר: "צריך לבקש ממשינה סליחה".
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifגם אם ההתעסקות חיובית זה עדיין מעיק

אתם טוענים שש שנים רדפו את משינה עם זה לרע אז מה?עכשיו תור השש שנים לרדוף את משינה עם זה בטוב? אני לא מאמינה בלהתעסק עם דברים שקרו בעבר אלא להסתכל קדימה ( מה גם שאני מקווה שאת לא באמת מאמינה שמישהו מהכתבים שירדו עליהם באמת יבקש סליחה אמיתית על מה שהוא כתב... ) הדברים נאמרים פה בצורה חיובית פשוט מאיך שזה נראה מנקודת מבט שלי בלבד...( ואולי של עוד כמה אין לדעת )
 
בדיוק ככה

על כל שנה של רדיפה אחרי משינה ועל כל האש והביקורת שהם חטפו משינה תקבל שנתיים של פרסום חיובי....
 
בסיכומו של דבר

משינה מעולם לא חוו חנפנות תקשורתית בזמן אמת. ואם אני חושב על זה - אני אומר: "סבבה". או כמו שכתב דני סנדרסון: "כולנו חכמים בדיעבד".
 
למעלה